vista x86 & realtek audio...en tykkää yhtään noista valmiista taajuuskorjain seteistä, xp:ssähän oli graafinen taajuuskorjain, saako sitä vistalle? google hakutuloksista ei oikee löydy muuta ku viruksia...
tarvin graafisen taajuuskorjaimen
3
500
Vastaukset
- Jäykkä Perusmakkara
Nyt en ihan tajunnut, haluatko equn kuuntelua varten vai haluatko ekvaloida valmiita tiedostoja ja tallentaa ne muokattuina.
Ekaa käyttöä varten olen pärjännyt ihan Winapilla kunnon ämyreillä jotka toistavat musiikin hyvin jo ilman ekvalointia.
Jälkimmäiseen olen käyttänyt Adoben Audigyä, joka ennen oli nimeltään CoolEdit. Kyseessä on entinen shareware-ohjelma, jonka Adobe osti ja myy sitä lähes entisenlaisena. Vanhan version saa netistä ilmatteks, ja tietty Adoben versionkin jo laiton kelpaa.- Sama.
Kyseessä oli tietenkin Adoben Audition eikä Audigy.
- buiylööln
mulla on käytössä winamp ja foobar ja käytän niissä equa mutta täytys saada sellanen joka muuttaa koko systeemin äänen eikä vaan mediantoisto ohjelman...ois mielekkäämpää kuunnella musaa youtubessa ja monille peleille tulis se tarpeelliseksi, realtekin valmiit ääniasetus setit on suoraansanottuna typeriä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437