Joululomaksi ylläpitoon

ainofun

Hei!

Olen 11-vuotias tyttö (158/40), ja etsiskelen joululoman ajaksi ylläpitoon shetlanninponia, tai muuta yli metrin kokoista PONIA. Olen siis melkein 160 cm pitkä, ja painan n. 40 kg. Poni saisi olla hyvässä kunnossa, jolla voi hypätä ja ratsastaa normaalisti. Saa olla hieman haastetta, sillä minä itse ratsastan n. 4 vuoden tiedolla ja taidolla. Kokemusta minulla on ylienergisestä suokista, laiskasta ja äksystä ponista ja muutamasta erittäin kiltistä ponista/hevosesta. Osaan kaikki askellajit, ja hyppytaitojakin minulta löytyy. Itse asun Evijärvellä, joten olisi hyvä, jos poni sijaitsisi jossakin Kokkola/Seinäjoki suunnalla. En omista traileria, vaikkakin naapuritallilla (jonne poni EHKÄ menisi) on sellainen, mutta emme voi käyttää sitä. Pientä korvausta vastaan toivoisimme, että poni voitaisiin tuoda tallille. Huom!

EI OLE VARMAA, SAANKO TALLIPAIKAN NAAPURITALLILTA. SIKSI HALUAN ENSIN TIETÄÄ SAANKO PONIA/MINKÄLAINEN PONI TÄMÄ OLISI, JOTTA VOIN SITTEN KYSYÄ !

Selväjärkiset vastaukset os; [email protected]

0

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken murhaaja

        Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
        Maailman menoa
        181
        10677
      2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

        Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
        Valkeakoski
        139
        1887
      3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

        Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
        Sinkut
        237
        1305
      4. Sille yhelle vaa

        Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
        Ikävä
        61
        930
      5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

        Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
        Ikävä
        53
        870
      6. Hiljaista on

        Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
        Ikävä
        60
        818
      7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

        ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
        Ikävä
        42
        717
      8. Kysymys iltaan

        Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
        Ikävä
        42
        669
      9. Onhan sulla

        Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
        Ikävä
        52
        669
      10. Olen ylpeä sinusta

        nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
        Tunteet
        25
        645
      Aihe