Leo Meller

Jope.48.

Valkoisessa salissa.>> Onko sinulla juutalaisongelma, 6 miljoonaa murhattiin>> Mutta Melleri jätti kertomatta miksi näin kävi? Näin sanoo Raamattu. Hes.5:12-13. Kolmannes sinusta kuolee ruttoon ja nääntyy nälkään sinun keskelläsi. Kolmannes kaatuu miekkaan sinun ympärilläsi. Kolmanneksen minä hajoitan kaikkiin tuuliin, ja minä ajan niitä takaa paljastetulla miekalla. Ja minun vihani täyttyy, ja minä tyydytän kiivauteni heissä ja kostan. Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen puhunut kiivaudessani, kun panen vihani täytäntöön heissä.

2

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te eksytte.

tv7 kanavalla. Leo Meller ja hovi, myyvät kirjoja Raamatun vastaisesti. 2Kor.2:17. Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jota myyskentelevät Jumalan sanaa; vaan puhtaasta mielestä, niinkuin Jumalan vaikutuksesta, Jumalan edessä, me Kristuksessa puhumme. Raha tuntuu menevän Jumalan sanan edelle.

• Ässä remonttiin

Muusta en tiedä, mutta radiossa&tv:sa puhuvan henkilön pitäisi koittaa hoidattaa puheterapeutilla noin ilkeästi ja terävästi sihahteleva ässä.Tekee pahaa kuunnella.Vie huomion tärkeimmiltä asioilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      144
      1995
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      83
      1894
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      58
      1419
    4. Liikenne onnettomuus

Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      74
      1224
    5. Tiedätkö autereen?

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      1009
    6. Kuka jäi auton alle

Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      3
      889
    7. Oli kyl kunnon reissu

Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      12
      864
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      48
      841
    9. Mikä tekee kaivatustasi

haluttavan?
      Ikävä
      56
      838
    10. Vähän pelottaa

Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      795
    Aihe