koira ulisee öisin, eikä ole yksin.

apuwa!

Meillä on pienisuuri ongelma. Koira ulisee öisin jos minä en ole kotona ja lopettaa ulinan vasta minun tultua kotiin. Tätä tapahtuu VAIN jos talossa on muita perheen jäseniä. Yksin ei ulise, hoidossa ei ulise..
Mikä neuvoksi kun mikään ei tunnu auttavan? Ei ulos pääsy, leikkiminen, aitojumppa eli esim. Kongo, herkkujen etsiminen. Ongelma vaikeuttaa todella paljon perheen elämää, toiset eivät saa nukkua eivätkä naapurit varmaan pidä jos ulina kuuluu heille kun olen poissa kotoa.

14

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran pääasiallinen

hoitaja? Oletko se sinä? Kuulostaa ihan johtajuusongelmalta, eli jääkautta peliin. Itse kokeilisin olla kokonaan huomioimatta koiraa niin, että muut perheenjäsenet hoitaisivat lenkitykset ja ruoan antamiset ja leikittämisen. Eli olet ihan kuin koira olisi ilmaa etkä katso siihen päinkään.

• 10koira

jääkautta abaut 2-3vko ja muutenki luulot pois koiralta. selvä johtajuusongelma. näytä sille kuka täällä oikein määrää ja ketä.

• peetsan opit
        10koira kirjoitti:

jääkautta abaut 2-3vko ja muutenki luulot pois koiralta. selvä johtajuusongelma. näytä sille kuka täällä oikein määrää ja ketä.

ja kunnolla sitte lähtee turhat luulot ja lellittelyt.

• pertsa & kilu

johtaja ja kieltää sitä haukkumasta eleillä. Täysin samaa mieltä kuten muut ja lisään, että jos jääkausi ei tehoa, niin heittele koiraasi kolinapurkilla ja ketjunpätkällä. Se tuntuu ja koirasi viimeistään osaa olla hiljaa.
      Ensin purkki sitten ketju ja sen jälkeen selätät sen niin kauan, että on hiljaa ja laitat taas miettimään ulinaa jääkaudelle viikoksi. Tässä ohjeeni entiselle ongelmakoirallesi.

• aasit

ei mitä ohjeita!!! elä vaan mee noita kokeilemaan!!! jääkausi ja kolinapurkit eivät poista nimenomaista ongelmaa!! Sama kuin koira pissaa sisälle niin näitten vinkki ois että JOHTAJUUSONGELMIA ihan selkeesti juu-u...jääkaudelle vaan! vaikka ongelmahan on että koiralla hätä jolloin sitä viedään enemmän ulos?? kyllä te ihmiset sitte kaikenlaista soopaa uskotte.. huhheijjakkaa :)

• kilu ja kalu
        aasit kirjoitti:

ei mitä ohjeita!!! elä vaan mee noita kokeilemaan!!! jääkausi ja kolinapurkit eivät poista nimenomaista ongelmaa!! Sama kuin koira pissaa sisälle niin näitten vinkki ois että JOHTAJUUSONGELMIA ihan selkeesti juu-u...jääkaudelle vaan! vaikka ongelmahan on että koiralla hätä jolloin sitä viedään enemmän ulos?? kyllä te ihmiset sitte kaikenlaista soopaa uskotte.. huhheijjakkaa :)

se kyllä tietää nää jutut. Kaikki perkeleen hemmottelut ja muu paska pois nii koirakin alkaa pelaa.
        Koiran pitää olla koira eikä ihminen ja sen pitää myös tietää se jos ei tiedä niin pistetään tietää.

• kolinkolin koo

Niin tuota mitenkäs ap heittelee kolinapurkilla ja ketjunpätkillä ja selättää, kun ei ole itse paikalla...

Mun vikkini olisi, että muut perheenjäsenet viettävät enemmän aikaa koiran kanssa ilman sinua kivoja asioita tehden.

• pertsa ja kilu
        kolinkolin koo kirjoitti:

Niin tuota mitenkäs ap heittelee kolinapurkilla ja ketjunpätkillä ja selättää, kun ei ole itse paikalla...

Mun vikkini olisi, että muut perheenjäsenet viettävät enemmän aikaa koiran kanssa ilman sinua kivoja asioita tehden.

ne heitetäänki just ennen ku lähetää kodista niin koira pelkää senverran et ei uskalla turpaansa raottaa.
        Käykää koiraneuvolassa lukemassa nii loppuu hempeilyt

• sfdgsdgd
        pertsa ja kilu kirjoitti:

ne heitetäänki just ennen ku lähetää kodista niin koira pelkää senverran et ei uskalla turpaansa raottaa.
        Käykää koiraneuvolassa lukemassa nii loppuu hempeilyt

on siinäki taas yhet koiranomistajat.... suu loksahtaa auki kun on edelleen viellä tommosia ihmisiä jotka "kouluttaa" koiraansa tollasilla tyyleillä. tähänki auttaa se että muut perheen jäsenet viettää enemmän aikaa koiran kanssa niin ei tarvihe heitellä niitä purkkeja .. ootteko ihan lampaita ettekä osaa miettiä omilla aivoilla sen vertaa, jos joku käytti tollasia tyylejä 200 vuotta sitte.. kaikki uudistuu.. miettikääpä vähän pidemmälle

• isokiho pevi
        sfdgsdgd kirjoitti:

on siinäki taas yhet koiranomistajat.... suu loksahtaa auki kun on edelleen viellä tommosia ihmisiä jotka "kouluttaa" koiraansa tollasilla tyyleillä. tähänki auttaa se että muut perheen jäsenet viettää enemmän aikaa koiran kanssa niin ei tarvihe heitellä niitä purkkeja .. ootteko ihan lampaita ettekä osaa miettiä omilla aivoilla sen vertaa, jos joku käytti tollasia tyylejä 200 vuotta sitte.. kaikki uudistuu.. miettikääpä vähän pidemmälle

200v sitte tyyliset ei kärsikkää mitä nykyisin kärsitää. näitä helvetin namittelioita ja lässytyksiä joka paikassa neuvoksi. ei ole mikää ihme et on niin helvetisti ongelmii koirilla sit vaa namei ja mussutetaa tätä tarjotaa joka paikkaa. johtajuus kunniaan ja koira koiranpaikalle

• perheen isä

"Koira ulisee öisin jos minä en ole kotona ja lopettaa ulinan vasta minun tultua kotiin."...
      "Tätä tapahtuu VAIN jos talossa on muita perheen jäseniä. "
      "Yksin ei ulise, "
      ""Tätä tapahtuu VAIN jos talossa on muita perheen jäseniä. "
      "hoidossa ei ulise.."
      "Ongelma vaikeuttaa todella paljon perheen elämää"
      "toiset eivät saa nukkua"
      ""Tätä tapahtuu VAIN jos talossa on muita perheen jäseniä. "....mistä siis lähtisit purkamaan asiaa? Missä syy ja missä seuraus.

P.s Näille kaikille kiluille kaluille ja pertsoille ohjeineen, niin aika moista kuraa. Taitaa olla "kieliposkessa" kirjoitettu, jos ei, niin harkitkaa ajan varausta mielenterveystoimistosta. Rohkeasti vain sieltä se sopiva apu löytyy ja samoin koirasta luopuminen voi olla joskus aivan oikea ratkaisu tuossa elämäntilanteessa.

• p.p.p

tänne kirjottelu kun et tiedä koirista mitää. jätä koira hommat ja neuvonta niille jotka tietää niistä hieman enemmän kuin sä.

• perheenisä,
        "P.s" Don´ t feed the troll ;) Huomioimattomuus se auttaa aika hyvin koiranPeNnUlLeKkiN ;D

• Otappa yhteys johonkin alan ihmiseen.Opettaa sitten ihan alkeiset koiran kanssa olemisiin.Siitä se sitten lähtee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe