eikö kellään ole rv10 tietnoilla kovia kipuja ollut lonkissa. lueskelin palstoja että kaikilla ois lopussa vasta ja puolen välin jälkeen mutta että näin aikaisin. venyttelyt eivät oo vielä tehonneet. joka päivästähän tämä on, millekään niksauttajallle terapeutille tuskin kannattaa mennä koska tämä on vain "raskauden takia" ?
mutta tosiaan että näin aikaisin jo vaivaa liikkumista
PS ei näitä 2 ssa ensimmäisessä ollut.
alkuraskauden lonkkakivut
5
5903
Vastaukset
- Filena
Moikka
Itse olen vasta rv 6 ja minulla on ollut jo muutaman viikon ajan epäsäännöllisesti lonkka/häntäluu kipua. Huomasin että kivut tuli aina rasituksen jälkeen, eli usein työpäivien jälkeen. Heti kun olen ollut muutamalla vapaa päivällä kipuja ei ole juurikaan ollut. Todella outoa kipua. Ensimmäisen kerran huomasin kivut, kun olin pihalla ja yritin tehdä lumienkeliä :) Jalkojen auki ja kiinni vetäminen sai vedet valumaan silmistä, niin kauhee kipu oli. Minäkin olen yrittänyt venytellä sun muuta, ilman tulosta. Lepo on se paras lääke, ainakin minulla toiminut :) - NuoriÄiti2
Minulla kanss ihan kauhee kipu (ala selässä, lonkassa) ja rv9 olis menossa, ensimmäisessä kans huomasin tätä kauheeta kipua vasta loppuviikoilla... Nyt kauheeta ku pitää kääntyä tai nostaa jotain tai jotain.. :/ Mut toivottavasti menee ohi...:/
- Salamatkustaja
rv 11 5, esikoista odottelen
Alaselkä/häntäluu/lonkka ollu pois pelistä jo useamman viikon. Äkkiseltään sanoisin, jotta viimeisen kuukauden ja yltyy vain pahemmaksi.
Pahimmillaan rasituksen jälkeen, sohvalta ei ylös meinaa päässä, istua et saata ja selällään jos makaat niin ukon pitää tulla kierittään minut kylkiasentoon, että ylös pääsen.
Sinnittelen kuitenkin ensiviikon ensimmäiseen lääkärikäyntiin ja kyselen sieltä, mistä johtuu ja mitä voi tehdä. Jo synnyttäneet ystävät kyllä on vahvasti sitä mieltä, että raskauteen se liittyy. Suurimmalla osalla ollut jo alussa, mutta kaikista pahin vasta loppu puolella, kun kohtu painaa selkää.
Lääkäriä odotellessa. - auau
Itse odotan esikoista, rv 6 1, ja eilen oikealta puolelta alaselkä, lonkka ja iskias niin kipeät, etten pystynyt kunnolla kävelemään. Koita siinä sitten lenkittää koiraa. :/ Onneksi en ole yksin, mietin myös, että onko normaalia, että näin aikasessa vaiheessa jo. :/ Voimia. :)
- pelkään ylilihomista
kävelemään tai kuntoilemaan edes raskauden aikana jos onkin koko ajan kipeenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317