Näin toimii:
echo ('
');
Mutta kun laitan sekaan JavaScriptin pätkän eipä enää toimikaan.
echo ('
');
Löytyisikö tähän ratkaisua?
echo ja javascript
8
492
Vastaukset
- Aloittelija....
Yllä olevahan ei sinänsäkään ole toimiva esimerkki, vaan pätkä merkkauksesta. Kun lisään JavaScriptin, ilmoittaa virheestä: Parse error: syntax error, unexpected T_LNUMBER in /mbnet/x/abcd/php_ss/albumi.php on line 38
- qwerty4
Ei se javascript siinä echossa toimikaan vaan käyttäjän selaimessa.
Ongelma on siinä, että nuo js:n parametrien heittomerkit pitää määritellä jotenkin ettei niitä sotketa muihin.
echo ('
'); - Aloittelija.....
qwerty4 kirjoitti:
Ei se javascript siinä echossa toimikaan vaan käyttäjän selaimessa.
Ongelma on siinä, että nuo js:n parametrien heittomerkit pitää määritellä jotenkin ettei niitä sotketa muihin.
echo ('
');tuo PHP/Palvelinpää ilmoittaa virheestä. Löytyykö mitään merkintää jolla JS-pätkät saa eroteltua niin, ettei PHP ota niihin kantaa tai vs. mikähän merkki tuon ' tilalle kävisi?
- qwerty4
Aloittelija..... kirjoitti:
tuo PHP/Palvelinpää ilmoittaa virheestä. Löytyykö mitään merkintää jolla JS-pätkät saa eroteltua niin, ettei PHP ota niihin kantaa tai vs. mikähän merkki tuon ' tilalle kävisi?
Tosiaan, kenoviiva funktiokutsujen parametrien ympärillä olevien heittomerkkien eteen.
- Aloittelija.....
qwerty4 kirjoitti:
Tosiaan, kenoviiva funktiokutsujen parametrien ympärillä olevien heittomerkkien eteen.
Johan toimii, kiitos :)
- keksa1
Aloittelija..... kirjoitti:
Johan toimii, kiitos :)
Eli tuohan on ainainen ongelma, kun tungetaan hurjasti HTML-tai JS-koodia PHP:n sekaan.
Tässä on muutama ratkaisu miten ei tule itku heittomerkkien kanssa.
1. Jos tulee pelkästään HTML- tai JS-koodia pitkästi, niin lopeta PHP-skriptaus.
< ?php
echo "blaablaa";
?>
< ?php
echo "php jatkuuu";
?>
< script>alert("jee")
blaablaa
< /body>
< /html>
2. Käytä print ja ENDiä
< ?php
print
4. Eskapoi kaikki lainausmerkit aina /" tai /' - keksa1
keksa1 kirjoitti:
Eli tuohan on ainainen ongelma, kun tungetaan hurjasti HTML-tai JS-koodia PHP:n sekaan.
Tässä on muutama ratkaisu miten ei tule itku heittomerkkien kanssa.
1. Jos tulee pelkästään HTML- tai JS-koodia pitkästi, niin lopeta PHP-skriptaus.
< ?php
echo "blaablaa";
?>
< ?php
echo "php jatkuuu";
?>
< script>alert("jee")
blaablaa
< /body>
< /html>
2. Käytä print ja ENDiä
< ?php
print
4. Eskapoi kaikki lainausmerkit aina /" tai /'print
- Aloittelija.....
keksa1 kirjoitti:
Eli tuohan on ainainen ongelma, kun tungetaan hurjasti HTML-tai JS-koodia PHP:n sekaan.
Tässä on muutama ratkaisu miten ei tule itku heittomerkkien kanssa.
1. Jos tulee pelkästään HTML- tai JS-koodia pitkästi, niin lopeta PHP-skriptaus.
< ?php
echo "blaablaa";
?>
< ?php
echo "php jatkuuu";
?>
< script>alert("jee")
blaablaa
< /body>
< /html>
2. Käytä print ja ENDiä
< ?php
print
4. Eskapoi kaikki lainausmerkit aina /" tai /'Kyse oli valmiista php-sovelluksesta jota fiksailin. Tässä aloittelijana treenailen ja kokeilen kaikennäköistä. Ennen kun sain vastauksen tuohon js-hipsujen merkkaukseen, teinkin jo homman hieman eri tyyliin, erillisellä js-tiedostolla... Helpommalla vaan pääsee tässä tapauksessa kun upottelee js-pätkät html:n/php:n sekaan ja lisää niihin nuo kenoviivat. Hyvä homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402