Jos kuvitellaan, että Jumala on luonut eläinlajit, niin täytyy kyllä myöntää, että tyypillä on aika erikoinen huumorintaju.
:D :D
http://www.telegraph.co.uk/earth/earthnews/8087632/New-species-of-monkey-sneezes-when-it-rains.html
Erikoinen huumorintaju
6
217
Vastaukset
- Martin Blaum
Jumala on tunaroinut kännissä ja saanut muutaman "kuningasidean".
- wwwwwwwwwwwwwwwäiski
Siis hommahan on niin, että kaikki onnistuneet oliot on luonnu jumala ja jeesus. Noi tommoset omituiset ja epäonnistuneet on luonnu Darwin.
Uskovaisetkin on jumala luonnu omaksi kuvakseen. Atte-Evokit on Darwin keksiny ja kloonannu.
Mä tiedän, kukaan muu ei tietä.
Vai miten se nyt oli? Ennemmin syyttäisin krapulapäivää... Mokia sattuu jos pyhänä, tukanjuuri hellänä, koittaa töitä teherä...
Meillä Suomessa onkin laajalti levinnyt uskomus, että lepakko on Pirun pääskynen: katsellessaan Jumalan luomistöitä Piru ihastui pääskyseen ja yritti itse tehdä samanlaista, mutta siitäpä syntyikin lepakko. Kiukuissaan Piru määräsi lepakon lentämään öisin, niin että epäonnistuminen ei tulisi kaikkien tiedoksi. (Siivonen (toim): Suomen nisäkkäät (Otava 1972))
- uskusk
Kyllä Kaikkivaltiaana Luojana olo on hauskaa! Vain oma mielikuvitus rajana.
- a.
Hyvinhän tuo otus pärjännyt lokuksessaan vai mitä?
Avauksesi on vain yksi osoitus evokkien älyttömästä hölmöydestä. Kuten saamasi kommentitkin.
Yhdellekään ei välähtynyt päähän että hyvinhän tuo otus pärjäilee
Te evokit olette niin saatanallisen tyhmiä että en taida enää pitkään viitsiä teidän kanssanne .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195334- 523316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372948Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332842Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭262246En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111927- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle241550Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101538- 1041467