Ovatko rillipäät automaattisesti B-miehiä?
Rillipäät
9
1015
Vastaukset
- A-luokka)
Eivät ole automaattisesti B miehiä.
- alik.kokelas
Suuri osa rillipäistä on b-miehiä, joutuvat sukkavarastolle tai varuskuntasairaalaan, ei sellaisella tee mitään taistelukentällä, joka ei näe mitään.
- kokemusta siis on
riippuu rillien vahvuudesta, jos on kovinkin huono näkö (jotain yli -6 vahvuudet laseissa tjsp) nii sillon b-paprut, mutta muuten rillit ei tuo automaattisesti b-papruja, näin ainakin sodankylässä,
nimim. Kokemusta on - adopdas
Eivät, minulle ei missään vaiheessa edes ehdotettu b-papereita vaikka näkö molemmissa silmissä -8.
- A2/1990(H1N1
Lievistäkin laseista päätyy A2-luokkaan (niin minäkin). Oikein vahvoista laseista päätyi kavereita B-luokkaan, vaikka vielä tämäkään ei estänyt heitä päätymästä aliupseeriksi asti.
- iasoiddaoi
mitää A2-luokkaa ole ollut olemassakaan enää vuosikymmeniin
- 9+9
iasoiddaoi kirjoitti:
mitää A2-luokkaa ole ollut olemassakaan enää vuosikymmeniin
rillipäistä tehtiin erikoismiehiä ei mitään vapautuksia ollu.
- aggrr
Silmälaseilla pääsee vaikka erikoisrajajääkäriksi jos löytyy kuntoa enemmän kuin muilla ja on supliikkimies, siksi koulutusta kutsutaanki satunnaisesti rillipäiden LJKksi.
- sotilaskulj.
minulla on lasit ja olen a-mies ja ei se ole mitään vaikuttanut vaikka onkin lasit. Toiset vain on kateellisia jos hakee johinkin erikoiseen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411