jotka eivät omista Harley-Davidsonia, eivätkä ole koskaan edes ajaneet Harley-Davidsonia, eivätkä ole koskaan ajaneet mitään muutakaan moottorikäyttöistä kaksipyöräistä, eivätkät tiedä moottoripyöristä yhtään mitään, eivätkä osaa ajaa edes vaihteellisella mopolla. He ovat aimmoinaan pelanneet Road Rash Jailbreakia, jossa custom-pyörät ovat kilpa-ajossa tasavertaisia kyykky-pyörien kanssa, ja luulevat että custom-pyörät ovat oikeassakin elämässä tasavertaisia kilpa-ajossa kyykky-pyörien kanssa.
Harley-Davidson vaatteiden tyypillinen käyttäjäkunta
2
730
Vastaukset
- Brändi esille
Olen huomannut, että suurin osa harrikan omistajista ei voi liikkua vapaa-aikana ilman harrikka logoa
takissaan. Bootsit on monella kesät talvet.
Tietenkin on wannabe harrikkamiehiä, joiden pyörä on vielä haaveena. Silloin moni heistä haluaa
korostaa egoaan harrikkavaatteilla, vaikka ei pyörää omistakaan.- Exirön
Tuli ostettua noita paalitolkulla silloin kun pyörän hankin. Nykyään käytän sitä "ajo"takkia koirankusetukseen syksyisin, toimii oikeasti kun vihmoo. Sillon ku ollaan tienpäällä ni mun pyörä johon oon uhrannu kaikki joutavat rahani, kerää huomion aina ku ollaan tankilla tai tauolla. Sillon ku ollaan baarissa, ni ajokavereiden riikinkukkovermeet karkottaa kaikki siitä ympäriltä. Pubiruusut on tietty tohkeissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362