Jatkuvasti alilämpöä

Nainen 28 v

Minulla on jo varmaan kolme kuukautta ollut selkeää alilämpöä, noin 35-35.5. On otettu työterkkarilla laaja verenkuva, keuhkokuva ja vaikka mitä mutta lääkärit sanovat minun olevan täysin kunnossa. En jaksaisi tätä enää kun aika menee pelkäämiseen ja tämän asian ajatteluun. Syön ja nukun säännöllisesti, kuntoilen sopivasti, käytän vitamiineja ja luontaistuotteita joten niiden puutteesta ei pitäisi olla kysymys. Sinällään asia ei haittaa muuta kun että minulla on usein kylmä ja joskus tuntuu että en esim. urheillessa en hikoile ollenkaan.

Löytyykö täältä kohtalotovereita, voiko tämä olla normaalia vai pitääkä minun pelätä pahinta?

3

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • å76mzw9

Sikäli sama juttu,että normaalilämpö jotain 35 paikkeilla ja en hikoile.Jos et hikoile myöskään saunassa,niin varo lämpöuupumusta tai lämpöhalvausta.Hikoileminen helpottaa kun on kuuma.En ole koskaan ollut nuhakuumeessa (flunssa,influenssa) joten ei tästä mitään haittaa ole.

• Terve sielu!

Ei toi ole mikään alilämpö vaan alhainenlämpö. Minulla on aina tollanen lämpö ja olen oikein terve.

Hypotermiasta voidaan puhua, kun ihmisen kehon lämpö laskee alle 35 celsiusasteen. Hypotermia voidaan jakaa kolmeen vaikeusasteeseen: lievä hypotermia (34–35 °C), kohtalainen hypotermia (30–34 °C) ja vaikea hypotermia (alle 30 °C).

Lievä hypotermia

Lievässä hypotermiassa kehon lämpötila on noin 34–35 °C. Lievän hypotermian oireita ovat vilunväristykset, voimakas palelu, sekä kouristukset. Hengitys ja syke nopeutuvat. Iho kalpenee ja kuivuu ja ulkopuolinen voi todeta sen viileäksi. Jo lievästä hypotermiasta kärsivän muisti ja motoriset kyvyt voivat heikentyä.

Kohtalainen hypotermia

Kohtalaisessa hypotermiassa kehon lämpötila on noin 30–34 °C. Kohtalaisessa hypotermiassa vilunväristykset lakkaavat ja aivotoiminta hidastuu. Tajunnantaso laskee, mikä ilmenee uneliaisuutena ja sekavana käytöksenä. Lihakset jäykistyvät, pupillit laajenevat, ja hypotermiasta kärsivä on alttiina sydämen rytmihäiriöille.

Vaikea hypotermia

Vaikeassa hypotermiassa kehon lämpötila on alle 30 °C. Tällöin hypotermiasta kärsivä menettää tajuntansa, hänen lihaksensa veltostuvat, syke hidastuu ja iho alkaa turvota. Vaikean hypotermian vaiheessa olevan hengitys voi olla kiivasta.

• probiootilla!

Kun lääketieteen taidot loppuvat, niin siitä jatkaa terveystiede!

Mystinen yhtälö:
      Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy tärkeimmät maitohappobakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus ei ole kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
      Ja kääntäen-
      Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy tärkeimmät maitohappobakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on kunnossa.
      Immuunipuolustuksen mittari=elimistön lämpö kainalosta mitattuna:

Kuume on osoitus siitä että immuunipuolustus toimii, mutta onko immuunipuolustus täysin kunnossa voidaan päätellä vartalon lämmöstä rasitusta seuraavana lepopäivänä. Normaalilämpönä voidaan pitää 36,4-36,8 C-astetta, joka perustuu vähintään(!) viiteen 2-3 tunnin välein tehtyjen mittausten keskiarvoon. Esimerkiksi: 35,9 36,6 36,5 37,1 36,3 /5 = 36,48 C-astetta.

36,40 - 36,80 C-astetta, jossa immuunipuolustus toimii normaalisti.
      36,00 - 36,40 C-astetta, jossa immuunipuolustuksen heikkeneminen on lievä.
      35,50 - 36,00 C-astetta, jossa immuunipuolustuksen heikkeneminen on keskivaikea.
      35,00 - 35,50 C-astetta, jossa immuunipuolustuksen heikkeneminen on vaikea.
      alle 35,00 C-astetta, jossa immuunipuolustuksen heikkeneminen on huolestuttava!

Immuunipuolustustuksen vahvistamiseksi tarvitaan nämä nimen-omaiset kolme tärkeintä probioottia:
      1. Lactobacillus asidophilus,
      2. Lactobacillus bulgaricus ja
      3. Bifidobacterium.
      Joita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 5(suositus on 10)-miljardia bakteeria/vrk. Joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa. Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
      1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan;
      2. Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta limakalvo aluetta. Tulehduksen hoitoon tarvitaan juuri Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella "antibioottikuurilla"!""
      jatkuu...
      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kolme_vaikutukseltaan_tarkeinta_bakteeria.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe