pissat housussa

saana

pissasin vappu juhlissa housuun onko kukaan toinen pissannut vappuna housuun

13

11133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro

on mut ei ne vaan

• riku

Pidän naisten alushousuja jalassa
        ja annan pissan suihkuta.
        se tekee kutaa

• riina

Vappujuhlissa tuli juotua liikaa kuohuviiniä ja pissahätä yllätti, majojen edessä oli pitkät jonot joten päätin seisaaltaan pissata kadulle.

• heli

olin vappu juhlissa siellä joutua olutta ja kuohuvaa aika lailla niihän siinä että rupesi pissattamaan kovasti.
        eräs kaveri tuli hakemaan tanssimaan ja tanssiessani paine lian suureksi ja pissa tuli pökksyyn onneksi oli hame päällä kukaa ei huomannut mitään.
        kerran pissasin housuun treffeillä

• jari

Tuli juotua olutta ja sitten kävi vahinko ja tuli pissat housuun. Vahingosta viisastuneena laitoin vaipan housuun.

• Häh

Ja sullako oli vaippa mukana?

• jari
        Häh kirjoitti:

Ja sullako oli vaippa mukana?

Olin kotona.

• tytteli

olin mieheni kanssa vappujuhlissa siinä tuli otettua monenlaista juomaa ja yhtäkkiä oli aivan hirveä pissahätä.
      sitten läksin veskiin jonotellessa joku hauskan vitsin nauroin vitsiä ja pissa tuli housuihin porukka nauroi.
      mulla oli päällä vaaleat housut jotka kastui nilkkoihin asti.

• liinukka

mulla on kans ollu vaikeuksia pidätellä pissaa just tommosisa tilanteissa kun lähtee liikkeelle pöydästä niin sitten se hätä iskee päälle oikein kunnolla. Mä käytän nykyisin Tena pantseja, se on halpa ja huomaamatn suoja, ja siihen mahtuu aika tavalla pissaa, ainoo, että jos sistuu pitkään sen märän vaipan päällä, niin se vähän päästää läpi. Mä olen joskus myös kokeillu muovihousuja, mun bf tuntuu jostain syystä tykkäävän niistä ;o)

• Jorkki
        liinukka kirjoitti:

mulla on kans ollu vaikeuksia pidätellä pissaa just tommosisa tilanteissa kun lähtee liikkeelle pöydästä niin sitten se hätä iskee päälle oikein kunnolla. Mä käytän nykyisin Tena pantseja, se on halpa ja huomaamatn suoja, ja siihen mahtuu aika tavalla pissaa, ainoo, että jos sistuu pitkään sen märän vaipan päällä, niin se vähän päästää läpi. Mä olen joskus myös kokeillu muovihousuja, mun bf tuntuu jostain syystä tykkäävän niistä ;o)

Minä olen myös käyttänyt usein Tenan pantseja, jotka passaa tosi hyvin miehille. Saa sitten vähän tiputella housuun tai vaippaan.

Ainut huono puoli niissä on että pitää riisua housut pois kun vaihtaa kuivan vaipan, märän saa nätisti repäisemällä vaipan sivun auki.

• nauru

Kun ei ole ne alapään lihakset kunnossa niin ei pissä pysy sisällä.. Onneks itelläni on vahvat lihakset siellä.. mutta treenaankin niitä usein

• pisut

minulta aika humalassa pisssat pöksyyn.
      kerran pissasin pöksyyn taksissa

• Kyllä kun en löytänyt vessaa ja olin juonut vettä liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10081
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3365
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3123
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2169
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      115
      2126
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1356
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe