Mistä löytää täällä Kokemäellä hyvän hierojan, johon pääsisi ilman pitkää jonotusta?
Asiallisia vastauksia, kiitos :)
hieroja
28
4091
Vastaukset
- käynyt
ulvilassa ois..
- hohoho
- Oho?
Näyttää olevan rahastushuone!
- ehdokas :)
HoitolaMukavaOlo
Tmi Tuula Toriseva
Tmi Tuomo Ylitalo
näistä jokainen hieroo, ei läpsyttele, eikä aiheuta kudosvaurioita liiallisella voimankäytöllä.
Jokaisen tiedot löytää netistä :) - jomppa -32
Hahhaaa... Ootko itte mahtanut edes käydä kun tuolla tavalla lööperiä puhut että tänne saakka haisee..
- einari66
ainoa "oikea" hieroja on Ylitalon Tuomo,( edellä mainituista ) Mukavaolo on paremmin ajakulutus paikka missä vai hypistellään
- lukot auki
Tmi Tuula Toriseva taitava hieroja! Ja muutama hieroja on läpikäyty, joten tiedän miksi kehun!
- mop48
Perinnehoitola Johanna Lähdekorpi ... Käyntiosoite Tulkkilantie 34 32800 KOKEMÄKI . Ylivoimainen ykkönen kaikkia kokeillut
- Taitava myös
Jaakko Ojala. Fys.hoitolaitos Huhtala-Palmu.
Muutamaa myös kokeillut. - Hyvän löytänyt
Me ihmiset olemme erilaisia. Yksi tykkää kunnon hieronnasta, kun taas toinen tykkää lempeämmästä käsittelystä. Parhaan hierojan itselleen löytää vain käymällä eri hierojilla.
- nykyinen jumiton
Hieronta Stressstop Harjavallassa, Kultakoukun lähellä. Googleta hieroja harjavalta
- mainosta mainosta
Tyypillinen tapa on hierojan aloittaa itse ketju ja sitten saa
sinne oman mainoksensa. Taas te menitte halpaan:):) - jap49
noitatohtori on paska
- Olen kyllä
itse hieronut itseäni ja pidän itseäni ihan hyväntekijänä
- ftr5
eipä vissiin ollu pitkäikäinen se tulkkilantien huuhaahoitola? kuulemma ny jo lopettanu?
- artos
kokemäelle on tullut jo yksi oikea hierojakin! Ei mikään noista.
- kunnolla kiinni
Artos! Voisitko kertoa lisää? Tämmöistä tietoa odottaneena ja parempaa palvelun toivossa uusille hierojille olisi tilausta..
- anusantti
Kyrpä pystösä mitä tehdä???
- no pöh
^ No hiero sitä!!
- Portos
Ei kai sen hierojan nimee kannata sanoa. Ilta-ajat täyttyy ja joutuu itse jonottamaan viikkoja
Mutta on se vaan helevatun hyvä ja kunnolla koulutettu verrattuna näihin muihin!- jumijami
Hyvän hierojan vastaanotto on pohjoispuolella jokea. Vink Vink....Ja naisenkin kiva mennä..ei mitään asiatonta palvelua.
- apua?
tunkee tähän keskusteluun..
Mä tykkäisin kovasta hieronnasta, niin että tuntuukin. Yhellä Kokemäkeläisellä oon käyny (nainen) ja oli tosi "helläkätinen" hieroja eikä apua löytyny.
Kenellä siis kannattas käydä? - guuggel
gogeilgaa guuglea! guuglaggaa!!
- heppuvaan
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus : Hyvälle hierojalle on aina jonot
- persepera
No olipa lyhytaikanen se Tulkkilantien Perinnehoitola. Jotain fiilunkia??
- servomasa
monen lopettamisen syy on yksinkertaisesti
http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg - Koulutettu hieroja
Jonoja saattaa olla.
www.hierovainen.fi - Anonyymi
Armin hierontaa ja hyvinvointi
https://www.arminhierontaa.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834