antiti tuiskun musikiikki on tosi hyv ää
antti tuisku
4
464
Vastaukset
- jk
olen aivan sama mieltä
- sukeltajatar evp
Kaunis kaaos cd:llä on monta huippukaunista biisiä, sekä sanoitus että musa on kohdallaan. Yksinäinen biisi suorastaan hivelee korvia, samoin Hyökyaalto plus Yhdessä nyt, Marraskuu, Hengitän, Tää on mun elämää ym. Biisit kertovat kauniilla tavalla nuoren henkilön henkisestä kasvusta, vaikeuksistakin selvitä elämään omaa elämää.
Niistä matkoista, kuka nyt yksin lähtee sukellusmatkoille, kun ei edes ilman kaveria ole suositeltavaa sukellella koralliriuttojen läheisyydessä, on turvallisuus kysymys. On sitä kiva räpylällä viestiä kaverille mitä kaunista veden alla löytää.
Ne Anskun työkiireet olivat vain selittelyä kun ei bonjaa että ihmissuhteet menevät aina edelle. Aina. Työkiireitä voi aina siirtää varsinkin ex tempore tulleita, töitä löytyy aina uusia. No ne on niitä nuoren ihmisen kompurointeja.
Antti on hyvässä iskussa alallaan, on karismaa, säkenöintiä esityksissä, hyvän haltijan lahjat kainalossa,
ei ihme suosio senkun vain nousee. - jee-ee
sukeltajatar evp kirjoitti:
Kaunis kaaos cd:llä on monta huippukaunista biisiä, sekä sanoitus että musa on kohdallaan. Yksinäinen biisi suorastaan hivelee korvia, samoin Hyökyaalto plus Yhdessä nyt, Marraskuu, Hengitän, Tää on mun elämää ym. Biisit kertovat kauniilla tavalla nuoren henkilön henkisestä kasvusta, vaikeuksistakin selvitä elämään omaa elämää.
Niistä matkoista, kuka nyt yksin lähtee sukellusmatkoille, kun ei edes ilman kaveria ole suositeltavaa sukellella koralliriuttojen läheisyydessä, on turvallisuus kysymys. On sitä kiva räpylällä viestiä kaverille mitä kaunista veden alla löytää.
Ne Anskun työkiireet olivat vain selittelyä kun ei bonjaa että ihmissuhteet menevät aina edelle. Aina. Työkiireitä voi aina siirtää varsinkin ex tempore tulleita, töitä löytyy aina uusia. No ne on niitä nuoren ihmisen kompurointeja.
Antti on hyvässä iskussa alallaan, on karismaa, säkenöintiä esityksissä, hyvän haltijan lahjat kainalossa,
ei ihme suosio senkun vain nousee.Onko mahdollista että Antti olisi tavannut livenä koskaan missi Essiä? Essi laulaa ja on sisar valkoinen siviilissä, tosi kaunis ja järkevä tyttö.
- antti- fani
Minustakin antin musiikki on hyvä. Ja menen live katsomaan kuopion musiikkikeskukselle, mulla on hänen kaikki levyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808