Eli minulla olisi sellainen ohjelma, että minun vanhempani ovat asentaneet tähän sellaisen jutun että kone sammuu klo 9 illalla. Toetäisikö joku jotakin tästä ohjelmasta, ja että saanko sen pois jotenkin kun minulla ei olo tietokoneen 'valvojan' salasanaa?
Olakaa kilttejä ja auttakaa, tarviin tätä : (
Kuinka jokin ohjelma (en tiedä nimeä) pois käytöstä?
6
324
Vastaukset
- on varmaan joku
hyvä syy menetellä noin.
Onko meillä mitään moraalista oikeutta rikkoa heidän
tahtoaan edes syytä tietämättä?
Mielestäni ei.- ..
no heidän syynsä on vain se etteivät he halua minun olesan yöllä koneella, muuta syytä heillä ei ole..
- Hooro
Sitten vaihtelet asetuksista ihan omat kellonajat käyttäjätilillesi.
Samalla voit laittaa iskäsi tilille ison kyrvän kuvan taustakuvaksi ja äiskälle karvaisen shemalen.Vanhempasi tarkoittavat hyvää.... Ettet ole yötä päivää jatkuvasti koneella. Koita ymmärtää se!
Hae tuolta ISO tiedosto ja polta se CD:lle tai DVD:lle. Toimii suoraan CD:ltä (huom. asennus CD / DVD toimii myös livenä), mitään ei tarvitse asentaa. Sivulla on suomenkieliset ohjeet myös polttamiseen. Voi tnettailla tuolla live linuksilla olevalla FireFoxilla.
http://www.ubuntu-fi.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904