veikkauksen joulukalenteri

Raaputtaja

Mikä tää onnensymbolijuttu oikein on? Kun sen raaputtaa, siellä on neljä symbolia, joiden alla on rahasumma, mutta niitten vasemmalla puolella on vielä yksi symboli, jonka alla ei lue mitään(paitsi symbolin nimi). Mikä on tämä viides tuntematon? :) Varsinkin siksi olen kummissani, kun tämän nimenomaisen symbolin yllä lukee se "onnensymboli".

Ohjeessa sanotaan näin: "Raaputa esiin Onnensymboli ja vertaa sitä pelissä esiintyviin symboleihin. Mikäli pelissä esiintyy sama Onnensymboli, olet voittanut kyseisen symbolin alla olevan rahasumman." Siis ei täs oo mitään järkee mun mielestä.

En siis ole raaputtanut vielä kaikkia luukkuja, enkä ole saanut yhtäkään noista symboleista, mut mä haluan silti saada tietää, että mistä tässä on oikein kysymys. :D

8

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikferd

siin ideana on että se mikä on siin vasemmalla on SUN ONNENSYYMBOLI, ja jos se sama näkyy niis neljäs minkä alla on rahasumma niin oot voittanu sen rahasumman. tää peli ei liity mitenkään siihen "kalenteri" osioon

• Raaputtaja

Nyt ymmärrän. Miksette heti sanonu. :D Ohjeeseen ois voinu kirjottaa vielä pienen selvennyksen, tyyliin: "Tämä on täysin erillinen peli!". Mut kiitti!

• raapusarpa
        Raaputtaja kirjoitti:

Nyt ymmärrän. Miksette heti sanonu. :D Ohjeeseen ois voinu kirjottaa vielä pienen selvennyksen, tyyliin: "Tämä on täysin erillinen peli!". Mut kiitti!

Idiootti. Miksi tuollaisille edes myydään arpoja.

• kusettaja
        raapusarpa kirjoitti:

Idiootti. Miksi tuollaisille edes myydään arpoja.

Voitin juuri 500€ kyseisestä kalenterista...viime vuonna voitin 20€..Onkos kellään muulla käyny pieni pulla?? ;DDD

• maagas
        kusettaja kirjoitti:

Voitin juuri 500€ kyseisestä kalenterista...viime vuonna voitin 20€..Onkos kellään muulla käyny pieni pulla?? ;DDD

Joo mulla oli 2 kalenteria. niistä tuli yhteensä 5e = ). Molemmissa yhden päässä 20 000e,100,50,20 ja 10 euroa....

• vallepalle
        maagas kirjoitti:

Joo mulla oli 2 kalenteria. niistä tuli yhteensä 5e = ). Molemmissa yhden päässä 20 000e,100,50,20 ja 10 euroa....

mun kaverille on tullu 500 e. sain siltä 50e

• kysyjä99

Sain tosta onnensymbolista 2x sukka 5e ja sitten itselläni on toi sukka onnensymbolina. Saanko siis 5e vai 10e?

• hämmentynyt11

Joo siis mullaki on tullut nyt 2x lumi (yksi on 10e) ja onnensymbolini on lumi nii en nyt tiiä saanko sen 10e vai 20e :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe