En tiedä miten tätä lähtee purkamaan. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta jossa mulla oli aikuisiän kynnyksellä suhde, joka päättyi lopulta harvinaisen hyvään eroon. Olemme silloin tällöin jutelleen ja vaihtaneet kuulumisia kun ollaan tavattu. Asutaan eri paikkakunnilla. Meillä on myös muutamia yhteisiä kavereita. Ja en voisi kuvitella uutta suhdetta hänen kanssaan, ollaanhan molemmat pitkissä vakavissa suhteissa ja muutenkin ollaan liian erilaisia.
MIeheni on kuitenkin äärimmäisen mustasukkainen hänestä, vaikka olen vuosia yrittänyt selittää ettei siinä ole mitään ja olen myös yrittänyt tutustuttaa hänet exääni että hän saisi todistuksia siitä ettei meidän välillä ole mitään. Jos kohtaan exäni (ehkä kerran vuodessa tai harvemmin!!) ilman että mieheni on paikalla, mutta kuitenkin niin että paikalla on muita ystäviä on se ihan järjetön paikka miehelleni. Hän saa käsittämättömiä raivareita asiasta, jossa ei ole mitään. Hän nostaa kaiken negatiivisen mitä meidän suhteessa on, esille juuri tuolloin. Mitään positiivista ei sillä hetkellä ole.
Nämä pitkät yhdessäolo vuodet, kaikkine kasvuineen ei ole tuottanut tulosta. Jouduin mieheni mustasukkaisuuteni vuoksi suhteemme alkuvuosina luopumaan kaikista vastakkaista sukupuolta olevista kavereista, koska hän oli ja on edelleen mustis. En vaan haluaisi luopua ihan kaikista kaveri kontakteista, jotka koskee vastakkaista sukupuolta. Elämässä tarvitaan toisia ihmisiä, tarvitaan jakamista, tarvitaan erilaisia näkemyksiä asioihin, tarvitaan yhdessä pohdiskelua. Haluaisin elää elämääni keskusteluja jakaen toisten ihmisten kanssa, muuten kaikki käy liian kapeakatseiseksi. mitä teen.
Mustasukkainen mies..
aikuinen nainen
1
649
Vastaukset
- ?
Ikäero ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346