Eläkeläismummoa "pyydystetään" siirtämään talletuksensa Alexandriaan, 5 % korolla.
Sammossa tällähetkellä tili ja asiamies tulee kotiinsa hoitamaan asioita vireille...
Jotenkin omaisella "hälytyskello soi", onkohan tämä kyseinen pankkiiriliike ns. katiska, jälkeenpäin tajuat että tulipahan suurikin moka tehtyä ja jälkikäteen olet liemessä...
Kannattaako puuttua peliin ennekuin on myöhäistä
alexandriaan...
3
854
Vastaukset
- Hälytinkello
Viittä prosenttia ei mistään eurotalletuksesta sellaisenaan saa. Kyse on parhaimmillaan jonkinlaisesta sijoituspaketista, jolloin hyväkorkoisen talletuksen lisäksi on tehtävä sijoituksia rahastoihin tai muihin tuotteisiin. Sisäänvetotuote siis. Tällaisia on ollut esim. Osuuspankilla.
Pahimmillaan viisi prosenttia ei ole edes oikea tarjous vaan pelkkä sijoitusten teoreettinen tuotto-odotus, jota esitellään laskelmissa jotta saadaan asiakas siirtämään rahansa.
Kumpi tahansa onkin kyseessä, tarkoituksena on yksinkertaisesti saada mummo sijoittamaan rahansa "turvallisesti" Alexandrian kautta. Silloin firmalle juoksee palkkiotuotto varmasti vuodesta toiseen ja mummolle jää mitä jää. - 117
Nimi Alexandria panee hälytykellot soimaan tosi lujaa.
- Alesantra
Kävin itse tuolla Alexandriassa... siellä pankkivirkailija kartoitti omaisuuteni. Olin sitä mieltä, etten siirrä toisen pankin rahastoja - koska oli osa miinuksellakin.
************************************************************************************
Niin, tämä virkailija ei alkanut ihan pikku summia edes tallettamaan - siinä on varmaan hänen omista provikoista kyse.
Niin, en saanut talletettua 2000 euroa - kun olisi pitänyt olla enemmän. Ihmeellinen pankki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453