Miten vetää käteen?

minävaan:)

En tiedä kuuluuko tämä tänne palstalle, mutta haluaisin kysyä miten vedän käteen mieheltä. Olen siis nainen. Haluasin käyttää jotain öljyä ja saada miehen nauttimaan täysillä. Eli siis miten pitäisi aloittaa ja haluaisin kuulla kaikkia erilaisia tyylejä. Tämä perus runkkaus on jo tuttua, joten haluaisin jotain vinkkejä, että se olisi vähän vaihtelevampaa. Voi myös laittaa jotain linkkejä jossa näkyy mikä olisi hyvä tyyli :)

17

10219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkmann

      kysy mieheltä itseltään suoraan, millaisesta runkkaamisesta hän pitää, haluaako hellää vai kovaa käsittelyä, kukaan toinen ei voi neuvoa yksittäisessä tapauksessa, jokainen mies on omanlaisensa sen suhteen. Ei siis ole ollenkaan mikään ihme, jos miehet joskus harrastaakin runkkaamista keskenään, olematta sen kummemmin homoja, ei paljoa tarvitse kysellä ohjeita, miten runkataan.

      • m49m

        se öljy on hyvä homma siinä,mulla vaimo sairastellut eikä voi olla sängy hommissa,joten saan häneltä käteenottoja,ja se parasta kun se tulee yllättäen,kalu vielä velttona sit siitä alkaa lypsään,sanoo et näin hän lypsi joskus käsin lehmiä,,ja hänen juttelu samalla kun tyydyttää mua saa mut kiimaan,on nautinto olla siinä ja tuntee kuinka kalua runkataan ihanasti,saan tosi hyvän olon silloin,ei tarvi välttämättä saada pillua vaimo ei pysty siihen,,mut ihana kun ajattelee mua ja antaa mulle hierontaa,joskus saunassa tulee ja laitaa mut selälleen lauteille ja tartuu mun kaluun kiini ja katsoo mun silmiin ja sanoo et nyt saat ihanan hieronnan,,,ja voi taivas et se tekee hyvää,,,joskus juttellaan hänen siskosta joka on semmoinen ihana ihminen,ja välillä semmoinen sexy nainen kun on oikein pukeutunut ihanasti,,terhakkaat rinnat niinkö vaimo sanoo,vaimolla isot rinnat,no olenhan nähnyt hänen siskon rinnat rintaliiveissä ja ilman,,ihanat rinnat on,,vaimo ei mustasukkainen siskostaan,,ja se on ihanaa,,,


      • Anonyymi
        m49m kirjoitti:

        se öljy on hyvä homma siinä,mulla vaimo sairastellut eikä voi olla sängy hommissa,joten saan häneltä käteenottoja,ja se parasta kun se tulee yllättäen,kalu vielä velttona sit siitä alkaa lypsään,sanoo et näin hän lypsi joskus käsin lehmiä,,ja hänen juttelu samalla kun tyydyttää mua saa mut kiimaan,on nautinto olla siinä ja tuntee kuinka kalua runkataan ihanasti,saan tosi hyvän olon silloin,ei tarvi välttämättä saada pillua vaimo ei pysty siihen,,mut ihana kun ajattelee mua ja antaa mulle hierontaa,joskus saunassa tulee ja laitaa mut selälleen lauteille ja tartuu mun kaluun kiini ja katsoo mun silmiin ja sanoo et nyt saat ihanan hieronnan,,,ja voi taivas et se tekee hyvää,,,joskus juttellaan hänen siskosta joka on semmoinen ihana ihminen,ja välillä semmoinen sexy nainen kun on oikein pukeutunut ihanasti,,terhakkaat rinnat niinkö vaimo sanoo,vaimolla isot rinnat,no olenhan nähnyt hänen siskon rinnat rintaliiveissä ja ilman,,ihanat rinnat on,,vaimo ei mustasukkainen siskostaan,,ja se on ihanaa,,,

        Ok kiva homma


    • runkun opettaja

      Moi Oon 40v vaalea mies kotkasta.voisin opettaa sulle erilaisia tekniikoita.
      en tiedä mitä muut miehet pitävät mutta mitä itse olen todennut hyväksi
      40v aikana.olen tosin jo varattu mut eiköhän aikaa sillekin löydy.edellyttää
      kylläkin ettet asu h....... kaukana olen siis kymenlaaksosta.tämä pitää opettaa
      kädestä pitäen.ja en ole hiljainen vaan näytän eri tekniikoita siis itse teen
      ja sitten sinä teet perässä.ja mitään sitoutumisia on turha yrittää.eräs
      nuori tyttö jonka tapasin kerran(19v)teki sen täydellisen oikein.sen kun tekee
      oikein niin silloin se ei veltostu edes enää edes einiinviriilillä miehellä.
      laitan tässä sähköpostia jos penisharjoittelu olisi sinulle sopiva tapa.
      tietysti jos olet estynyt/tai muuten siveellinen niin unohdetaan.olen mukava
      miellyttävä kiltti mies.anyway tässä s-postini jos kiinnostaa [email protected]

    • m50----
    • yäk

      yäk mikä ihra ei kyll tota tee kun joku aivan.................

    • tällä lailla

      Mulle teki nainen temput, riisui pitkän satiini yöpaidan yltään ja hyväili sillä veitikkaani, orgasmi oli mieletön, tahtoo lisää!!

    • kaketus33

      naisen ei oo helppoa oppia tekemään sitä sopivalla voimalla...täytyy olla hyvät neuvot,mutta rasva on hyvää ehdottomasti.
      Pillussa aina laukee helposti kummiskin

    • kmgmgmgmies18cm

      ite en haluu rasvaa koska kädellä ei tule hankaus liikettä eikä näin ollen satu,lisäksi kullia pystyy käsittelemään ronskimmin kun ei lubricate(voitelu) häiritse,kaikki muijani vetelee mua kuivana tuntu paljon paremmalta

    • Anonyymi

      Jos mies ei ole ympärileikattu, on nautinnon antaminen hieromalla/runkkaamalla mahdollista myös kullin kärjestä jossa sijaitsee kullin herkin kohta, se kuuluisa kullinuppi. Esinahka mahdollistaa pitkät edestakaiset vedot, toisin kuin ympärileikatulla. Esinahan tarkoitus on tyydyttää kullinuppia, kuin myös suojata sitä. Mies tietää että herkkä kohta se on. Runkkaamalla ympärileikatun kullinkärkeä ilman liukasteita tekee kipeää, joten ympärileikattu joutuu runkkaamaan käden sijoitettuna kullin juureen/tai alas kuiteskin, eikä pitkät vedot ylety kullinuppiin, jonka tarkoitusta on stimuloida.
      Poskeenotto on paras mahdollinen stimulaatio ympärileikatulle,

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi ihan hemppeesti kiveksiä leipoen ja samalla kuin runkkaat niin sitä vois kullia käännellä eteen ja sivuill sekä peppurwikää kohti niin aah ,pistä puh niin kerron lisää

    • Anonyymi

      Moi vielä voit soittaa puh on 044 259 4476 voin vastata vielä hetken aikaa ps jos soitat niin kerro jotain niin tiedän että mitä puuhaillaan mut moikka

    • Anonyymi

      Moikka oon nainen ja tykkään, kun naamalleni pieritään ja tönäistään ojaan. Sitten kiskotaan housut väkisin ja hierotaan klittaa rivoja puhuen ja olen muka estelevinäni. Naamalle pierimisseuraa löytyy niin, että mies haluaa pierut, muttei oikein naisia saamatta hullunleimaa.

    • Anonyymi

      Ota penis käteen ja vedä eteen ja taakse ja leikki toimii niin että perse eteen ja taakse niin että lentää kermat

    • Anonyymi

      Liukuvoide on tuohon parempi kui öljy

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe