Mitä mieltä olet kommunismista tai samaan puolueeseen menosta Suomen jyrkimmän kommunistisen puolueen Helsingin osaston kanssa?
Voisitko kuulua puolueeseen, joka tekee aktiivista yhteistyötä kommunistien kanssa?
Jouko Piho
7
343
Vastaukset
Olen kommunismia vastaan.
Kommunismissa tai kommunistilla voi olla kuitenkin joissakin asioissa samansuuntaisia näkemyksiä kuin minullakin. Esim. kommunisti voi olla EU:ta vastaan kuten minäkin.
Voitko tarkentaa tuota väitettä, että IPU olisi jotenkin mennyt samaan puolueeseen Suomen jyrkimmän kommunistisen puolueen Helsingin osaston kanssa?
Mistä on oikein kysymys?- Kirkon kanttori
Kommunistinen työväenpuolue KTP on Suomen jyrkin kommunistinen puolue. KTP pitää jopa SKP:tä harhaoppisena, koska SKP hyväksyy joitakin Neuvostoliitossa tehtyjä uudistuksia. KTP ei kannata minkäänlaisia myönnytyksiä ja antoi jopa tukensa Neuvostoliiton asevoimien toimille Liettuassa vuonna 1991!
Luehan lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunistinen_Työväenpuolue_–_Rauhan_ja_Sosialismin_puolesta
2000-luvun alussa perustettiin IPU-johtoisesti puolue nimeltä Muutosvoimat Suomi. Puoluetta johti ipun silloinen puheenjohtaja. Koko KTP:tä kosittiin mukaan, mutta KTP päätti tiukassa äänestyksessä pysyä omillaan. KTP:n Helsingin piiri kuitenkin liittyi Muutosvoimat Suomeen. Heidät otettiin avosylin vastaan, sillä olihan samassa puolueessa oleville tietysti yhtenäiset tavoitteet.
Vaalit menivät kuitenkin pieleen sillä kommunistinen vaihtoehto ei kiinnostanut äänestäjiä. Niinpä "pyhä" liitto piti purkaa ja rakastavaiset päättivät jatkaa omissa puolueissaan.
Wikipediassa kaikki on tarkasti lähteistettynä. Luehan pätkä ja mieti, millaiseen seuraan olet ajautunut. Ei ihme että ipusta on viime aikoina lähtenyt kristittyjä. Kirkon kanttori kirjoitti:
Kommunistinen työväenpuolue KTP on Suomen jyrkin kommunistinen puolue. KTP pitää jopa SKP:tä harhaoppisena, koska SKP hyväksyy joitakin Neuvostoliitossa tehtyjä uudistuksia. KTP ei kannata minkäänlaisia myönnytyksiä ja antoi jopa tukensa Neuvostoliiton asevoimien toimille Liettuassa vuonna 1991!
Luehan lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunistinen_Työväenpuolue_–_Rauhan_ja_Sosialismin_puolesta
2000-luvun alussa perustettiin IPU-johtoisesti puolue nimeltä Muutosvoimat Suomi. Puoluetta johti ipun silloinen puheenjohtaja. Koko KTP:tä kosittiin mukaan, mutta KTP päätti tiukassa äänestyksessä pysyä omillaan. KTP:n Helsingin piiri kuitenkin liittyi Muutosvoimat Suomeen. Heidät otettiin avosylin vastaan, sillä olihan samassa puolueessa oleville tietysti yhtenäiset tavoitteet.
Vaalit menivät kuitenkin pieleen sillä kommunistinen vaihtoehto ei kiinnostanut äänestäjiä. Niinpä "pyhä" liitto piti purkaa ja rakastavaiset päättivät jatkaa omissa puolueissaan.
Wikipediassa kaikki on tarkasti lähteistettynä. Luehan pätkä ja mieti, millaiseen seuraan olet ajautunut. Ei ihme että ipusta on viime aikoina lähtenyt kristittyjä.Kiitos vastauksesta!
Tällä 2000-luvun alun tapauksella Helsingissä, mikä on siis jo aikoja sitten purettu, ei ole mitään merkitystä tänään eikä minulle.
Eikä pitäisi olla sinullekaan.
On turhaa veivata vanhaa levyä alvariinsa.
Nyt mennään eteenpäin IPUssa eikä siihen kommunismi liity mitenkään.- kom IPU
JoukoPiho kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Tällä 2000-luvun alun tapauksella Helsingissä, mikä on siis jo aikoja sitten purettu, ei ole mitään merkitystä tänään eikä minulle.
Eikä pitäisi olla sinullekaan.
On turhaa veivata vanhaa levyä alvariinsa.
Nyt mennään eteenpäin IPUssa eikä siihen kommunismi liity mitenkään.kommunismista. Itse en ainakaan sellaista kannanottoa ole nähnyt, onko joku muu?
- Vaskela
kom IPU kirjoitti:
kommunismista. Itse en ainakaan sellaista kannanottoa ole nähnyt, onko joku muu?
EI tee yhteistyötä kommareiden kanssa.
Muutos 2011 ilmestyi mielenosoitukseen "kokoontumisvapauden puolesta" 6.12, heitä voisin harkita.
Keskustelu on seuraavassa kokouksessa tammikuussa, sinne voi tulla vapaasti. Minä tai piiri ei harrasta kabinettipolitiikkaa. - ftfiugiuhhjuhiouh
Vaskela kirjoitti:
Muutos 2011 ilmestyi mielenosoitukseen "kokoontumisvapauden puolesta" 6.12, heitä voisin harkita.
Keskustelu on seuraavassa kokouksessa tammikuussa, sinne voi tulla vapaasti. Minä tai piiri ei harrasta kabinettipolitiikkaa.Hajottajat aktivoituu kun vaalit lähenee ja niitä silminnähden pelottaa kun IPUlla menee liian hyvin. Lopetetaan vaan lyhyeen näiden joulutonttujen jorinat.
- 14+12
Vaskela kirjoitti:
Keskustelu on seuraavassa kokouksessa tammikuussa, sinne voi tulla vapaasti. Minä tai piiri ei harrasta kabinettipolitiikkaa.Siirry Muutos 2011:een, niin pääset samoin ajattelevien seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713