En aio rekisteröityä sinne Ray:n sivuille!! Olen vältellyt ja välttänyt kaikki nämä netin ko.sivustot! Kerran kun menin, niin meili tuli täyteen p-postia ja riitti!
Ja muutenkin ei kiinnosta--muuta kuin tuo veikkaus -- ja sinnekin tullut peetä live bingot yms.
Tämä purkaukseni siksi, että olen nähnyt liian monen jäävän koukkuun ko.peleihin!
No tämä juttu juontaa varmaan aiemmasta asiasta ennen lapsuuttani ---
Kerronpa sen nyt:
Isoisäni elikkä äitini isä oli vakavarainen vaatturi eräässä suht.suuressa kaupungissa ja kun hän tuli kuudenkymmen "villityykseen" tehtyään n.kymmen lasta -- ja ei ollut ikinä ennen juonut viinaa -- niin sitten --viina -- vieraat naiset -- ja korttipelit!
Ja mikä oli tulos -- kortissa hävisi kaksi kivitaloa kaupungin keskustasta!
Siksi rajoittelen tietoisesti omaa pelaamistani! Vaikka tonne veikkaukseen meneepi noin 5-600 euroa vuodesssa, mutta oman varallisuuden kestäen!
Onko muilla samanlaisia kokemuksia elikkä menneisyydestä taikka nykyisin?
Tämä vielä puuttui Suomesta! Voi v...u!
2
702
Vastaukset
- zazjjaazjzjza
No voi jeesus.
pappa pelas kivitalot..Entä sitten. Pappas eli. Söi joi ja nai. mitä sä vingut täällä .. elämä on liian lyhyt tollaseen.
Sä laitat peleihin muutaman satasen vuodessa. hyvä sulle. Toiset laittaa enemmän toiset vähemmän. Jokeisella on oikeus juoda syödä ja naida. Ja pelata korttia jos niin haluaa. Turha sitä on palveluntarjoajia haukkua.- fyfyjfj
"Palveluntarjoaja" perustelee monopolin nimenomaan sillä että se mukamas tekee niin paljon töitä peliriippuvuuden hoitoon ja ehkäisyyn. Eli saa haukkua. Enemmän rahaa menee varmaan EU:lle sakkoina kuin peliriippuvuus-työhön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718