Hei alkaako teistäkin mennä vähän yli..?
Antin levyä aletaan myymään Tiimareissa... ihme touhua ^o) Kuuluisi varmaan jollekkin Antti Tuisku palstalle.. Miksei Hanna ole muuten vielä julkaissut levyä? Kuulema ennen kesää pitäisi tulla, mutta eipä oikein kiinnosta ostaakkaan..
Jos Tiimari alkaa myymään sitäkin alehintaisena, sitten voi jo harkita xD
Tiimarista tullut Antin kannattaja?
9
571
Vastaukset
- emppu
sen takia pistettiin Tiimareihin myyntiin kun Antin pienimmät fanit eivät vielä käy levykaupoissa!Aika säälittävää joo..
- nexus
jos Antilla on pieniä faneja?
- Zip
nexus kirjoitti:
jos Antilla on pieniä faneja?
Varmasti niillä 'pienillä faneilla' joskus vanhempana hävettää että onkin tullu fanitettua semmosta laulutaidotonta penskaa.
- Aivopesu
Zip kirjoitti:
Varmasti niillä 'pienillä faneilla' joskus vanhempana hävettää että onkin tullu fanitettua semmosta laulutaidotonta penskaa.
Oliko tuo vitsi? Nytkö pitää nauraa? Hitto että osaat hommas? Oot täys ääliö? Pistä faktaa peliin?
- FilmiFriikki
Nyt vaelletaan jo aika ruohonkorsitasolla.
Siis tarkoitan tuota sinun viestiäsi.
pissismi.does.it
- el diablo
Tuiskun levyä yleensä myydään??
eihän se "poika" osaa edes laulaa!!
kun kuulin "En halua tietää" biisin ekaa kertaa niin luulin naislaulajan olevan kehissä, hups!!!- Minä
Oli muuten ihan naisen kuulonen! Ajattelin että kuka tää muija on! Ja pikkusisko vielä väittä että ei kuulkosta naiselta! Tiimarissa levyä myydään koska... no otetaampa eismerkki "TIIMARI KYNÄT" SEKUNDA TUOTETTA!
Sillo jokin aika sitte royal family ohjelmassa ku ne dissas antti tuiskua tuli viestejä tyyliin:
antti tuiskulla on enemmän munaa ku teissä yhteensä!... Tai sitte se halus saada viestinsä varmasti ruutuun lyhentämällä sitä! Viestin olisi kuulunut olla näin: Antti tuiskussa on ollut sisällä enemmän munaa ku teillä yhteensä!
En ylläty jos poro"miehen" levy myy hyvin. Pää asiassa pikkutytöt määrää aika paljon suomen levymyynnistä, niitten valitus ja marina "mä haluun ton" monille pikkusikson omistaville varmaankin tuttua!
Sanot et antti tuiku on nätti/
mä sanon et se on spermanen rätti/
tullu pyllyy poron munaa/
poroi ei oo hesas joutuu panemaa vaa tunaa/
ku se dildonsa jätti/
- Kelis
Nythän siellä on hanna Pakarisen levyjä myynnissä. Ei Tiimarista ole tullut Antin kannattajaa, vaan Idols-kannattaja. Kun Janin levy tulee ulos, sama juttu.
- fani
Jännä vaan odotella, mitä sieltä seuraavaksi tarjotaan Kuukauden levyksi. Hannan levy ilmestyi 9.6., sekä Janin että Christianin levyjen julkaisuajaksi on määritelty elokuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818