http://www.sytytakynttila.fi/
Ja kirjoita jäähyväiset!
Sytytä virtuaalikynttilä Kari Tapolle
17
541
Vastaukset
- 30
Enpä Tapoa tuntenut, joten se siitä. En tuntenut Tapiotakaan joten se siitäkin. Kepeät mullat kummallekin kuitenkin.
- sallimunjajne
edes joulukortti vanhoille sukulaisillenne.
- yks kaks jne.
Miks niille pitäis mitään lähettää?
Haukkuja sieltä vaan on tullut ja ylenkatsetta.
En lähetä.
- piipiloo
vai ei mutta tiistai-iltana myöhään laitoin palamaan 2 valkoista kynttilää ja siinä raapiessani tulta niihin jotenkin puistatti,ajattelin että ihan kuin laittaisin jonkun kuolleen takia tällaset kynttilät palamaan.
Sitten yöllä kuuntelin radiota ja kuulin tapahtuneesta,oivalsin asian.
Karin lauluissa oli lämpöä,sielukkuutta ja sanomaa.Jotenkin sellaista menneen maailman tunnetta,kävin useinkin kuuntelemassa hänen keikoillaan musiikkia ja pidin syvästi.- viivi-amaldiina
olen Karin muistolle laittanut kynttilät palaamaan tiistaista saakka.
Jotenki Karin siirtyminen ajasta iäisyyteen, kuin olisi joku läheiseni pois mennyt.
Olen Kari Tapio fani ollut aina.
Vaikkakin Kari sairasti paljon, oli uutinen shokki kuitenki. - Anonyymi
viivi-amaldiina kirjoitti:
olen Karin muistolle laittanut kynttilät palaamaan tiistaista saakka.
Jotenki Karin siirtyminen ajasta iäisyyteen, kuin olisi joku läheiseni pois mennyt.
Olen Kari Tapio fani ollut aina.
Vaikkakin Kari sairasti paljon, oli uutinen shokki kuitenki.Esa Pakarisen kuolemasta kulunut 30 vuotta ja Muistan kun kirurgi linkvisti sekosi saksissa.
- original pakkasakka
Tehty on!
No en kyollä sytytä. En ole ollut koskaan fani enkä kuoltuaaankaan minusta sellaista tule. Yhtä hyvin voisi sytyttää Tapsa Rautavaaralle. Irwin oli irvokas, Kiril Babitsin tylsä, Sammy symppis.
Juicelle voisin sen tehdäkin.- Anonyymi
Tänään tuli Kari Tapion konsertti kesältä 2010 Provissirockista.
Joulukuussa samana vuonna hän menehtyi 65 tai 66 vuotiaana.
Konsertti meni tunteisiin. Se toi muistoja mieleen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774