Kookoo:
Teemu Somppi(Kalpa)
Ilkka Saarela(Pasin veli), Pasi Virtala(Lukon A-junnut)
(A-nuorten Sm-sarjan pörssi ykkönen.-ja kakkonen)
Kimmo Haapa-aro(Tappara A)
Esa-T. Palmu (saipa)MV
Ja jo aiemmin siis Carl Grahn..
lisää jatkoja...tehneet Kattelus Mälkiä, ja puolustus lähes viimekautinen..hyökkäyksessä sopimukset lisäksi mm. Nutikalla ja Soijärvellä.
Kouvolan Sanomat uutisoi tänään nuo, ja:
1-2 pakkia tulossa 3-4 hyökkääjää, jotka Mansikan mukaa ainakii Mestiksen mittapuun mukaan kovia vahvistuksia..lienee Pöllänen yksi.
SIIRTOJA!!!
Midas
3
445
Vastaukset
- Päällikkö
Teemu Virtala ei Pasi. TEEMU!
- Nickless
Eli JYP:stä hyökkääjä Ari Kovanen 183cm/96kg
puolustaja Kimmo Nevalainen SaiPasta
LISÄKSI---Hyvin todennäköisesti myös SaiPan Ville Immonen siirtyy KooKoo:hon..Neuvottelut tiettävästi varsin pitkällä jo...LOISTAVA vahvistus mestikseen, jos vaan miehellä motivaatio kohdallaan!!
Tämä ei ole pelkkä huhu, vaan kuultu eräältä JO sopimuksen tehneeltä KooKoo:n pelaajalta. - Arvid Arvid
No onpa mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440