... ettet enää vastaisili ollenkaan palstahärikön viesteihin? Kiitos.
Voitasko teuta sopia ...
38
323
Vastaukset
- teuta
Ei mene mun kaaliin ,,miten noin naivisti voi joku ajatella .
- eggond eggen
nää on näitä tiukka pipoja, a-pestyjä.
- Neuvo hyvä
Tuon hullumpaa touhua tuskin maailmassa löytyy?
- kiitos riittää
arvo-kas kirjoitti:
paras apuko?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9484876Linkistä avautuva viesti on yksi esimerkki valehtelijoiden röyhkeästä toiminnasta näillä uskovien palstoilla.
"Hoito"- homma liittyy sitäpaitsi AINOASTAAN vanhoillislestadiolaisuuteen, heidän asioitaan käsitellään toisella palstalla, ei täällä. - hoksattava,,
kiitos riittää kirjoitti:
Linkistä avautuva viesti on yksi esimerkki valehtelijoiden röyhkeästä toiminnasta näillä uskovien palstoilla.
"Hoito"- homma liittyy sitäpaitsi AINOASTAAN vanhoillislestadiolaisuuteen, heidän asioitaan käsitellään toisella palstalla, ei täällä.Haloo, kyseessä provo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Linkistä avautuva viesti on yksi esimerkki valehtelijoiden röyhkeästä toiminnasta näillä uskovien palstoilla.
"Hoito"- homma liittyy sitäpaitsi AINOASTAAN vanhoillislestadiolaisuuteen, heidän asioitaan käsitellään toisella. ........................................................
,,,,,jossa on piikki vl- hoitokokouksiin........................................................................................
- teuta
Ja tullut siihen tulokseen , että jos asia on kiinnostava voin siihen vastata .
Koska minusta on fiksua niin tehdä , mehän emme tiedä mistään sairauksista
ennen kuin on Laakärinlausunto , ja tätä hän et sinäkään Neuvo hyvä tiedä. Olen yrittänyt lukuisia kertoja saada ahkeran kirjoittajamme Teutan ymmärtämään tuon perin yksinkertaisen totuuden "älä ruoki trollia" mutta ilmeisesti hänellä on joku sokea pilkku asiassa koska kieltäytyy noudattamasta neuvoani.
Voisiko joku joka tuntee Teuta henkilökohtaisesti käydä ihan kädestä pitäen neuvomassa häntä tässä asiassa?- teuta
Kun hän lataa paskaa naamamme , niinko tekee miksei voi puolustaa omaia.
jostaas sanotaan että tehdään takoot , asia on eri juttu . mutta pääasia on saada goljat pois.
En vieläkään ymmärrä miksei saa silloin vastata kun ylitetään kynnys .
Minusta pitää voida trolli poistaa , meillä ei ole mahdollisuuksia , jos vedotaan että me emme saa vastata
omassa palstassamme , se on väärin , koska trolli on ylimääräinen , minä katson etten minä. teuta kirjoitti:
Kun hän lataa paskaa naamamme , niinko tekee miksei voi puolustaa omaia.
jostaas sanotaan että tehdään takoot , asia on eri juttu . mutta pääasia on saada goljat pois.
En vieläkään ymmärrä miksei saa silloin vastata kun ylitetään kynnys .
Minusta pitää voida trolli poistaa , meillä ei ole mahdollisuuksia , jos vedotaan että me emme saa vastata
omassa palstassamme , se on väärin , koska trolli on ylimääräinen , minä katson etten minä.Kuules teuta, poisto ja kielto ei vaan aina onnistu.
Muistatko kun joku kiusasi sinua kun olit pieni? Silloin kun kiusaajan jätti huomiotta, hän yleensä väsyi ajan oloon. Tässä on kyse samasta asiasta.
Pakkomielteistä ihmistä et pysty vakuuttamaan vaikka miten paljon puolustaisit. Totta, tuo trolli on ylimääräinen. Tehokkain tapa lopettaa trollaus on eristää hänet ja se tapahtuu siten että hänelle vain ei vastata. Sillä tavallahan lestadiolaiset ovat muutenkin toimineet: "väärällä" tavalla toiminutta ihmistä ei eroteta, hänet vain eristetään kristittyjen ylhteydestä. Se on jokseenkin yhtä tehokasta kuin erottaminen.
Et varmaankaan ymmärrä vieläkään mutta mahtaisitko uskoa kun sanon että tiedän tamän asian sinua paremmin ja pyydän sinua vain tottelemaan? Moni muukin on täällä jo kehottanut sinua. He selvästikin ymmärtävät asian.
Ymmärrätkö, en muuten yritä rajoittaa kirjoittamistasi, hartaasti vaan pyydän ettet vastaa häirikölle.- TEUTA
Eslest kirjoitti:
Kuules teuta, poisto ja kielto ei vaan aina onnistu.
Muistatko kun joku kiusasi sinua kun olit pieni? Silloin kun kiusaajan jätti huomiotta, hän yleensä väsyi ajan oloon. Tässä on kyse samasta asiasta.
Pakkomielteistä ihmistä et pysty vakuuttamaan vaikka miten paljon puolustaisit. Totta, tuo trolli on ylimääräinen. Tehokkain tapa lopettaa trollaus on eristää hänet ja se tapahtuu siten että hänelle vain ei vastata. Sillä tavallahan lestadiolaiset ovat muutenkin toimineet: "väärällä" tavalla toiminutta ihmistä ei eroteta, hänet vain eristetään kristittyjen ylhteydestä. Se on jokseenkin yhtä tehokasta kuin erottaminen.
Et varmaankaan ymmärrä vieläkään mutta mahtaisitko uskoa kun sanon että tiedän tamän asian sinua paremmin ja pyydän sinua vain tottelemaan? Moni muukin on täällä jo kehottanut sinua. He selvästikin ymmärtävät asian.
Ymmärrätkö, en muuten yritä rajoittaa kirjoittamistasi, hartaasti vaan pyydän ettet vastaa häirikölle.Tai en halua ymmärtää että kun on todettu että trolli on joku mikä vielä pitelee aisojaq
On ko se paholainen en lainkaa ole siinä samaa mieltä että hät pitäis jotenkin saattaa hieno
tunteisesti näistä asioista , Hän ei ole todella meitä ajatellut hienotunteisesti , se pois joka
pahentaa niin pian kuin mahdollista , me olemme kärsineet trollista jo 2 vuotta , ei voi olla
niin hankalaa saada trollipois , oK. JOS SE ON SIITÄ KKIINNI se käy MUTTA SE EI OLE OIKEEN
ETTÄ MINUN JA MUIDEN PAHANTEKIJÄ SAISI VAAN TEHDÄ , SE ON VÄÄRIN. . TEUTA kirjoitti:
Tai en halua ymmärtää että kun on todettu että trolli on joku mikä vielä pitelee aisojaq
On ko se paholainen en lainkaa ole siinä samaa mieltä että hät pitäis jotenkin saattaa hieno
tunteisesti näistä asioista , Hän ei ole todella meitä ajatellut hienotunteisesti , se pois joka
pahentaa niin pian kuin mahdollista , me olemme kärsineet trollista jo 2 vuotta , ei voi olla
niin hankalaa saada trollipois , oK. JOS SE ON SIITÄ KKIINNI se käy MUTTA SE EI OLE OIKEEN
ETTÄ MINUN JA MUIDEN PAHANTEKIJÄ SAISI VAAN TEHDÄ , SE ON VÄÄRIN. .En enää yritä selittää koska selvästikin elämme eri planeetoilla. Totean vain että kyse EI ole mistään hienotunteisuudesta. Miten edes voit käsittää asian noin takaperoisesti?
"ei voi olla niin hankalaa saada trollipois , oK"
Se on todella hankalaa varsinkin kun sinä olet tottelematon. Sinä jatkat hänen kanssaan keskustelua ja näin ruokit hänen itsetehostuksenhaluaan. Sinä et puolusta mitään, teet vain itsesi naurettavaksi.- teuta
TEUTA kirjoitti:
Tai en halua ymmärtää että kun on todettu että trolli on joku mikä vielä pitelee aisojaq
ETTÄ MINUN JA MUIDEN PAHANTEKIJÄ SAISI VAAN TEHDÄ , SE ON VÄÄRIN. .Että mitä valtuuksia muka terollilla on . onko hänellä joku yliote meihin
Että meidän on kärsittävä siitä etää hän on olemassa. tätä minä yritin selittää . - teuta
Eslest kirjoitti:
En enää yritä selittää koska selvästikin elämme eri planeetoilla. Totean vain että kyse EI ole mistään hienotunteisuudesta. Miten edes voit käsittää asian noin takaperoisesti?
"ei voi olla niin hankalaa saada trollipois , oK"
Se on todella hankalaa varsinkin kun sinä olet tottelematon. Sinä jatkat hänen kanssaan keskustelua ja näin ruokit hänen itsetehostuksenhaluaan. Sinä et puolusta mitään, teet vain itsesi naurettavaksi.Trollin poistoon selitä
teuta kirjoitti:
Trollin poistoon selitä
En voi kertoa kaikkea täällä julkisesti. En mm. voi kertoa sitä miksi hänelle ei voida laittaa estoa.
Tottelemattomuutesi huonous on siinä että kun trolli saa keskustelukumppanin joka kommentoi hänen juttujaan hän jatkaa toimintaansa koska hänellä on seuraa.
Voisitko olla kiltti kiltti kiltti ja totella? Kiltti rakas?- teuta
Eslest kirjoitti:
En voi kertoa kaikkea täällä julkisesti. En mm. voi kertoa sitä miksi hänelle ei voida laittaa estoa.
Tottelemattomuutesi huonous on siinä että kun trolli saa keskustelukumppanin joka kommentoi hänen juttujaan hän jatkaa toimintaansa koska hänellä on seuraa.
Voisitko olla kiltti kiltti kiltti ja totella? Kiltti rakas?kun noin nätisti pyydät.
- teuta
teuta kirjoitti:
kun noin nätisti pyydät.
Että minä sain poikotin mittömyydestä verrattuna trolliin..
Siksi toiseksi mnä lasken kaikki , tämäkin on laskettavissa.
en ole vastannut trollille 4/12. jälkeen kauanko siitä kestää, - rivikristitty
teuta kirjoitti:
kun noin nätisti pyydät.
Olet ollut kunnioittavasti kohtelias ja oikean puolustaja ko. nikkiä kohtaan. Mutta kun vuosia on jo "jankutettu" ja nähty ettei asia parane millään. Silloin on parempi lopettaa keskustelut hänen kanssaan.
Kaikkea hyvää sinulle toivoen. - teuta
Eslest kirjoitti:
Voisitko olla kiltti kiltti kiltti ja totella? Kiltti rakas?Ei sen pitäisi vaikuttaa mitenkään .
Otan yhden esimerkin , Jos joku on rikollinen , ei hän mitään esinähkaa tarvi , vaan hän tekee rikkettä niin kauan kun viran omaiset antaa, sen jälkeen se on tattis , tällälailla minä huntteraan. - Elämää on muuallakin
Eslest kirjoitti:
Ymmärrätkö, en muuten yritä rajoittaa kirjoittamistasi, hartaasti vaan pyydän ettet vastaa häirikölle.Sillä tavallahan lestadiolaiset ovat muutenkin toimineet: "väärällä" tavalla toiminutta ihmistä ei eroteta, hänet vain eristetään kristittyjen ylhteydestä. Se on jokseenkin yhtä tehokasta kuin erottaminen, kirjoittaa Eslest.
Totta hän puhuu: näin esikoislestadiolaiset toimivat. Siitä minulla on masentavaa kokemusta äitini kohdalta etenkin teinivuosiltani. Meitä oli iso perhe ja olimme esikoisia kuten olivat jo isovanhempammekin kummankin vanhemman puolelta. Ja niin olivat ystävätkin. Eräs isäni parhaita ystäviä oli tunnettu el.saarnaaja.
Äiti oli tallinen uskovainen perheenäiti, mutta isää yksinäisempi ja vähän arka ottamaan kontaktia ihmisiin, vaikka piti näistä. Hän kuitenkin osteli jatkuvasti "vierasvaraa", "jos joku sattuu tulemaan", kuten hän sanoi ja tarkoitti el.kristittyjä.
Kukaan ei kuitenkaan yleensä koskaan tullut. Lopulta hän söi itse kaikki keksit ja muut vierasvaransa ja vähitellen lopetti niiden ostamisenkin.
Ajan kanssa äiti alkoi uskoa olevansa esikoisten keskuudessa "boikotissa" ja käytti aikaansa miettimällä siihen syitä. Milloin hänen huivinsa oli ollut liian maailmallinen ja milloin mitäkin.
Näitä boikotti-puheita kuuntelin koko kouluajan. Vielä opiskeluaikana surin äitini yksinäisyyttä, joka korostui etenkin isän kuoleman jälkeen. Missä oli hänen eskoiskristittyjen ystäviensä lähimmäisenrakkaus? Ei sitä ollut. Hän selvästikin oli "boikotissa", uskoin minäkin lopulta. Syytä siihen vain saattoi arvailla. Itse veikkasin jotakin väärinkäsitystä eli että häntä oli tulkittu väärin.
Itse olen varonut tekemästä samaa virhettä kuin äitini, jonka kaikki läheisimmät ystävät olivat esikoislestadiolaisia. Minulla ne ovat muita, joten minuun eivät esikoisten harrastamat eristämiset pure, olivat ne miten "tehokkaita" hyvänsä. Samoin on sisarusteni laita.
Eristäminen on todella yhtä tehokasta kuin erottaminen ja tarkemmin ajatellen sama asia. Mutta vain eri tavalla toteutettu. - teuta
Elämää on muuallakin kirjoitti:
Sillä tavallahan lestadiolaiset ovat muutenkin toimineet: "väärällä" tavalla toiminutta ihmistä ei eroteta, hänet vain eristetään kristittyjen ylhteydestä. Se on jokseenkin yhtä tehokasta kuin erottaminen, kirjoittaa Eslest.
Totta hän puhuu: näin esikoislestadiolaiset toimivat. Siitä minulla on masentavaa kokemusta äitini kohdalta etenkin teinivuosiltani. Meitä oli iso perhe ja olimme esikoisia kuten olivat jo isovanhempammekin kummankin vanhemman puolelta. Ja niin olivat ystävätkin. Eräs isäni parhaita ystäviä oli tunnettu el.saarnaaja.
Äiti oli tallinen uskovainen perheenäiti, mutta isää yksinäisempi ja vähän arka ottamaan kontaktia ihmisiin, vaikka piti näistä. Hän kuitenkin osteli jatkuvasti "vierasvaraa", "jos joku sattuu tulemaan", kuten hän sanoi ja tarkoitti el.kristittyjä.
Kukaan ei kuitenkaan yleensä koskaan tullut. Lopulta hän söi itse kaikki keksit ja muut vierasvaransa ja vähitellen lopetti niiden ostamisenkin.
Ajan kanssa äiti alkoi uskoa olevansa esikoisten keskuudessa "boikotissa" ja käytti aikaansa miettimällä siihen syitä. Milloin hänen huivinsa oli ollut liian maailmallinen ja milloin mitäkin.
Näitä boikotti-puheita kuuntelin koko kouluajan. Vielä opiskeluaikana surin äitini yksinäisyyttä, joka korostui etenkin isän kuoleman jälkeen. Missä oli hänen eskoiskristittyjen ystäviensä lähimmäisenrakkaus? Ei sitä ollut. Hän selvästikin oli "boikotissa", uskoin minäkin lopulta. Syytä siihen vain saattoi arvailla. Itse veikkasin jotakin väärinkäsitystä eli että häntä oli tulkittu väärin.
Itse olen varonut tekemästä samaa virhettä kuin äitini, jonka kaikki läheisimmät ystävät olivat esikoislestadiolaisia. Minulla ne ovat muita, joten minuun eivät esikoisten harrastamat eristämiset pure, olivat ne miten "tehokkaita" hyvänsä. Samoin on sisarusteni laita.
Eristäminen on todella yhtä tehokasta kuin erottaminen ja tarkemmin ajatellen sama asia. Mutta vain eri tavalla toteutettu.En minäkään siitä lainkaan tykkää , se oli suorastaan törkeää
sanoisin että kaikille vastustajille ,,, pitäisi lukea Kol. 2:8-23. - teuta
teuta kirjoitti:
En minäkään siitä lainkaan tykkää , se oli suorastaan törkeää
sanoisin että kaikille vastustajille ,,, pitäisi lukea Kol. 2:8-23.Kun sanoit kerran , ja sitten me lähdemme täältä kuin lintu parvi .
se aika ei ole enää kaukana . tunnen luissa ja ytimissä , uskotko - teu.
Eslest kirjoitti:
Ymmärrätkö, en muuten yritä rajoittaa kirjoittamistasi, hartaasti vaan pyydän ettet vastaa häirikölle.Tehokkain tapa on tehdä jotain . Kuten lopettaa hän täällä käynti.
- Neuvoa antava
teu. kirjoitti:
Tehokkain tapa on tehdä jotain . Kuten lopettaa hän täällä käynti.
Häiriköllä on ilmeisesti käytössään sekä kiinteä internet yhteys että "mokkula". Hän saattaa lisäksi toimia työpaikkansa koneelta käsin. Jostä seuraa ettei koko työpaikan keskusteluyhteyttä voi sulke yhden härikön vuoksi.
Sheriffi jo sanoi ettei hän voi kertoa kaikkea, riittää kun et enää vastaile häirikölle sillä tavalla kun tähän asti. Kehotus parannukseen riittää hänelle vastaukseksi. Neuvoa antava kirjoitti:
Häiriköllä on ilmeisesti käytössään sekä kiinteä internet yhteys että "mokkula". Hän saattaa lisäksi toimia työpaikkansa koneelta käsin. Jostä seuraa ettei koko työpaikan keskusteluyhteyttä voi sulke yhden härikön vuoksi.
Sheriffi jo sanoi ettei hän voi kertoa kaikkea, riittää kun et enää vastaile häirikölle sillä tavalla kun tähän asti. Kehotus parannukseen riittää hänelle vastaukseksi.Jotakuinkin noin. En olisi halunnut saattaa julkiseksi tietoa miten täällä voi häiriköidä ilman bannausta, kiitos kun julkistit asian niin että varmasti nyt kaikki tietävät miten menetellä.
Ja sen parannuksen kehotuksenkin voi jättää pois. KAIKKI kommunikointi hänen kanssaan generoi vaan lisää vastauksia. Olettelhan nähneet miten kaikkeen aina saa saman stereotyyppisen vastauksen- teuta
Neuvoa antava kirjoitti:
Sheriffi jo sanoi ettei hän voi kertoa kaikkea, riittää kun et enää vastaile häirikölle sillä tavalla kun tähän asti. Kehotus parannukseen riittää hänelle vastaukseksi.että sinä saat vastata ? ?
- Elämää on muuallakin
Eslest kirjoitti:
Jotakuinkin noin. En olisi halunnut saattaa julkiseksi tietoa miten täällä voi häiriköidä ilman bannausta, kiitos kun julkistit asian niin että varmasti nyt kaikki tietävät miten menetellä.
Ja sen parannuksen kehotuksenkin voi jättää pois. KAIKKI kommunikointi hänen kanssaan generoi vaan lisää vastauksia. Olettelhan nähneet miten kaikkeen aina saa saman stereotyyppisen vastauksenEslest on jo tainnut yrittää bannausta ja turhautunut, kun se ei ole toiminut? Ei pidä aliarvoida muita kirjoittajia, vaikka on sheriffin tähden saanutkin. Eräällä kaverillani ei edes ole omaa tietokonetta, vaan hän käyttää kaikille kuntalaisille vapaita kirjastojen tietokoneita, hoitaa sähköpostinsa, maksaa laskunsa, kirjoittaa tekstinsä, osallistuu keskusteluihin jne. Myös nettikahvilat ovat hyvä vaihtoehto, jos kirjaston koneille on ruuhkaa.
Minä en muuten ole Teutan mainitsema "matti", vaan ulkopuolinen, jolla on vuosikymmenten kokemus esikoisuudesta. Tosin tänäänkin jätin seurat väliin.
Ulkopuolisten ja/tai muuten erilaisten ihmisten hylkiminen (hyvään esikoislestadiolaiseen tapaan) ei ole vaikeaa, mutta yhteyksien solmiminen ja ylläpitäminen sekä erilaistenkin ihmisten ymmärtäminen sen sijaan vaatii taitoa.
Koska käyn tällä sivulla nykyisin vain harvoin, en edes tiedä, kehen kirjoittajaan täällä on pahastuttu. Toivotan jaksamista hylkimisen kohteelle.
- teuta
Virheellisyys , samanlaista tekstia , kuin Jeesus pelastaa .
minä ajattelin heti et miksi hän oli ryhtynyt johonkin .
kunnes se sit selvis . - teuta
mulla sammuu yleensä 1-2 päästä . ei ole sama arvo asioilla.
- hubander
sinut halutaan holhoukseen, koska vastailet niille joille jotku toiset ovat loukkaantuneet..
- Teuta
hubander kirjoitti:
sinut halutaan holhoukseen, koska vastailet niille joille jotku toiset ovat loukkaantuneet..
VIELÄ MATKAA SINNE.
- teu.
hubander kirjoitti:
Minun mielestä ei paljon mitään. Muttä niiden poisto joiden
olisi syytäkin auttaa ehkä , - jhgytre4
hubander kirjoitti:
oletko kuulllut koskaan mitä sananvapaus mahdollisesti on!!!
vai oletko jonku "koivuniemen" herran kaltaisen salaseuralaisuuden tukija!!
ei ne Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamiset salassa Jumalan Valtakunnalta! - teuta
hubander kirjoitti:
meneppä jo nukkumaan .
- teuta
Teuta kirjoitti:
VIELÄ MATKAA SINNE.
Oliko muuta , anna vaan kaikki .
- sanan vapaus
teuta kirjoitti:
meneppä jo nukkumaan .
he kärsii siitä kun saa lunta tupaan vastauksissa, mm nimim jeesus pelastaa, hallelujaa yms, Hehän itse ei tee virheitä edes kirjoituksissa, nekin on "painovirheitä".
Tämä on Eniron palsta, ei es.lestojen yksin, tänne kirjoittaa monen suunnan lestat joilla voi olla erilaisia opillisia käsityksiä.
Eli asioita lähestytään monesta eri suunnasta, esim umpilestantti, epäilevä lesta, langennut lesta, piruileva pakana, ateisti ja tosiuskovaiset. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. - hgfdsew
sanan vapaus kirjoitti:
he kärsii siitä kun saa lunta tupaan vastauksissa, mm nimim jeesus pelastaa, hallelujaa yms, Hehän itse ei tee virheitä edes kirjoituksissa, nekin on "painovirheitä".
Tämä on Eniron palsta, ei es.lestojen yksin, tänne kirjoittaa monen suunnan lestat joilla voi olla erilaisia opillisia käsityksiä.
Eli asioita lähestytään monesta eri suunnasta, esim umpilestantti, epäilevä lesta, langennut lesta, piruileva pakana, ateisti ja tosiuskovaiset. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.tosi uskovaiset ovat he, jotka pilkkaavat Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä mm. rikkomaalla Lakia esim. tappamalla omia uskovaisia, pikku lapsiakin noitarovioila jne....
Jumalan Valtakunnassa ei uskota, Jumalan valtakunnassa ollaan Jumalan Valtakunnan tietoudessa!
Jeesuskaan ei ollut uskossa!
Usko tarkoittaa sitä, että uskoo Jumalaksi epäjumalaa.
Usko on Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen kieltämistä ja esim. kirkollisissa rituaaleissa Heidän pilkkaamista.
Tuon tietävät kaikki jotka sielullisesti tuntevat Heidät!
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. - teutatess
hubander kirjoitti:
vaikka joka oksalle , pitäsitte itse mälyt mahassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911285Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174791Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334217Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4502270Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142200Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2631678FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01441Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu831270Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101175- 391166