Kysyn teiltä ny ensiks ennenku ryntään lääkärille.
Eli eilen aamulla kävin lääkäris ja laboratorios ihan vain korkean kuumeen takia. sanoin lääkärille pienistä punasista näpyistä jota ei ollut viälä kuin muutama kädes. sano ettei niistä kannata huolestua o.O no kyllä mäny vähä rupesin tänä aamuna sitte huolestuun kun mun naama on ihan täynnä niitä länttejä ihan huuliski niin et ylä huuli ihan turvoksis, kaikis muis on tosi tiheää tällästä näppyä paitsi sääris. selkä on tosipahas kunnos. Mullei oo todettu mitää allergiaa paitsi vissiin joku lääke mut en tiätääkseni oo syöny sellasta lääkettä, voi olla et mulle on tullu joku allergia sit ny ja vesirokko mulla on ollu jo ja eikö tuhkarokko pitäis näkyä niis verikokeis mitä eilen kävin ottaas(?)
joskus kesänlopus mulle ilmesty tälläsiä samantapasia länttejä käsiin ja jalkoihin mut niitä oli tosi vähä verrattuna tähän mitä mulla nyt on,neki lähti aika nopeesti itestään.paitsi niistä jäi aika rumia jälkiä varsinki reisiin. Otin tänään heinixin allergia lääkkeen mut se ei kyl oo mitää auttanu menee vähä toivo ku pitäis ensviikolla mennä koulusta uimaan niin varsin ihana iho siä sitte . Joo eli oisko teillä jotaki rasvoja tai allergia lääkkeitä tiedos jokka on tehokkaita ja saa ilman lääkärin reseptiä.Kokeilisin niitä ennenku meen lääkäriin ku oon siäny viimesen neljän viikon aikana käyny vähintää kerran viikos, niin en jaksais ny viä mennä jostai punasista länteistäki mennä sinne itkemään. mullei myöskää oo kuiva ihokaanny ollu etten urso sen ihottumaa olevan. tai voihan se sitäki olla :s ja nää muuten kutisee ihan älyttömästi.
APUA! mikä auttaa näihin punaisiin läntteihin?
1
479
Vastaukset
- neuvoa tarjoava
Hei ! Näin tekstisi vasta tänään ja vastaan siksi näin myöhään. Ehkäpä olisi kuitenkin apua sinulle.
Itse sain vastaavia punaisia länttejä yks kaks kehooni ja punaisia näppyjä myös.
Lääkäri sanoi oireilun olevan allergisen ylireaktion ruoka-aineisiin. Sain heti kortisoni-piikin takapuoleeni vastaanotollaan ensiavuksi ja perään viikon mittaisen kortisoni-tablettilääkityksen päälle. Kortisoni-tablettien määrä väheni viikon edetessä.
Kuuri auttoi. Olet tainnut itse jo saada apua itsekin, aikaa on kulunut lähes puoli vuotta. Kirjoitin joka tapauksessa, jos tästä olisi apua sinulle ja myös jollekin muulle kysyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125