Seiskassa oli juttua, että Ari oli matkustanut junalla ja oli tilannut ruuaksi perunamuussia ja lihapullia. Ari joutui lainaamaan 10 senttiä kun ei ollu tarpeeksi rahaa. Lisäksi Ari oli syönyt pipo päässä.
Seiska kertoo
6
627
Vastaukset
- hoh, hoh
ja voi, voi,oliko ihan kertomisen aiheinen juttu?Keksi parempaa.
- 7päivää-raportoija
Onhan täällä aina ennenkin ilmoitettu, jos lehdissä on juttua Arista.
- görgyj
7päivää-raportoija kirjoitti:
Onhan täällä aina ennenkin ilmoitettu, jos lehdissä on juttua Arista.
Arista kuulekaan muusta, kun vanhoista lehtijutuista. Olen pettynyt Arin passiivisuuteen.
- tavismuusikko
görgyj kirjoitti:
Arista kuulekaan muusta, kun vanhoista lehtijutuista. Olen pettynyt Arin passiivisuuteen.
siitä, että Ari ei sortunut kerjäämään julkisuutta kuten monet semijulkut tekee vaan se haluaa vaan olla musan parissa ihan tavismuusikkona ja tehdä osuutensa bändissä, ei enempää ei vähempää. Siitä Arille rispektit.
- talous kuralla?
Onko seiskan talous kuralla, kun täällä pitää mainostaa? Joutaa roskakoriin koko turhake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958