Saisivat lopettaa koko katkon olemassa olon. Nämä runkut juopot käy veronmaksajien laskuun hoitamassa itsensä vaan juomakuntoon ja kohta taas mennään. Itse kannatan sellasta järjestelmää jossa nämä itsesäälissä kieriskelevät paska juopot laitetaan jonnekkin syrjäiselle leirille ja sinne annetaan viinaa niin paljon kuin nämä sienet jaksaa vetää. Syrjäinen paikka siksi, ettei meidän tavallisten tallaajien tarvitse nähdä tai kuulla noita ruikuttajia.
katkolle
2
377
Vastaukset
- ......
ei voi muutaku huokailla syvään ja pyöritellä päätä ku näitä kommentteja lukee.
- Vanhempi Ekonomisti
Sinä joutaisit katkolle, olen nimittäin tarkoin harkittuani sitä mieltä, että sinulta pitäisi katkaista pää! Itse en ole ikinä ollut katkolla, mutta jotenkin minulla on sellainen käsitys, että katkon jälkeen potilaat tarvitsisivat toisenlaista apua. Alkoholistin on varmasti vaikea ponnistaa tyhjästä, joten katkon jälkeen potilailaan asiat pitäisi järjestää niin, että niistä olisi mahdollisemman helppo päästä kiinni ihmisarvoiseen elämään. Mikä tarkoittaa sitä, että alkoholisti tarvitsisi oman asunnon. Missään 'juoppoparakeissa' ei ole mitään järkeä, eikä niissä kukaa voi edes toipua. Olen varma, että monet alkoholistit toipuisivat hyvin jos vain yhteiskunta ojentaisi auttavan kätensä ja antaisi potilaalle oman talon. Talon ei pitäisi olla viimeistä huutoa vaan sellainen jota joutuisi hoitamaan, eli lämmittämään ym. Pidemmän päälle tällainen investointi olisi varmasti kannattavaa, koska silloin jäisi pois lähes kaikki terveydenhuollolle menevät kustannukset jotka jäävät aina veronmaksajien maksettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233093Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65656Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3613Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32561Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35537- 36485
- 40481
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3470Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465