Olisko :) ?
Haluun tehä lahjani ite ku sillä on ainakin minusta enemmän tunnearvoa :) en oo mikään rikas koska oon alaikänen joten en voi törsätä hirveästi tavaroihin... oon ajatellu tehä perheelle lahjat ja kavereilla minun ihanalle nöffi koiralleni :)
oon ajatellu tehä jalkasuolaa äidille onko hyviä vinkkejä siihen ? jollain sivulla luki että laittaa tavan merisuolaa ja ruusun terälehtiä lasipurkkiin onko kukaan koskaan kokeillut ?
isälle ja pikkuveljelle en sitten keksi yhtään mitään :/
mummolle meinasin maalata taulun mutta en tiedä onko se niin hyvä ide... mistä mummot tykkää muusta kuin tyynyliinoista ja kangas kasseista (omistaa jo muutamat sellaiset) ? :D
osaan myös ommella mutta virkkaamaan enkä neulomaan rupe (huonoja kokemuksia alasteelta) =) asun maalla niin kaikenlaista pientä sälää löytyy mutta en oo mikään hyvä inspiroimaan :D
hyviä joululahja ideoita ?
5
400
Vastaukset
- miesjutut
velikulta voisi tykätä powerballista
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Category4_10052_13051_51801_13676_13604__-11- mieti...mieti...
ehkä mutta en oo niin rikas et ois varaa törsätä kalliiseen joululahjaan. ajattelin että voisin tehä lahjani ite ;)
- DolbyD
mieti...mieti... kirjoitti:
ehkä mutta en oo niin rikas et ois varaa törsätä kalliiseen joululahjaan. ajattelin että voisin tehä lahjani ite ;)
Mä teen kans melekein poikkeuksetta useimmat joululahjat ite joka vuos.
Mun mielest ite maalattu taulu on tosi hyvä,mummut osaa arvostaa sitä!! Mites ite askarreltu kalenteri? - 20+9
DolbyD kirjoitti:
Mun mielest ite maalattu taulu on tosi hyvä,mummut osaa arvostaa sitä!! Mites ite askarreltu kalenteri? - mieti...mieti...
DolbyD kirjoitti:
Mun mielest ite maalattu taulu on tosi hyvä,mummut osaa arvostaa sitä!! Mites ite askarreltu kalenteri?toi kalenteri ois ihan kiva on vaa et jaksako tehä mut enköhänmie aina voi yrittää ja se taulu on jo meneillään ssiit tulee aikas persoonallinen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829