Tänään tuli kutsu paikalle... Onko muita onnelisia... Menihän siinä 12 vuotta.
4.4-7.4-11 Syndalen
5
730
Vastaukset
- unisdncviweoncowco
jeps, mulla kanssa kertaus tuolloin. ihmetyttää vain että miksi tällaiset säkylässä palvelleet kutsutaan syndaleniin......viime kerta oli 2005, säkylässä tosin.
No niin nythän se on sitten maanantaina lähtö.... Jos joku Vantaalta lähdössä ja ei tiedä millä mennä niin olen menossa autolla.....
- lolpi2
Joo, tulossa ollaan! Mikähänlaisista reeneistä on kyse? Meikäläisen ekat kertailut ja palveluksesta pääsin 94. Noh..... huomennahan homma rupeaa selkeämään
Nooh eiköhän noi aikas rauhallisia... Kattelin tossa kutsua ja missään ei mainita mitään osotetta mihin pitäisi suunnistaa. Oon käynyt useemman kerran Tammisaaressa ja siinähän on ainakin joku "leikki" kenttä heti kun T.saaren kohdalle pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799