Saisivat lopettaa koko katkon olemassa olon. Nämä runkut juopot käy veronmaksajien laskuun hoitamassa itsensä vaan juomakuntoon ja kohta taas mennään. Itse kannatan sellasta järjestelmää jossa nämä itsesäälissä kieriskelevät paska juopot laitetaan jonnekkin syrjäiselle leirille ja sinne annetaan viinaa niin paljon kuin nämä sienet jaksaa vetää. Syrjäinen paikka siksi, ettei meidän tavallisten tallaajien tarvitse nähdä tai kuulla noita ruikuttajia.
katkolle
2
320
Vastaukset
- ......
ei voi muutaku huokailla syvään ja pyöritellä päätä ku näitä kommentteja lukee.
- Vanhempi Ekonomisti
Sinä joutaisit katkolle, olen nimittäin tarkoin harkittuani sitä mieltä, että sinulta pitäisi katkaista pää! Itse en ole ikinä ollut katkolla, mutta jotenkin minulla on sellainen käsitys, että katkon jälkeen potilaat tarvitsisivat toisenlaista apua. Alkoholistin on varmasti vaikea ponnistaa tyhjästä, joten katkon jälkeen potilailaan asiat pitäisi järjestää niin, että niistä olisi mahdollisemman helppo päästä kiinni ihmisarvoiseen elämään. Mikä tarkoittaa sitä, että alkoholisti tarvitsisi oman asunnon. Missään 'juoppoparakeissa' ei ole mitään järkeä, eikä niissä kukaa voi edes toipua. Olen varma, että monet alkoholistit toipuisivat hyvin jos vain yhteiskunta ojentaisi auttavan kätensä ja antaisi potilaalle oman talon. Talon ei pitäisi olla viimeistä huutoa vaan sellainen jota joutuisi hoitamaan, eli lämmittämään ym. Pidemmän päälle tällainen investointi olisi varmasti kannattavaa, koska silloin jäisi pois lähes kaikki terveydenhuollolle menevät kustannukset jotka jäävät aina veronmaksajien maksettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768