Suomen homodemoktaattinen puolue. Sitä kautta valtaan päättämään ja vaikuttamaan lainsäädäntöön.
Hyvä Tarja, hyvä kaikki Suomen homot -nyt joukolla yhtymään!
Perustakaa homoille oma puolue
6
297
Vastaukset
- hgjuhuh
Alan mieluusti kohta vaikka homoksi ts. minun kohdalla lesboksi, jos Tarja Halosta typerykset leimaavat arvostettavan yhteiksunnallisen toiminnan, eli SETA:n puheenjohtajuuden vuoksi.:)
Olen kyllä aina miettinyt, että miten pieni muna tai lötkövagina pitää sellaisilla olla, joita haittaa, että missä sängyissä muut lainkuuliaiset kansalaiset sängyssä makaavat. Olen kuvitellut, että perversiot sänkykäyttätymistä kohtaan olisivat taaksejäänyttä elämää ja siten kaikki sympatiani ovat homoseksuaalien puolella...
Presidentti Tarja Halonen on minun käsitykseni mukaan heteroseksuaali ja jokatapauksessa hän oli edistyksellisen rohkea, SETA:ssa aikoinaan toimiessaan. Ette ehkä voi käsittää, miten älykäs presidentti meillä Suomessa oikeasti on: hänen taakkansa on mielestäni korkeintaan ehkä se, että hän todella on Suomen ensimmäinen naispresidentti. Saa kaikenmaailman mölypinoiden haulut osakseen ansaitsematta. Minä arvostan Tarja Halosta. Todella, todella älykäs nainen.- ime tosta
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/Presidentin peukku yllätti Jani Toivolan Linnan juhlissa/art-1288354583135.html
- tahallinen veto
ime tosta kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/Presidentin peukku yllätti Jani Toivolan Linnan juhlissa/art-1288354583135.html
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a145367/apua julkkishomojen etikettimoka linnassa/
Peukkua homopojille!
Älykäs Halonen ei tee vahingossa mitään, täysin laskelmoitu homojulistus linnan juhlateemana 2010
- Vähemmän vihreä
Eikö kieroonkasvaneilla perversseillä ole jo oma puolue?-Vihreä liitto.
- Enemmän vihreä
Ei me olla kieroon kasvaneita vaan jo kieroon maailmaan syntyneitä. No onneksi sinä ole tuollainen suoraselkäinen, vai oletko... epäilen että sinä, vähemmän vihreä, olet tälläinen tyypillinen arka hinttapuli-puli, joka ekoaan yrittää lisätä hakkaamalla ja raiskaamalla... naisia. :D.
- ????
ei meillä ole mikään hetero presidentti,sisäpiirin faktaa!tuli iso haloo kun tony halme sai kuulla tästä.
eletään sentään 2000 lukua,tosin en ite en anna tuhkaluukkuun!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972