Aloitusten taso

Huolestunut100

Onko tämäkin palsta nykyään osa avohoitopotilaiden terapiaa? Saman sisältöisiä aloituksia epäilemättä samalta kirjoittajalta ja hän vielä vastailee itselleen kun muut eivät viitsi. Yhteiskunnan tulisi saattaa hänen kaltaisensa hyljeksityt ja päähän potkitut Lasol- kummajaiset pikaisesti suljetuille osastoille ennen kuin he saavat peruuttamatonta tuhoa aikaiseksi kuten erään pikaruokalan autokaistalla.

9

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve maalaisjärki

      Ymmärrän Teitä mutta en tunne empatiaa,koska kauppiailla on vain oma lehmä ojassa,
      muusta te veisaatte viis.

      Aina kun henkilön energia suuntautuu ja rajoittuu verbaalisella tasolla puhuen tai kirjoittaen se on poikkeavuuksista vaarattominta. Silloin jos ihminen saa kirjoittamalla tuotettua teksiä niin ei ole syytä huoleen.
      Ja tämä kirjoittajahan on ilmeisen aktiivinen ja energinen. (Jos ymmärsin oikein, että tarkoitat Ostolakkoboikotteja esittävää) Hän on myös erittäin hinta ja laatutietoinen.
      Ainut, että hiukan noita K- ja S, mutta tuskin sitäkään pahakseen panee muut kuluttajat.
      Te K-kauppiaat ja S-ryhmä ymmärettävästi on huolestunut.
      Mutta eiköhän nuo hänenkin kirjoitukset sananvapauden piikkiin kaikki mahdu.


      Lasol Kummajaiset ja pikaruokalan autokaista tapahtumat eivät kyllä satu lainkaan samaan pirtaan.
      Lienee ollu juppi ja sekkäyttäjä.
      Myyrissähän oli kyllä se räjähdys, oliko sitten vahinko vai mikä?
      Tekijällä oli erittäin siuuri antipatia kaupallisuutta kohtaan.
      mutta teon ja tekopaikan valinta motiiveista tuskin koskaan selvyyttä saadaan.

    • sunnuntaisin

      Boikotoikaamme huomisesta S-ryhmää 9.12. - 12.12. Alkuunsa.

    • eräitä harmittaa

      Ja tuskin tavoitteetkaan eivät jää täysin toteutumatta.

      • hintanero

        S-ryhmään jatkamme torstaina.
        to-suunnuntai


    • sinulta puuttuu

      - Suvaitsevaisuus
      - Sananvapaus
      - Toisten ihmisten kunnioitus
      - Totuuden sietokyky
      - erilaisuuden ymmärtäminen
      - epämääräisyyden sietokyky
      - Monikäsitteellisyys

      • suvaitsevaisuutta

        Narsistit kauppiaina, ei ei, heitä ei saisi moittia.

        Köyhän tulisi vain kumartua syvään ja anoa saanko ostaa teiltä jotakin vanhaa.


      • Money Money Money...
        suvaitsevaisuutta kirjoitti:

        Narsistit kauppiaina, ei ei, heitä ei saisi moittia.

        Köyhän tulisi vain kumartua syvään ja anoa saanko ostaa teiltä jotakin vanhaa.

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.


      • Köyhä mut ei kipee
        Money Money Money... kirjoitti:

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.

        Sinut sinne navetan taakse pitäisi viedä mokoma tollo. Vai on köyhyys itse aiheutettu sairaus. Kyllä sinä tarvitset ammattiauttajan apua ja pian !


      • köyhyyden alalajeja
        Money Money Money... kirjoitti:

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.

        Siitä saattaa kärsiä ympäristökin eniten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe