Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aloitusten taso

Huolestunut100

Onko tämäkin palsta nykyään osa avohoitopotilaiden terapiaa? Saman sisältöisiä aloituksia epäilemättä samalta kirjoittajalta ja hän vielä vastailee itselleen kun muut eivät viitsi. Yhteiskunnan tulisi saattaa hänen kaltaisensa hyljeksityt ja päähän potkitut Lasol- kummajaiset pikaisesti suljetuille osastoille ennen kuin he saavat peruuttamatonta tuhoa aikaiseksi kuten erään pikaruokalan autokaistalla.

9

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve maalaisjärki

      Ymmärrän Teitä mutta en tunne empatiaa,koska kauppiailla on vain oma lehmä ojassa,
      muusta te veisaatte viis.

      Aina kun henkilön energia suuntautuu ja rajoittuu verbaalisella tasolla puhuen tai kirjoittaen se on poikkeavuuksista vaarattominta. Silloin jos ihminen saa kirjoittamalla tuotettua teksiä niin ei ole syytä huoleen.
      Ja tämä kirjoittajahan on ilmeisen aktiivinen ja energinen. (Jos ymmärsin oikein, että tarkoitat Ostolakkoboikotteja esittävää) Hän on myös erittäin hinta ja laatutietoinen.
      Ainut, että hiukan noita K- ja S, mutta tuskin sitäkään pahakseen panee muut kuluttajat.
      Te K-kauppiaat ja S-ryhmä ymmärettävästi on huolestunut.
      Mutta eiköhän nuo hänenkin kirjoitukset sananvapauden piikkiin kaikki mahdu.


      Lasol Kummajaiset ja pikaruokalan autokaista tapahtumat eivät kyllä satu lainkaan samaan pirtaan.
      Lienee ollu juppi ja sekkäyttäjä.
      Myyrissähän oli kyllä se räjähdys, oliko sitten vahinko vai mikä?
      Tekijällä oli erittäin siuuri antipatia kaupallisuutta kohtaan.
      mutta teon ja tekopaikan valinta motiiveista tuskin koskaan selvyyttä saadaan.

    • sunnuntaisin

      Boikotoikaamme huomisesta S-ryhmää 9.12. - 12.12. Alkuunsa.

    • eräitä harmittaa

      Ja tuskin tavoitteetkaan eivät jää täysin toteutumatta.

      • hintanero

        S-ryhmään jatkamme torstaina.
        to-suunnuntai


    • sinulta puuttuu

      - Suvaitsevaisuus
      - Sananvapaus
      - Toisten ihmisten kunnioitus
      - Totuuden sietokyky
      - erilaisuuden ymmärtäminen
      - epämääräisyyden sietokyky
      - Monikäsitteellisyys

      • suvaitsevaisuutta

        Narsistit kauppiaina, ei ei, heitä ei saisi moittia.

        Köyhän tulisi vain kumartua syvään ja anoa saanko ostaa teiltä jotakin vanhaa.


      • Money Money Money...
        suvaitsevaisuutta kirjoitti:

        Narsistit kauppiaina, ei ei, heitä ei saisi moittia.

        Köyhän tulisi vain kumartua syvään ja anoa saanko ostaa teiltä jotakin vanhaa.

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.


      • Köyhä mut ei kipee
        Money Money Money... kirjoitti:

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.

        Sinut sinne navetan taakse pitäisi viedä mokoma tollo. Vai on köyhyys itse aiheutettu sairaus. Kyllä sinä tarvitset ammattiauttajan apua ja pian !


      • köyhyyden alalajeja
        Money Money Money... kirjoitti:

        Ei vaan köyhät tulisi lopettaa niskalaukauksella. Köyhyys on itse aiheutettu sairaus.

        Siitä saattaa kärsiä ympäristökin eniten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe