Jos kuvitellaan, että Jumala on luonut eläinlajit, niin täytyy kyllä myöntää, että tyypillä on aika erikoinen huumorintaju.
:D :D
http://www.telegraph.co.uk/earth/earthnews/8087632/New-species-of-monkey-sneezes-when-it-rains.html
Erikoinen huumorintaju
6
270
Vastaukset
- Martin Blaum
Jumala on tunaroinut kännissä ja saanut muutaman "kuningasidean".
- wwwwwwwwwwwwwwwäiski
Siis hommahan on niin, että kaikki onnistuneet oliot on luonnu jumala ja jeesus. Noi tommoset omituiset ja epäonnistuneet on luonnu Darwin.
Uskovaisetkin on jumala luonnu omaksi kuvakseen. Atte-Evokit on Darwin keksiny ja kloonannu.
Mä tiedän, kukaan muu ei tietä.
Vai miten se nyt oli? Ennemmin syyttäisin krapulapäivää... Mokia sattuu jos pyhänä, tukanjuuri hellänä, koittaa töitä teherä...
Meillä Suomessa onkin laajalti levinnyt uskomus, että lepakko on Pirun pääskynen: katsellessaan Jumalan luomistöitä Piru ihastui pääskyseen ja yritti itse tehdä samanlaista, mutta siitäpä syntyikin lepakko. Kiukuissaan Piru määräsi lepakon lentämään öisin, niin että epäonnistuminen ei tulisi kaikkien tiedoksi. (Siivonen (toim): Suomen nisäkkäät (Otava 1972))
- uskusk
Kyllä Kaikkivaltiaana Luojana olo on hauskaa! Vain oma mielikuvitus rajana.
- a.
Hyvinhän tuo otus pärjännyt lokuksessaan vai mitä?
Avauksesi on vain yksi osoitus evokkien älyttömästä hölmöydestä. Kuten saamasi kommentitkin.
Yhdellekään ei välähtynyt päähän että hyvinhän tuo otus pärjäilee
Te evokit olette niin saatanallisen tyhmiä että en taida enää pitkään viitsiä teidän kanssanne .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511