Perustakaa homoille oma puolue

S h p

Suomen homodemoktaattinen puolue. Sitä kautta valtaan päättämään ja vaikuttamaan lainsäädäntöön.

Hyvä Tarja, hyvä kaikki Suomen homot -nyt joukolla yhtymään!

6

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjuhuh

Alan mieluusti kohta vaikka homoksi ts. minun kohdalla lesboksi, jos Tarja Halosta typerykset leimaavat arvostettavan yhteiksunnallisen toiminnan, eli SETA:n puheenjohtajuuden vuoksi.:)

Olen kyllä aina miettinyt, että miten pieni muna tai lötkövagina pitää sellaisilla olla, joita haittaa, että missä sängyissä muut lainkuuliaiset kansalaiset sängyssä makaavat. Olen kuvitellut, että perversiot sänkykäyttätymistä kohtaan olisivat taaksejäänyttä elämää ja siten kaikki sympatiani ovat homoseksuaalien puolella...

Presidentti Tarja Halonen on minun käsitykseni mukaan heteroseksuaali ja jokatapauksessa hän oli edistyksellisen rohkea, SETA:ssa aikoinaan toimiessaan. Ette ehkä voi käsittää, miten älykäs presidentti meillä Suomessa oikeasti on: hänen taakkansa on mielestäni korkeintaan ehkä se, että hän todella on Suomen ensimmäinen naispresidentti. Saa kaikenmaailman mölypinoiden haulut osakseen ansaitsematta. Minä arvostan Tarja Halosta. Todella, todella älykäs nainen.

• Vähemmän vihreä

Eikö kieroonkasvaneilla perversseillä ole jo oma puolue?-Vihreä liitto.

• Enemmän vihreä

Ei me olla kieroon kasvaneita vaan jo kieroon maailmaan syntyneitä. No onneksi sinä ole tuollainen suoraselkäinen, vai oletko... epäilen että sinä, vähemmän vihreä, olet tälläinen tyypillinen arka hinttapuli-puli, joka ekoaan yrittää lisätä hakkaamalla ja raiskaamalla... naisia. :D.

• ????

ei meillä ole mikään hetero presidentti,sisäpiirin faktaa!tuli iso haloo kun tony halme sai kuulla tästä.
      eletään sentään 2000 lukua,tosin en ite en anna tuhkaluukkuun!!!!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe