Perustakaa homoille oma puolue

S h p

Suomen homodemoktaattinen puolue. Sitä kautta valtaan päättämään ja vaikuttamaan lainsäädäntöön.

Hyvä Tarja, hyvä kaikki Suomen homot -nyt joukolla yhtymään!

6

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjuhuh

      Alan mieluusti kohta vaikka homoksi ts. minun kohdalla lesboksi, jos Tarja Halosta typerykset leimaavat arvostettavan yhteiksunnallisen toiminnan, eli SETA:n puheenjohtajuuden vuoksi.:)

      Olen kyllä aina miettinyt, että miten pieni muna tai lötkövagina pitää sellaisilla olla, joita haittaa, että missä sängyissä muut lainkuuliaiset kansalaiset sängyssä makaavat. Olen kuvitellut, että perversiot sänkykäyttätymistä kohtaan olisivat taaksejäänyttä elämää ja siten kaikki sympatiani ovat homoseksuaalien puolella...

      Presidentti Tarja Halonen on minun käsitykseni mukaan heteroseksuaali ja jokatapauksessa hän oli edistyksellisen rohkea, SETA:ssa aikoinaan toimiessaan. Ette ehkä voi käsittää, miten älykäs presidentti meillä Suomessa oikeasti on: hänen taakkansa on mielestäni korkeintaan ehkä se, että hän todella on Suomen ensimmäinen naispresidentti. Saa kaikenmaailman mölypinoiden haulut osakseen ansaitsematta. Minä arvostan Tarja Halosta. Todella, todella älykäs nainen.

    • Vähemmän vihreä

      Eikö kieroonkasvaneilla perversseillä ole jo oma puolue?-Vihreä liitto.

      • Enemmän vihreä

        Ei me olla kieroon kasvaneita vaan jo kieroon maailmaan syntyneitä. No onneksi sinä ole tuollainen suoraselkäinen, vai oletko... epäilen että sinä, vähemmän vihreä, olet tälläinen tyypillinen arka hinttapuli-puli, joka ekoaan yrittää lisätä hakkaamalla ja raiskaamalla... naisia. :D.


    • ????

      ei meillä ole mikään hetero presidentti,sisäpiirin faktaa!tuli iso haloo kun tony halme sai kuulla tästä.
      eletään sentään 2000 lukua,tosin en ite en anna tuhkaluukkuun!!!!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe