toinen puoli lämmityksestä hönkää kuumaa ja toinen puoli toimiii moitteettomasti misähän vika ?
Citroen c5 lämppärivika
34
10632
Vastaukset
- åsmå
vivusto. Mikä vuosimalli?
- nedzzzius
2001 v
- itäsuomi
Itselläni 2007 mallin C5 HDI, kuskinpuoli puhaltaa kylmää, apparin puoli toimii moitteettömasti. Autossa automaattinen lämmönsäätö.
- C5
Kyllä siinä on lämmönsäätö kummallekin puolelle astelukemalla molemille puolille erikseen ja automatikka siten pitää sen asetuksen mukaisena.
- åsmå
Face liftin jälkeisissä helposti hajoava lämppärin vivusto. Harmillisen kallis korjata.
Olen valmis myöntämään ne viat, jotka ovat todellisia. Ei keksittyjä, kuten suurin osa urheiden provoilijoiden tuotoksista. - No listaahan
åsmå kirjoitti:
Face liftin jälkeisissä helposti hajoava lämppärin vivusto. Harmillisen kallis korjata.
Olen valmis myöntämään ne viat, jotka ovat todellisia. Ei keksittyjä, kuten suurin osa urheiden provoilijoiden tuotoksista.ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"
- Tojosta ei hajoa
No listaahan kirjoitti:
ne viat urheasti vaikka saat yhteisön vihan niskoille näytä että sulla "munaa"
Läppämoottori jumissa /rikki olen noita naapureitten lintoista hankala kallis (uusi)
elekroniikka kaupasta saa osat jolla olen elvyttänyt moottorit - åsmå
No listaahan kirjoitti:
koska malleja on paljon ja lähes jokaisella on omat pikku murheensa.
Parin mallin heikot kohdat voin kertoa, jos erikseen pyydät. Minulla on rohkeutta myöntää myös heikkoudet. En vain siedä valehtelua vioista ja omahyväistä väitöstä, että jokin merkki olisi viaton..
Eli mistä mallista haluat tietoa? - No
åsmå kirjoitti:
Parin mallin heikot kohdat voin kertoa, jos erikseen pyydät. Minulla on rohkeutta myöntää myös heikkoudet. En vain siedä valehtelua vioista ja omahyväistä väitöstä, että jokin merkki olisi viaton..
Eli mistä mallista haluat tietoa?kerrohan nyt vaikka C5ver1-3 ja mihin tietosi perustuu ?
- åsmå
No kirjoitti:
kerrohan nyt vaikka C5ver1-3 ja mihin tietosi perustuu ?
Uusin, eli kolmas malli, josta juuri tulossa face lift on erittäin laadukas ja vähävikainen. Siinä on ollut vain vähän vikoja.niin vähän, että mistään tyyppivioista ei voida puhua. Täysin viaton sekään ei kuitenkaan.
Kakkoskoppainen on ykkösen parannettu painos. Väyläsähköt pelaavat vanhimpia paremmin. Hankaluutena vaikeasti vaihdettavat polttimot ja lämppärin akseli heikko. Pyörän laakerit edelleen kulutustavaraa ja varauksella etupään nivelet.
Vanhimpien viat pitkälti korjattu takaisinkutsuissa, kuten vanteet ja vastus huohottimeen. Väyläsähköt toteutettu vikaherekästi. Ovien sähkölukot, farmarin avautuva takaikkuna, peruutustutka ja harvinaisempi takakelkka, jolloin renkaatkuluvat nopeasti.
Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi? - Siis mihin
åsmå kirjoitti:
Uusin, eli kolmas malli, josta juuri tulossa face lift on erittäin laadukas ja vähävikainen. Siinä on ollut vain vähän vikoja.niin vähän, että mistään tyyppivioista ei voida puhua. Täysin viaton sekään ei kuitenkaan.
Kakkoskoppainen on ykkösen parannettu painos. Väyläsähköt pelaavat vanhimpia paremmin. Hankaluutena vaikeasti vaihdettavat polttimot ja lämppärin akseli heikko. Pyörän laakerit edelleen kulutustavaraa ja varauksella etupään nivelet.
Vanhimpien viat pitkälti korjattu takaisinkutsuissa, kuten vanteet ja vastus huohottimeen. Väyläsähköt toteutettu vikaherekästi. Ovien sähkölukot, farmarin avautuva takaikkuna, peruutustutka ja harvinaisempi takakelkka, jolloin renkaatkuluvat nopeasti.
Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi?Tietosi perustuu esim: ~ 07--> ei juuri näy monimerkki korjaamoilla ?
- åsmå
Siis mihin kirjoitti:
Tietosi perustuu esim: ~ 07--> ei juuri näy monimerkki korjaamoilla ?
Uusimmissa C5- autoissa vikoja ihan samassa määrin, kuin muissakin merkeissä.
Onko sinulla parempaa tietoa? Kuulisin oikein mielelläni.
Vanhemmissakin lastentaudit korjattu ja paljon mainettaan parempia. - eli olet
åsmå kirjoitti:
Uusimmissa C5- autoissa vikoja ihan samassa määrin, kuin muissakin merkeissä.
Onko sinulla parempaa tietoa? Kuulisin oikein mielelläni.
Vanhemmissakin lastentaudit korjattu ja paljon mainettaan parempia.Merkkikorjaamolla töissä vai heitteletkö mutu juttuja?
- åsmå
eli olet kirjoitti:
Merkkikorjaamolla töissä vai heitteletkö mutu juttuja?
olen Citroen-autojen erikoisasiantuntija. Mutujuttuja heittävät ne henkilöt, jotka eivät pysty perustelemaan väitteitään.
Eivätkä pysty kumoamaan minun asiantuntemukseen ja kokemukseen perustuvia kirjoituksiani. - miksi pyörit
åsmå kirjoitti:
olen Citroen-autojen erikoisasiantuntija. Mutujuttuja heittävät ne henkilöt, jotka eivät pysty perustelemaan väitteitään.
Eivätkä pysty kumoamaan minun asiantuntemukseen ja kokemukseen perustuvia kirjoituksiani.jos olet "erikoisasiantuntija" suurin osahan ei tietä juuri autosta mitään
joten niillehän voi heitellä "erikoisasiantuntija" juttuja oikea paikka sinunlaisellesi
olisi joku euroopalainen suuri citikka foorumi jossa olisi sinunlaisia erikoismiehiä - åsmå
miksi pyörit kirjoitti:
jos olet "erikoisasiantuntija" suurin osahan ei tietä juuri autosta mitään
joten niillehän voi heitellä "erikoisasiantuntija" juttuja oikea paikka sinunlaisellesi
olisi joku euroopalainen suuri citikka foorumi jossa olisi sinunlaisia erikoismiehiämyös niillä foorumeilla.
Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain. - enpä ole
åsmå kirjoitti:
myös niillä foorumeilla.
Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain.tuohon åsmå nimeen muualla törmännyt ilmeisesti käytät jotain muuta se on ?
- åsmå
enpä ole kirjoitti:
tuohon åsmå nimeen muualla törmännyt ilmeisesti käytät jotain muuta se on ?
Näin minä juuri menettelen.
Jos täälläkaikki esiintyisivät "omalla nimellään" olisi tilanne toisin.
Tärkeintä on kuitenkin esiintyä niin, että voi vastata kirjoituksistaan. Nimimerkin suojassa, tai ilman.
Tämä on asia, jota toivon. - No miksi et
åsmå kirjoitti:
Näin minä juuri menettelen.
Jos täälläkaikki esiintyisivät "omalla nimellään" olisi tilanne toisin.
Tärkeintä on kuitenkin esiintyä niin, että voi vastata kirjoituksistaan. Nimimerkin suojassa, tai ilman.
Tämä on asia, jota toivon.Perusta "suljettua" foorumia jossa homma pysyy hanskassa
laita webbi serveri pystyyn ja ole itse seriffi - åsmå
No miksi et kirjoitti:
Perusta "suljettua" foorumia jossa homma pysyy hanskassa
laita webbi serveri pystyyn ja ole itse seriffiluotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.
- nedzzzius
åsmå kirjoitti:
Eli mistä mallista haluat tietoa?Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika
- Jos Automaatti
nedzzzius kirjoitti:
Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika
ilmastointi läppämoottori/t rikki tai vivustojumissa en halua masentaa jos moottori menee
vaihtoon niin reilusti euroja menee toiseen suuntaan.. - cåsmå
Jos Automaatti kirjoitti:
ilmastointi läppämoottori/t rikki tai vivustojumissa en halua masentaa jos moottori menee
vaihtoon niin reilusti euroja menee toiseen suuntaan..minä olen citroen erkoisasiantuntija ja voin sanoa että älkää missään nimessä sortuko hankkimaan citikkaa sen huonompaa ja vikaherkempää autoa ei ole ei edes lada
- "pelle?"
cåsmå kirjoitti:
minä olen citroen erkoisasiantuntija ja voin sanoa että älkää missään nimessä sortuko hankkimaan citikkaa sen huonompaa ja vikaherkempää autoa ei ole ei edes lada
Varsinainen erikoisasiantuntija.Tuskin on enempää tuntemusta Citroenista kuin Esson baarista kuulee. Minulla on pelkästään käyttökokemusta parista Citroenista, enkä sanoisi niissä olevan sen enempää laitettavaa kuin näitä edeltäneissä Hondissa, Folkkasissa tai Toyotassa. Huoltokokemusta minulla ei ole, mutta eipä tuo ole ollut sen kalliimpaa kuin muillakaan. Onkohan niillä ollut ryöstöhintaista huoltoa?
- Joo varsinainen
"pelle?" kirjoitti:
Varsinainen erikoisasiantuntija.Tuskin on enempää tuntemusta Citroenista kuin Esson baarista kuulee. Minulla on pelkästään käyttökokemusta parista Citroenista, enkä sanoisi niissä olevan sen enempää laitettavaa kuin näitä edeltäneissä Hondissa, Folkkasissa tai Toyotassa. Huoltokokemusta minulla ei ole, mutta eipä tuo ole ollut sen kalliimpaa kuin muillakaan. Onkohan niillä ollut ryöstöhintaista huoltoa?
erikoisasiantuntija tämä åsmö HAHAHAH
- niinpä niin
åsmå kirjoitti:
luotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.
rupea itse sheriffiksi tälle palstalle?
- Lerppis
nedzzzius kirjoitti:
Elikkäs ainut vika mitä tähän mennessä on tuossa c5 farkussa tullut eteen että kuskinpuolelta puhaltaa kuumaa ja toiseltäpuolelta molempia niinkuin pitääkin eli missä vika
eli vivusto&läppä porsi. Asiasta hyvä kuvaus Citroenfoorumilla. Ongelma se, että koko kojelauta on poisotettava korjausta varten. Jotkut väittävät Hesassa, että korjaukselle tulee hintaa 1500 ekeä.
Pohjois-Suomessa selvisi 500 ekellä. Ja onneksi oli huolenpitosopimus autossa, eli kaikki sen piikkiin. - tosi vikako?
No listaahan kirjoitti:
myöntää että C5:ssäkin on "pikku vikoja". Tsemppiä Åsma
- ÖKOPPLK
åsmå kirjoitti:
Tässä nopeastitietoa sinulle. Toivottavasti auttoi?koska hän ei omista kyseistä mallia ja puhuu puuta heinää. Lukekaan mieluummin oikeiden omistajien kokemuksia siitä citroen foorumilta. Johan rupeaa vikoja löytymään.
Tässä yksi paha vika kys. mallissa C5 III
http://citroen-foorumi.com/index.php?PHPSESSID=mjgmaus6ffbedem8t8impuggqupgr5j3&topic=11347.0 - ArtsijaC5
nedzzzius kirjoitti:
Minulla läpän varsi poikki. Tuli vain kuumaa. Apumiehen puolella alempi moottori pois ja vika näkyi heti. Toteaminen oli helppoa, mutta korjaaminen vie aikaa. Tein väliaikaisen virityksen pätkästä alumiiniputkea ja sillä saan säädettyä manuaalisesti.
- seriffi
åsmå kirjoitti:
luotan siihen, että suomalainen on rehti ihminenilman sheriffiäkin.
Rehti C5 kuski...mä uskon mielummin TiiviTaaviin
- Anonyymi
åsmå kirjoitti:
myös niillä foorumeilla.
Jos haluat testata tietämystäni Citroen-autoista, niin ole hyvä vain.C5 vuosi 05 lämppärin läpät vaihdettu 2vuotta sitte nyt ei apumiehen puoli puhaltaa vain kylmää säädöt molemmin puolin 23 astetta
- ärsyttäväää
hei ostin 2007 hdi citroenin farmari ajettu 400 thk. lämmityslaitteet puhaltaa haaleta. missä vika?
- Akseli
Moi.Noissa c5 lämppäreissä joissa automaatti ilmastointi katkeaa vanhenmuuten läppä akselit.vaihtavat huollossa vahvistetut.Minulla oli sama vika puhalti kylmää.Hintaa kannattaa kilpailuttaa eroja on ,tossa aikaisemmin jollain oli hajua asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818