Spol-pääsykokeet Kainuun prikaatissa?

Tuleva spol?

Osaako kukaan sanoa minkälaiset pääsykokeet spolliin haluaville on Kainuun prkaatissa? Halukkaita on kuulemma paljon joten olisi kiva vähän tietää etukäteen mihin sitä kannataa valmistautua että olisi mahdollisuuksia päästä... Kiitän kaikkia vastanneita.

8

4659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuh vuh

      pitää olla äärimmäisen hyvä kunto, ainakin luulen ja näin ku spollehalukkaat juoksenteli ympäri kassua silloinkin kun meillä muilla oli alkanu iltavapaa :D

    • ssgsgsggggggggg

      II/09 saapumiserällä ainakin oli henkistä ja fyysistä kanttia mittaavia testejä. Piti kirjoittaa täsmälleen 100 (tms) sanan "kirjoitelma" siitä miksi haluaa sotilaspoliisiksi, samalla kun valkokankaalle heijastetaan jotain goreväkivaltakauhukuvia ja taustalla soi sekopäinen taustamusiikki ja muut spollet haukkuvat ja yrittävät lannistaa.

      Sitten jotain coopperia ja lihaskuntotestejä. Itse en testeissä ollut, mutta ei ilmeisesti mitään hirveän ylitsepääsemätöntä kunhan et ihan rapakunnossa ole.

      • Tuleva spol?

        Kiitoksia, ei kuulosta erityisen pahalta. Lukioaikana kirjotus oli erittäin vahva puoli ja musiikkimaku on muutenkin melko "sekopäistä älämölöä". Kuntopuoli on myös melko kohallaan, kuupperi helposti 3000, leuanveto 16, etunojat 50... Lie nuilla jotain mahollisuuksia?


      • gsgsggsaassass
        Tuleva spol? kirjoitti:

        Kiitoksia, ei kuulosta erityisen pahalta. Lukioaikana kirjotus oli erittäin vahva puoli ja musiikkimaku on muutenkin melko "sekopäistä älämölöä". Kuntopuoli on myös melko kohallaan, kuupperi helposti 3000, leuanveto 16, etunojat 50... Lie nuilla jotain mahollisuuksia?

        Pitäisi riittää enemmänkin kuin hyvin, tuot vain vielä motivaatiosi ilmi. Ei ne muutkaan ole mitään superihmisiä siellä. Mutta on sitä ennenkin jäänyt hyviä miehiä rannalle ihmettelemään, intissä ei aina mene nallekarkit ihan tasan.


      • näin...
        gsgsggsaassass kirjoitti:

        Pitäisi riittää enemmänkin kuin hyvin, tuot vain vielä motivaatiosi ilmi. Ei ne muutkaan ole mitään superihmisiä siellä. Mutta on sitä ennenkin jäänyt hyviä miehiä rannalle ihmettelemään, intissä ei aina mene nallekarkit ihan tasan.

        "intissä ei aina mene nallekarkit ihan tasan."

        No ei mene "ihan" eikä edes sinne päin. Joillekin virtaa suklaa, kun toiset tetsaa kivikossa, noin niin kuin konkreettisessa sekä vertauskuvallisessa mielessä. Eli onnea vaan sinne lähteville. :D

        Ei kannata hissutella, vaan tuot sen reilusti esille minkälainen tyyppi olet. Jos olet hyvä tyyppi, niin todennäköisesti pärjäät, mutta jos olet kusipää, niin parempi, että se tulee kaikille heti selväksi.

        Tee työtä joka on arvoitus.


    • KaiPr 1976

      Ei minun tarvinnu anoa. Määrättiin vain 1-Koon (kuljetuskomppanian) perskoulutuskauden jälkeen. No, taisin saada parhaat pisteet liikennetietämyksestä, sekä ajoneuvotekniikasta. Meitä SPOLEJA oli vain toista kourallista, silloisten parin koirapoliisin lisäksi. Ehkä meidät valittiin ennen raukkia.(olettamus). Coopperissa intin lipposilla 3640 . Kultaiset killukkeet rintaan muustakin. (leukaa 24)

    • kokokirjo

      Ei tuohon hommaan mitään pääsykokeita mun aikanani ollut, jos olit rauhallinen perusterve kaveri joka ei töppäillyt ja omasi ainakin keskinkertaisen kunnon niin ei estettä koulutukseen pääsyyn ollut.

      • SP12

        Nykyään on, ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe