iKassa perintä

iKassaaaa

Onko kellään kokemuksia sieltä? montako erää antoivat maksusuunnitelma esimerkiksi riscumin ja ok-moneyn vippeihin? jos lasku esim. 485€..

28

6652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuXYZ

      Sain perintäkirjeen(jossa siis mukana perintäkulutkin)soitin i-kassaan ja sain sovittua,että lyhennän summaa vähintään sellaisen 50 euroa kuukaudessa.Saatavan kokonaisumma on siis yli 500€

      • iKassaaaa

        Kiitos vastauksesta !


      • tr45tg5
        iKassaaaa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta !

        Pitäisi myös yrittää.


      • juuXYZ
        iKassaaaa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta !

        tarkemmin sanottuna kk-lyhennys 59 euroa(pienin mahdollinen summa ilmeisesti)


    • kuuluumulle

      ikassa on aika kohtuuton paikka raha perässä oleva pulju vaan. Minun alle 10 € korko kulut laittoivat oikeuteen ilman että olisivat ilmottaneet mulle semmosista kuluista. Sanoivat ite vielä puhelimitse et olisi ite pitänyt korot laskea! haah. Maksettavaa jäi sit 250 € alle kympin laskusta.

    • 17+6

      No olisit riitauttanut sen asian, ei ole sinun asiasi laskea niitä..

    • 0oop0

      Sain 12 erään ja pienin summa on 40 euroa

    • kuuluumullle

      ei olis auttanut jos oikeuteen olisi mennyt! kävin asiantuntijoitten luona niin olisin hävinyt melko varmasti oikeudessa ja kuluja olisi tullut taas reilusti enemmän!

    • Turhautunut....

      Onko kokemuksia?.. Samainen Ikassa on aluneperin lähettänyt perintäkirjeen minulle ( koskien risicum pienlainaa jota en silloiseen eräpäivään saanut maksettua)... Ikassan kautta, maksu siirtyi ulosoton perittäväksi.. .Nyt kuitenkin Ikassa on myynyt? ks. laskun Ok Perinnälle, joka siis perii nyt ulosoton kautta KOKONAISUUDESSAAN laskua... Vaikka olen sitä jo lyhentänyt ulosottoon Ikassan perinnässä olevasta laskusta... 1000 €pamahti lisää maksuja ulosottoon... nyt alkaakin sitten aikamoinen selvittely miten tämän asian kanssa toimitaan...

      Hauskinta oli se, että kun risicumilta tästä kyselin, niin he eivät osanneet kertoa, paljonko olen ikassalle maksanut yms... vaikkakin he ovat samaa konsernia?

      • ja minä taas

        Sama laina ei voi olla kahteen kertaan ulosotossa!!! Saatavan ulosottoon laittoa varten perintätoimisto tairvitsee aina yksipuolisentuomion. Käyppä piruuttas hakemassa käriksestä kaikki tuomiot joita nimilläsi on summaarisista asioista.


    • maksaakovaiko ei

      Ei ne ikassassa oikeesti tiedä mistään mitään! Mulla lasku meni perintään mutta laskua perinnästä ei ollut tullut. Laskun olin kyllä maksanut jo pois. Mutta koska lasku oli mennyt perinnän järjestelmään niin vaikka maksu näkyi ikassan "rahoitus" puolella niin mulle sanottiin että tulee merkintä ja sitä rataa ja että pitää maksaa maksuvaatimuskulut. Kysyin sitten että missäs lasku on jossa on ne vaatimuskulut. Ei ollut edes lähtenyt vielä.

      Sitten sain parin päivän päästä sen kuuluisan maksuvaatimuksen. Siinä luki että jos lasku on maksettu, on lasku aiheeton. Taas soitin ikassaan. Ne sanoi että pitää maksaa koska lasku tullut vaikkakin on jo maksanut laskun...

      Sitten sulattelin asiaa parin tunnin ajan ja soitin sinne uudelleen. eri henkilö vastasi. Hänen mielestään ei tietenkään pidä maksaa perintäkuluja koska lasku näkyy maksettuna heidän järjestelmässään vaikkakaan ei näy perinnän puolella.

      Sitten kiltisti pyysin, että voisiko joku nyt ihan oikeasti selvittää mitä pitää maksaa vai pitääkö ja soittakoon sitten mulle. Meni neljä päivää ja soitto tuli. Mitään ei pidä enää heille maksaa ja mitään merkintöjä ei tule.

      että sellaista. samaa lafkaa on, risicum, ikassa ja ok money.

      • reeerfwesf34

        Maksusuunnitelman laatimiseksi tarvitsemme ainakin seuraavat tiedot:



        Koko nimi ja henkilötunnus
        Kuukausittaisen lyhennyserän suuruus (vähintään 40 € / kk / laina)
        Haluamanne eräpäivä
        Osoite, johon lyhennyseriä koskevat laskut toimitetaan



        HUOM!!

        - Ensimmäinen suoritus on tehtävä kahden viikon sisällä tästä päivästä

        - Lyhennyserän vähimmäissuuruus riippuu aina saatavan suuruudesta. Takaisinmaksuaika korkoineen ja kuluineen ei voi ylittää 10 kuukautta.

        - Maksusuunnitelman laatimisesta veloitetaan 30 euroa sekä osasuoritusmaksua 5 euroa jokaiselta maksuerältä

        - Viivästyskorot kertyvät normaalisti alkuperäisen luottosopimuksen mukaisesti





        Sopimalla maksusuunnitelman ja noudattamalla sitä vältätte haastehakemuksen laatimisesta aiheutuvat lisäkulut sekä tästä mahdollisesti aiheutuvan maksuhäiriömerkinnän.


    • 4+6

      iKassa on surkee. Ei kannata olla missään tekemisissä jos vain voi välttää.

    • Mie

      Itselläni on vain positiivisia kokemuksia sieltä. Kaikki asiani olen saanut sovittua ja maksettua

    • 4+16

      Mäkin oon ollu tyytyväinen iKassaan. Ovat olleet ymmärtäväisiä mun huonon rahatilanteen suhteen ja asiakaspalvelu on ollut ystävällistä verrattuna muihin puljuihin, missä usein on joku tosi tympeä töissä.

    • Sikamaista

      Ikassa on todella törkeä rahastus. Ensiksi annetaan Risicumin tai OKmoneyn kautta laina maksukyvyttömälle, sitten Ikassa tulee ja tuplaa/triplaa summan ja kerää rahat samoille omistajille.

    • Kova kari

      Olet ääliö, jos ensin lainataa maksukyvyttömälle, niin miten tämä makskyvytön maksaa kolminkertaisesti takaisin. Sinukaltaisille pässeille pitäisi tehdä oma palsta, ettet häritsisi täällä meitä kunnon ihmisiä, törppö!

    • fddfdfdfdf

      hirveä kiire perintätoimistoilla saaha kaikki kulut laskuun ja sitten ollaan joustavia kun maksellaan sitä laskua

    • ipasska

      vittu ikassa mainostaa itseään tässä, ihan varma!

    • iKassa on vessa

      iKassa on sikamainen rahastuskone. En ole varma noudattavatko edes lakia.

    • minätiedän

      Minä maksoin ennakkoon loppusumman pois.. tuli maksettua liikaa 106 euroa ja toi firma ei maksanut tuota summaa takas.

    • VelkaneuvojaHKI

      Ei tietenkään. Ikassa = Risicum = OK Money = Ei todellakaan noudata hyvää perintätapaa. Onneksi 16.03 muuttuu toiminta kun uusi perintälaki tulee voimaan kun rotilla ei ole enää oikeutta periä OK Moneyn tai Risicumin saatavia.

      • outo juttu

        sain iKassasta laskun vaikka en ole velkaa kellekkään.


    • ex_vippaaja

      kai soitit sinne ja kyselit mikäs lasku tää on?

    • Timppa 63

      Minä sain väärin pysäköinnistä Virossa maksun.Missä se oli tapahtunut siitä ei ollut mainintaa.Liikun paljon virossa auton kanssa;joten ajattelin että kai mä olen sitten
      pysäköinyt jossain väärin.Meinasin maksaa.mutta onneksi huomasin että rek.numero oli aivan jotain muuta kuin omani.Soitin sinne ja kerroin tapauksen.Jouduin tekemään kirjallisen reklamation;johon luvattiin vastaus.Tein sen 0912 2013Eipä ole kuulunut mitään.Onko muilla kokemuksia vastaavan laisista jutuista.
      ps.onko ikassalla oikeus periä virossa saatuja pysäköintisakkoja.

    • Anonyymi

      Jouston osamaksulasku oli jäänyt maksamatta ja nopeasti tuli kirje iKassalta. Viivästyskorko 29 %, huh huh! Aikamoinen ryöstöfirma tämä iKassa.

    • Anonyymi

      Jousto-luotolla ja iKassalla samat omistajat... :D

    • Anonyymi

      Itse maksoin kaksi perintälaskua i Kassan kautta ja kun maksoin sopimuksen mukaan asiat hoituivat. Viimeiseen erään sain jopa vähän agordia.
      20 euroa / kk:ssa. maksoin. Maksaminen kesti vähän yli vuoden.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe