Olisin kiinnostunut yhdistelmäajoneuvokoulutuksesta Jakk:ssa, Onko kellään kokemuksia sieltä??? Millaiset opettajat ja ym kokemuksia millaista on tai on ollut??
Vastaukset 6
- 145
opettajat saavat palkkasa ja sinä vittuilut,
- oli pakko jatkaa
Niin ja koulutuksen jälkeen asiat eivät juurikaan muutu paisti,
sinä saat palkan ja vittuilut eli puolet enemmän.
Itse tällä hetkellä opiskelen Jakk;ssa ja olen ihan tyytyväinen.Opettajat on ok tosin saattaa riippua paikkakunnasta missä opiskelee,sitten on nää kiert'ävät opettajat on kans ok.
- l t p
aiot jakkin ya-kurssille? jalasjärvi, pori, oulu,tampere, kuopio, vantaa vai turku?
- Kiira_80
Kyllä aijon edelleen ya-kurssille. Vantaa olisi paikka.
- l t p
Kiira_80 kirjoitti:
Kyllä aijon edelleen ya-kurssille. Vantaa olisi paikka.
Iha hyvää porukkaa on kouluttajina. Oma väki ei aina ajoviikoilla riitä, mutta ainakin Tampereen piste auttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971707
- 59772
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43704
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126659- 44551
- 33508
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58436Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432