osuuspankki

kädenvääntö jatkuu

mitä tehdä kun osuuspankki on iäkkäältä äidiltäni veloittanut soneran puhelinlaskun kahteen kertaan saman kuun aikana. äitini on eläkkeellä oleva teräsmuori jolla on laskut osuuspankin suoraveloituksessa. nyt kuukausi sitten äidiltäni veloitettiin soneran puhelinlasku. tosin tilinumero alkoi 0000000-jne eli ei ole edes mikään tilinumero.
äidilläni on kaikki mahdolliset dokumentit,mutta sonera ei myönnä tehneensä aiheetonta puhelinlaskua ja osuuspankin lakimies oli heittänyt äitini henkilökohtaisesti ulos pankista. olen itse nähnyt kaikki dokumentit ja poliisi sanoi,ettei voi nostaa rikos syytettä yksittäisen asian pohjalta. onko mitään keinoa selvittää asiaa vai onko niin kuten epäilen,että osuuspankissa tai soneralla joku ihminen vetää välistä rahaa lakimiesten peitellessä jälkiä???

3

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susu5

      heippa ! kuule kannattaisiko se suoraveloitus ottaa pois käytöstä koska minulla on yksi kaveri jolla oli suoravelotus vuokraan ja hän sanoi että kerran kuussa pankin piti ottaa ja kuinkas ollakaan he ottikin 2 kertaa kuussa ja sen jälkeen hän otti suoravelotuksen kokonaan pois käytöstä ja hoti ite sitten asiat. tuosta ulos heitosta luultavammin pystyy tekee rikosilmoituksen ja jos on jäänyt jotain näyttäviä vammoja niin kannattaa ottaa niistä kuvat ja käydä myös näyttämässä ne lääkärille toivottavasti saatte asiat selvitettyä. hyvää joulun odotusta sinulle ja äidillesi

    • Varakas

      Hei, nyt juhlitaan kun Pohjola konserni sai sitä mitä tilasi, hehheh.
      Pohjantähti jatkaa omaa toimintaa, vaikka Pohjola konserni YRITTI houkutella Pohjantähteä konserniin?????
      Tämä on mahtava näyttö siintä, kuinka Hyvä yritys ei kaipaa Sekatavarataloja kumppanikseen!!!!!!!!!!!!

      • Pellervontyttö

        mitä on tapahtunut osuustoiminnalliselle pankille? Sen nieli Pohjolapankki. Itse sanoin irti osuuteni. Siihen ei ole aikoihin tullut minkäänlaista osuusmaksun korkoa. Niin, sehän kuuluu Pohjolapankin ylimmille portaille. Ei enää osuustoiminnasta tietoakaan. Herätkää ihmiset mokoman rahastuksen vuoksi. Ei ne pienet pennoset eikä sentit yksittäisen ihmisen osuusmaksussa tunnu miltään, mutta kun siellä on satojen tuhansien suomalaisten pienistä tuloista nipistetyt rahat joita jollain plussasysteemillä houkutellaan edelleenkin säilömään rahansa korottomalle osuusmaksurahastolle ja niillä onkin sitten hyvä porskuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe