ajautuu ahdinkoon, kaikkien vähemmistöjen takia
Suomi
1
199
Vastaukset
- vastine.
Ei vähemmistöjen, vaan niiden mulkkujen takia, jotka ovat tottuneet ajattelemaan, että "kaikki edut" kuuluvat heille, eli se 3000 -5000 palkkatuloluokan verovaroilla vuosikymmeniä elättämä lapalaiska, sossutuilla koko ikänsä elänyt läpisuomalainen kouluttamaton sakki ja lisäksi ahneet, täysin moraalittomat osakeomistajat, joita ei kiinnosta osallistua yhteiskunnan veronkantoon, mutta joille kyllä sopii suomalaisten julkisten palveluiden ilmainen käyttäminen. Vähemmistöt ovat tuossa hyvin pieni prosentti. Oler hullu, jos syyllistä maahanmuuttajia. Umpisuomalaisia, täysin suomalaissyntyisiä läskiperseitä on pilvin pimein, jotka ei edes viiskymmentä kilometriä suvaitse mennä työn perässä. Itse olen akateeminen, enkä voisi kuvitellakaan, että kun tossa jonkin ajan päästä joudun työtä hakemaan, että valikoisin, onko minun työpaikkani Iisalmessa vaiko Paraisilla vaiko Rovaniemellä vaiko Helsingissä vaiko Utsjoella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1201084
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714