Mokkula ja vahti

pettynyt asiakas

Tulipahan hommattua elisa vahtipalvelu mökille jossa meillä on mokkula. Nyt jälkikäteen selvinny
että jos mokkula kadottaa jostain syystä yhteyden se ei osaa laittaa itseään takaisin verkkoon.
Pitäisi ajaa mökille itse boottaamaan vehe aina ku katkee. Kyllä on kumma ettei ostaessa voida
sanoa että tämmösiä ongelmia on, kyseessähän on kuitenkin varashälytin johon pitäisi luottaa!!!

Ootteko saaneet miten toimimaan mokkulan vahdin kanssa? Auttaiskohan joku kellokytkin joka katkasis virrat aina vähäks aikaa? Mutta tällöinkinhän on varauduttava että vahti voi olla toimimattomana useita tunteja ja vahinko voi tapahtua sinä aikana....

4

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.virtanen

Tein joskus sellaisen skriptin mikä avaa mokkulayhteyden jos se on katkennut. Kyseessä oli Windows mutta luulisi, että linuxiinkin sellaisen saisi (oletettavasti boksissa on linux).

• no fear...

Mökkinaapuri asensi vastaavan systeemin, viiden väärän hälytyksen jälkeen purki pois eikä laita enää toimintaan. Ota vakuutukset ja nukut rauhassa, ja laita feikkikamera ja/tai feikkihälytin jossa punavalo vilkkuu.

• pettynyt asiakas

Feikki tarrat oli meillä viime vuonna ja talo tuhopoltettiin....en haluais enää vastavaa kokea. Siksi tämä vahti!

• ----

se pätkivä mokkula itse luo uutta yhteyttä kotikoneellakaan, joten toivoton konsepti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe