Eli minulla olisi sellainen ohjelma, että minun vanhempani ovat asentaneet tähän sellaisen jutun että kone sammuu klo 9 illalla. Toetäisikö joku jotakin tästä ohjelmasta, ja että saanko sen pois jotenkin kun minulla ei olo tietokoneen 'valvojan' salasanaa?
Olakaa kilttejä ja auttakaa, tarviin tätä : (
Kuinka jokin ohjelma (en tiedä nimeä) pois käytöstä?
6
333
Vastaukset
- on varmaan joku
hyvä syy menetellä noin.
Onko meillä mitään moraalista oikeutta rikkoa heidän
tahtoaan edes syytä tietämättä?
Mielestäni ei.- ..
no heidän syynsä on vain se etteivät he halua minun olesan yöllä koneella, muuta syytä heillä ei ole..
- Hooro
Sitten vaihtelet asetuksista ihan omat kellonajat käyttäjätilillesi.
Samalla voit laittaa iskäsi tilille ison kyrvän kuvan taustakuvaksi ja äiskälle karvaisen shemalen.Vanhempasi tarkoittavat hyvää.... Ettet ole yötä päivää jatkuvasti koneella. Koita ymmärtää se!
Hae tuolta ISO tiedosto ja polta se CD:lle tai DVD:lle. Toimii suoraan CD:ltä (huom. asennus CD / DVD toimii myös livenä), mitään ei tarvitse asentaa. Sivulla on suomenkieliset ohjeet myös polttamiseen. Voi tnettailla tuolla live linuksilla olevalla FireFoxilla.
http://www.ubuntu-fi.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167