APUA! mikä auttaa näihin punaisiin läntteihin?

ihoongelmanuori

Kysyn teiltä ny ensiks ennenku ryntään lääkärille.
Eli eilen aamulla kävin lääkäris ja laboratorios ihan vain korkean kuumeen takia. sanoin lääkärille pienistä punasista näpyistä jota ei ollut viälä kuin muutama kädes. sano ettei niistä kannata huolestua o.O no kyllä mäny vähä rupesin tänä aamuna sitte huolestuun kun mun naama on ihan täynnä niitä länttejä ihan huuliski niin et ylä huuli ihan turvoksis, kaikis muis on tosi tiheää tällästä näppyä paitsi sääris. selkä on tosipahas kunnos. Mullei oo todettu mitää allergiaa paitsi vissiin joku lääke mut en tiätääkseni oo syöny sellasta lääkettä, voi olla et mulle on tullu joku allergia sit ny ja vesirokko mulla on ollu jo ja eikö tuhkarokko pitäis näkyä niis verikokeis mitä eilen kävin ottaas(?)

joskus kesänlopus mulle ilmesty tälläsiä samantapasia länttejä käsiin ja jalkoihin mut niitä oli tosi vähä verrattuna tähän mitä mulla nyt on,neki lähti aika nopeesti itestään.paitsi niistä jäi aika rumia jälkiä varsinki reisiin. Otin tänään heinixin allergia lääkkeen mut se ei kyl oo mitää auttanu menee vähä toivo ku pitäis ensviikolla mennä koulusta uimaan niin varsin ihana iho siä sitte . Joo eli oisko teillä jotaki rasvoja tai allergia lääkkeitä tiedos jokka on tehokkaita ja saa ilman lääkärin reseptiä.Kokeilisin niitä ennenku meen lääkäriin ku oon siäny viimesen neljän viikon aikana käyny vähintää kerran viikos, niin en jaksais ny viä mennä jostai punasista länteistäki mennä sinne itkemään. mullei myöskää oo kuiva ihokaanny ollu etten urso sen ihottumaa olevan. tai voihan se sitäki olla :s ja nää muuten kutisee ihan älyttömästi.

1

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa tarjoava

      Hei ! Näin tekstisi vasta tänään ja vastaan siksi näin myöhään. Ehkäpä olisi kuitenkin apua sinulle.
      Itse sain vastaavia punaisia länttejä yks kaks kehooni ja punaisia näppyjä myös.
      Lääkäri sanoi oireilun olevan allergisen ylireaktion ruoka-aineisiin. Sain heti kortisoni-piikin takapuoleeni vastaanotollaan ensiavuksi ja perään viikon mittaisen kortisoni-tablettilääkityksen päälle. Kortisoni-tablettien määrä väheni viikon edetessä.

      Kuuri auttoi. Olet tainnut itse jo saada apua itsekin, aikaa on kulunut lähes puoli vuotta. Kirjoitin joka tapauksessa, jos tästä olisi apua sinulle ja myös jollekin muulle kysyvälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe