veikkauksen joulukalenteri

Raaputtaja

Mikä tää onnensymbolijuttu oikein on? Kun sen raaputtaa, siellä on neljä symbolia, joiden alla on rahasumma, mutta niitten vasemmalla puolella on vielä yksi symboli, jonka alla ei lue mitään(paitsi symbolin nimi). Mikä on tämä viides tuntematon? :) Varsinkin siksi olen kummissani, kun tämän nimenomaisen symbolin yllä lukee se "onnensymboli".

Ohjeessa sanotaan näin: "Raaputa esiin Onnensymboli ja vertaa sitä pelissä esiintyviin symboleihin. Mikäli pelissä esiintyy sama Onnensymboli, olet voittanut kyseisen symbolin alla olevan rahasumman." Siis ei täs oo mitään järkee mun mielestä.

En siis ole raaputtanut vielä kaikkia luukkuja, enkä ole saanut yhtäkään noista symboleista, mut mä haluan silti saada tietää, että mistä tässä on oikein kysymys. :D

8

2357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikferd

siin ideana on että se mikä on siin vasemmalla on SUN ONNENSYYMBOLI, ja jos se sama näkyy niis neljäs minkä alla on rahasumma niin oot voittanu sen rahasumman. tää peli ei liity mitenkään siihen "kalenteri" osioon

• Raaputtaja

Nyt ymmärrän. Miksette heti sanonu. :D Ohjeeseen ois voinu kirjottaa vielä pienen selvennyksen, tyyliin: "Tämä on täysin erillinen peli!". Mut kiitti!

• raapusarpa
        Raaputtaja kirjoitti:

Nyt ymmärrän. Miksette heti sanonu. :D Ohjeeseen ois voinu kirjottaa vielä pienen selvennyksen, tyyliin: "Tämä on täysin erillinen peli!". Mut kiitti!

Idiootti. Miksi tuollaisille edes myydään arpoja.

• kusettaja
        raapusarpa kirjoitti:

Idiootti. Miksi tuollaisille edes myydään arpoja.

Voitin juuri 500€ kyseisestä kalenterista...viime vuonna voitin 20€..Onkos kellään muulla käyny pieni pulla?? ;DDD

• maagas
        kusettaja kirjoitti:

Voitin juuri 500€ kyseisestä kalenterista...viime vuonna voitin 20€..Onkos kellään muulla käyny pieni pulla?? ;DDD

Joo mulla oli 2 kalenteria. niistä tuli yhteensä 5e = ). Molemmissa yhden päässä 20 000e,100,50,20 ja 10 euroa....

• vallepalle
        maagas kirjoitti:

Joo mulla oli 2 kalenteria. niistä tuli yhteensä 5e = ). Molemmissa yhden päässä 20 000e,100,50,20 ja 10 euroa....

mun kaverille on tullu 500 e. sain siltä 50e

• kysyjä99

Sain tosta onnensymbolista 2x sukka 5e ja sitten itselläni on toi sukka onnensymbolina. Saanko siis 5e vai 10e?

• hämmentynyt11

Joo siis mullaki on tullut nyt 2x lumi (yksi on 10e) ja onnensymbolini on lumi nii en nyt tiiä saanko sen 10e vai 20e :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4529
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      28
      3220
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      108
      2413
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      2014
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      186
      1728
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      34
      1695
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1403
    8. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      6
      1309
    9. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1276
    10. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      42
      1262
    Aihe