uusimailman järjestys tulossa 2013

vakava ajan merkki

8

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

• Toinen realisti.
        JoukoPiho kirjoitti:

Jospa nyt kirjoitettaisiin sanat kuitenkin oikein.
        Kyseessä ei ole uusimaailman järjestys, kuten otsikko sanoo, vaan Uusi maailmanjärjestys.

Erään blogin mukaan Uusi maailmanjärjestys (NWO) todellakin saatetaan voimaan vuoden 2010 aikana.Kun tällaisesta ei loppuvuoden aikana näkynyt mitään viitteitä,kyseinen blogi siirsi NWO:n vuosien 2017-2020 välillä tapahtuvaksi.

Eli kuka nyt on oikeassa ja kuka on väärässä NWO:n suhteen?

Olen jo aiemmin eräässä toisessa yhteydessä maininnutkin että käsittääkseni eräänalaisen NWO:n voi niin halutessaan muodostaa melkeinpä mistä hyvänsä.

Vaikkapa II-maailmansodan jälkeisestä ajasta aina 1980-luvun lopun ja 1990-luvun alun tapahtumiin kun Itäblokki hajosi ja maailma muuttui.

Eli käsite NWO on pelkästään puhdas tulkintakysymys.

• haiskahtaa

jehovantodistajien kirjoitukselta

• Shahar
        Toinen realisti. kirjoitti:

Erään blogin mukaan Uusi maailmanjärjestys (NWO) todellakin saatetaan voimaan vuoden 2010 aikana.Kun tällaisesta ei loppuvuoden aikana näkynyt mitään viitteitä,kyseinen blogi siirsi NWO:n vuosien 2017-2020 välillä tapahtuvaksi.

Eli kuka nyt on oikeassa ja kuka on väärässä NWO:n suhteen?

Olen jo aiemmin eräässä toisessa yhteydessä maininnutkin että käsittääkseni eräänalaisen NWO:n voi niin halutessaan muodostaa melkeinpä mistä hyvänsä.

Vaikkapa II-maailmansodan jälkeisestä ajasta aina 1980-luvun lopun ja 1990-luvun alun tapahtumiin kun Itäblokki hajosi ja maailma muuttui.

Eli käsite NWO on pelkästään puhdas tulkintakysymys.

http://www.pasuunasoi.com/lopunaika/uusi_maailmanjarjestys.html

Tuossa linkissä lukee lopunaika mutta kyse ei tietenkään ole mistään maailmanlopusta.

Maailmahan ei lopu vaan muuntuu.

• Toinen realisti.
        Shahar kirjoitti:

http://www.pasuunasoi.com/lopunaika/uusi_maailmanjarjestys.html

Tuossa linkissä lukee lopunaika mutta kyse ei tietenkään ole mistään maailmanlopusta.

Maailmahan ei lopu vaan muuntuu.

On aivan totta,ettei maailma lopu vaan muuntuu.Vaikkakin se tapahtuu vähitellen ja pitkälläkin aikavälillä.Näinhän se on aina ollut.

Kertakaikkinen,vaikkpa viikossa,tapahtuva maailman muuntuminen on kuitenkin mahdottomuus.

Jos puhutaan maailmalopusta sanan varsinaisessa merkityksessä,niin se tapahtunee viimeistään 5 miljardin vuoden kuluttua.

Syy siihen on siinä että Aurinkomme,joka on keskikokoinen tähti,on käyttänyt vetyvarastonsa loppuun ja alkaa polttamaan heliumia.

Tämä aiheuttaa Auringon laajenemisen punaiseksi ylijättiläiseksi ja sen koko kaksin tai jopa kolminkertaistuu.

Elämä maapallolla tuhoutuu ja maapallosta tulee autio ja melko kuuma taivaankappale.

• adkl

Tuolleen kävi 1938 käännöksen jälkeen! Liekkö nykyinen 1992 käännös parempi, kun uusi maailmanjärjestys tuli etuajassa 1990!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe