Googlen appenginen esimerkkisovellus, vieraskirja. Miten teen niin, että käyttäjä näkee vain ne viestit, jonka author/lähettäjä on se, joka kirjautui itse sisään? En ymmärrä javasta mitään enkä haluakaan, mutta täytyy tehdä muutama juttu.
http://code.google.com/intl/fi/appengine/docs/java/gettingstarted/usingdatastore.html
String query = "select from " Greeting.class.getName();
List greetings = (List) pm.newQuery(query).execute();
@Persistent
private User author;
miten teen kyselyn?
xccnfxnfdnfs
2
354
Vastaukset
- PyytonOnKärmes
Voi voi, miksi valitsit Javan, kun on Python-versiokin tarjolla. Pythonilla homma hoituu huomattavasti helpommin.
Mutta onneksi olet vasta aivan alussa niin ehdit vielä vaihtaa Pythoniin.- zvxzvxz
No en voi. Täytyy koulussa käydä tyhmä kurssi. Täytyy tehdä yksi juttu. Jos saan tuon kyselyjutun toimimaan, saan haluamani myös toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960