pillun täytettä?

Virpi

Näitä juttuja lukiessa, joissa on kerrottu jos jonkinlaisista pillun täytteistä, on mieleeni kehittynyt oiva ajatus. Jos laittaisin yhden tai kaksi marmorikuulaa ilmapalloon tai kortsuun ja sitten täyttäisin sen vedellä sopivan isoksi jotta se kuitenkin mahtuisi pilluuni. Ajatus on, että vettä täynnä oleva kortsu antaisi täyden olon tunteen ja marmorikuulat sitten liikkuisivat siellä sisällä. Onkohan kellään kokemusta tällaisesta jutusta, ajatus ainakin kiihottaa.

8

11478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paperia täytteeksi

Vesi ja marmorikuulat ei ole tullut mieleen mutta kokeilin kerran laittaa kortsuun vessapaperia ja se dildoksi pilluun. Sekin oli aika hankala saada sisään ja epäilen ette vedellä täytetty kortsu mene sinne ollenkaan. Kumin pitäisi olla paksumpaa kun kortsun kumi on ettei se painuisi läjään sisään työntäsessä.

• Linda

Geishapallot on jo keksitty. Ovat minulla melko usein "täytteenä", ja kävellessä muistuttavat jatkuvasti (hmmm) olemassa olostaan.

• Virpi

Juuri tämä sisään saaminen on minuakin askarruttanut. Geishapallot ovat tutut juu, mutta haluaisin jotain erilaista ja ehkä vähän isompaa. Omakeksimät jutut kiinnostaa. Ehkä jos laittaisin kortsun tai pallon ensin sisään kuulien kanssa ja sitten täyttäisin vedellä sopivaksi. Solmun tekeminen voi vain olla vaikeaa, ettei vesi karkaa.

• Pauliina

Mä olen tehnyt oman aika huomattavan ison dildon. Kastelin ison nipun sanomalehtipaperia paperimassaksi ja muokkasin dildon malliin. annoin kuivua ja vedin kondomin sitten siihen päälle. Tosi hyvä mutta vanhetessaan vähän liian kova. Ehkä siksi että tuli tehtyä niin hurjan iso. Mutta muuten on ihan kohtuullisen hyvä täyte.

• Minä

Eli laittaa kortsun aika täyteen marmorikuulia. Se on vielä aika kohtalaisen helppo työntää sisään. Ongelmana oli et se tahtoi ite tulla ulos kävellessä, mut ku oli hieman kireemmät housut alla, nii kyl se sisällä pysyi. Sillon oli vaikea olla huomaamatta sitä sisässä, joten kyllä seki "lämmitti"

• jenni85

Tuo oli oikeen hyvä nevo! Kiitos kiitos kiitos paljon :)
        tein noin ja istin aika kireät pikkuhousut ja tiukat verkkarit jalkaan ja ne pysyi ihan hyvin sisällä koko päivän..

• Anonyymi

Oikea kalu se olla pitää. Itse etsin tanssipaikalta sen kaikkein rumimman ja haalaan kotiini. Nätti pojista ei ole mihinkään.

• Anonyymi

Kiitos Pertti!
        T: Osmosi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe