krapulan parantaminen

Sielun messu

Kokeilepa sellaista, että juot illalla vettä. 0,3 l / per juomasi alkoholiannos. Hiukan enemmänkin voi juoda. Aamulla huomaat selvinneesi pienemmällä. Alkoholi kuivettaa kroppaa ja on yksi syyllinen krapulan pahaan ja heikkoon oloon. Vettä pitää juoda melko runsaasti, mutta lasket tietysti, vedestähän voi saada myrkytyksenkin jos ihan poskettomasti juo.

Hyvä keino on juoda jo paukkujen välissä illan aikana vettä. Syöminen auttaa myös. Seuraavana päivänä kannattaa syödä erittäin vähän, hedelmiä ja kaikkea missä on hedelmäsokeria. Jos on mahdollisuus, niin paukku tai tuplapaukku keskipäivällää ja nokoset auttavat myös.

4

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahapahadarra

Hyviä vinkkejä! Täältä löytyy perusteellisempia vinkkejä krapulan paranteluun ja välttelyyn: http://www.krapula.org

• hangowerzz

Jep vesi auttaa ja rasvainen ruoka.

• nniiee

Mutta silloinhan alkoholille jää vähemmän tilaa. Sitä paitsi siinä vaiheessa kun alkaa olemaan sammumispisteessä ja yrittää juoda vettä niin siihenhän voi jopa tukehtua.

• monasti korjattu

Kyllähän se sillä yleensä lähtee millä se on tullutkin, tahtoo vaan olla kellosepän hommaa ettei mene uudestaan viihteen puolelle, mutta eihän se aina haittaa.
      Mutta jos maanantaina joutuu korjaamaan niin silloin se on todella tarkkaa varsinkin kun pitää mennä töihin omalla autolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe