Hei!
Olen 11-vuotias tyttö (158/40), ja etsiskelen joululoman ajaksi ylläpitoon shetlanninponia, tai muuta yli metrin kokoista PONIA. Olen siis melkein 160 cm pitkä, ja painan n. 40 kg. Poni saisi olla hyvässä kunnossa, jolla voi hypätä ja ratsastaa normaalisti. Saa olla hieman haastetta, sillä minä itse ratsastan n. 4 vuoden tiedolla ja taidolla. Kokemusta minulla on ylienergisestä suokista, laiskasta ja äksystä ponista ja muutamasta erittäin kiltistä ponista/hevosesta. Osaan kaikki askellajit, ja hyppytaitojakin minulta löytyy. Itse asun Evijärvellä, joten olisi hyvä, jos poni sijaitsisi jossakin Kokkola/Seinäjoki suunnalla. En omista traileria, vaikkakin naapuritallilla (jonne poni EHKÄ menisi) on sellainen, mutta emme voi käyttää sitä. Pientä korvausta vastaan toivoisimme, että poni voitaisiin tuoda tallille. Huom!
EI OLE VARMAA, SAANKO TALLIPAIKAN NAAPURITALLILTA. SIKSI HALUAN ENSIN TIETÄÄ SAANKO PONIA/MINKÄLAINEN PONI TÄMÄ OLISI, JOTTA VOIN SITTEN KYSYÄ !
Selväjärkiset vastaukset os; [email protected]
Joululomaksi ylläpitoon
ainofun
0
249
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden221660Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512- 23478
- 38474
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga46447Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️71446Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414