hyvä mokkula pääkaupunkiseutulaiselle?

kumpi?

Asun pääkaupunkiseudulla, keskustassa, korkeassa kerrostalossa, ylimmässä kerroksessa. En käytä You Tube:a, mesettele, irkkaa tai tee muuta jotain tosi nopeita toimintoja vaativia tehtäviä. Tarvitsen netin yksinkertaisesti vain laskujen maksamiseen ja koulutöiden tekemiseen kuten tentteihin ilmoittautumiseen sekä luentomateriaalien lukuun. Lopetin tavallisen laajakaistan koska luulin pystyväni hoitamaan hommat koulun koneella. Kuitenkin tämä ainainen ravaus tietokoneelle on rasittavaa ja haluan yhteyden itselleni takaisin. Mietinnässä on kuitenkin se nettitikuksi kutsuttu mokkula. Haluaisin eroon niistä tyhmistä johdoista. Mutta mikä olisi hyvä mokkula pääkaupunkiseudulle? Uskaltaako sellaisen ottaa? Hintaluokka? Vai onko tav. laajakaista parempi?

1

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinteä jos....

Kiinteä laajakaista on aina toimivampi kuin mokkulakaista.
      Mokkulakaistaa harkitessasi pyydä varmuuden vuoksi joltain kaverilta tai tuttavalta DNA,ELISA,SONERA nettitikkua lainaksi niin saat varmuuden minkä operaattorin tikku toimii parhaiten pääasiallisessa käyttöpaikassasi vai toimiiko mikään. Mokkulan toimiminen voi kaupungissa vaihdella paljonkin jo muutaman kymmenen metrin matkalla ja ruuhka-aikoina voi tökkiä pahastikin, mutta jos olet valmis joustamaan niin voit löytää joltain operaattorilta ihan toimivan tikkukaistan peruskäyttöön pienellä rahalla. TÄRKEINTÄ ON ITSE TESTATA millä operaattorilla on vahvin mokkulakaista käyttöpaikassasi, älä usko yhdenkään operaattorin myyntipuheita niin et pety pahasti. Jos saat kiinteän laajakaistan siedettävään hintaan, niin ota se, on ehdottomasti paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe