Katri-Helena

Ka,kuhai kazon

On Suomen paras laalaja. Kiitos, että sain osallistua keskusteluun.

40

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliin.

Kyllä Markku Korpinen on vielä parempi!

• Pääsen pois, TÖITÄ

inhoajalle! Olet todella luuseri ja todellakin niitä katkeria Lieksan paskiaisia (katkera, kateellinen, vähäosainen mammanpoika). Kuole pois, minä muutan työn perässä pois tästä paska-kunnasta (oliko tämä edes enää KUNTA???). Adjöö...... Markku OIKEESTI, pitää kansalaisten puolta, ei jaksa fikusna ja koulutettuna YMMÄRTÄÄ, miksi hyökätään jatkuvasti sellaisen ihmisen kimppuun, joka sanoo SUORAT SANAT lehtien palstoilla, täällä, ja kokouksissa , nimittäin olen itse juuri tälläinen HYVÄNTEKIJÄ, joka haluaa puolustaa sitä "pientä ihmistä ja sen pienen ihmisen ääntä", joka ei koskaan MISSÄÄN NÄY EIKÄ KUULU! Tämän 3,5 vuoden aikana, mitä nyt Lieksassa olen seurannut tilannetta, en jaksa ymmärtää, miksi Markku Korpista haukutaan ja nypitään ihan joka välissä ??? Eläkkeellä oleva ihminen jaksaa TEIDÄN vähäosaisten asioita PUOLUSTAA! Katkerat Lieksalaiset, olkaa hyvät ja jatkakaaa paskanjauhamista, eihän täällä mikään koskaan muutu. Ai niin, ADJÖÖÖÖÖ

• Pääsen pois, TÖITÄ kirjoitti:

inhoajalle! Olet todella luuseri ja todellakin niitä katkeria Lieksan paskiaisia (katkera, kateellinen, vähäosainen mammanpoika). Kuole pois, minä muutan työn perässä pois tästä paska-kunnasta (oliko tämä edes enää KUNTA???). Adjöö...... Markku OIKEESTI, pitää kansalaisten puolta, ei jaksa fikusna ja koulutettuna YMMÄRTÄÄ, miksi hyökätään jatkuvasti sellaisen ihmisen kimppuun, joka sanoo SUORAT SANAT lehtien palstoilla, täällä, ja kokouksissa , nimittäin olen itse juuri tälläinen HYVÄNTEKIJÄ, joka haluaa puolustaa sitä "pientä ihmistä ja sen pienen ihmisen ääntä", joka ei koskaan MISSÄÄN NÄY EIKÄ KUULU! Tämän 3,5 vuoden aikana, mitä nyt Lieksassa olen seurannut tilannetta, en jaksa ymmärtää, miksi Markku Korpista haukutaan ja nypitään ihan joka välissä ??? Eläkkeellä oleva ihminen jaksaa TEIDÄN vähäosaisten asioita PUOLUSTAA! Katkerat Lieksalaiset, olkaa hyvät ja jatkakaaa paskanjauhamista, eihän täällä mikään koskaan muutu. Ai niin, ADJÖÖÖÖÖ

Kiitos päivän paistehestä ja kiitos myös ohdakkeista jotka tielläni kukoisti.

Hieman nyt on ollut menoa ja laulamista talkoillen joka päivä ja oli mukava laulaa maa on niin kaunis duettona Esterin kanssa invalidien joulujuhlassa
        Juuri tulin kylien joulujuhlasta siellä myös lauloin ja laulatin huomenna jos kunto kestää vielä laulatan Karpalossa joululauluja mutta sitten pitää saada huuhtelua poskionteloon ettei kuulo mene.
        Mutta aijon käydä katsomassa lastani ja lapsenlasta Lahdessa joka on sairaalassa ollut jo muutaman viikon jalat taivasta koti vedossa joten elämässä on myöskin monenlaista tehtävää ja jopa auttamista, onko se kadehdittavaa.

Mutta harrastakaa ja toimikaa ja iloitaan siitä joulun ajasta ja siitä merkityksestä mikä on tarkoitus.MK

• Tasaraha-Arvviiti
        markkukorpinen kirjoitti:

Hieman nyt on ollut menoa ja laulamista talkoillen joka päivä ja oli mukava laulaa maa on niin kaunis duettona Esterin kanssa invalidien joulujuhlassa
        Juuri tulin kylien joulujuhlasta siellä myös lauloin ja laulatin huomenna jos kunto kestää vielä laulatan Karpalossa joululauluja mutta sitten pitää saada huuhtelua poskionteloon ettei kuulo mene.
        Mutta aijon käydä katsomassa lastani ja lapsenlasta Lahdessa joka on sairaalassa ollut jo muutaman viikon jalat taivasta koti vedossa joten elämässä on myöskin monenlaista tehtävää ja jopa auttamista, onko se kadehdittavaa.

Mutta harrastakaa ja toimikaa ja iloitaan siitä joulun ajasta ja siitä merkityksestä mikä on tarkoitus.MK

kun kerroin opettajalle mieliteeni tuosta virrestä, jonka sanat Markku on muuton kirjottanna väärin.
        "Kiitos päivän paistehestä ja kiitos myös ohdakkeista jotka tielläni kukoisti. "
        Sanoin sille, että jos kiittää vaikeuksista niin sehän selevää on vittuilua.
        Sillon läjähti korvalle ja aika kippeesti.

• Tasaraha-Arvviiti kirjoitti:

kun kerroin opettajalle mieliteeni tuosta virrestä, jonka sanat Markku on muuton kirjottanna väärin.
        "Kiitos päivän paistehestä ja kiitos myös ohdakkeista jotka tielläni kukoisti. "
        Sanoin sille, että jos kiittää vaikeuksista niin sehän selevää on vittuilua.
        Sillon läjähti korvalle ja aika kippeesti.

Niin kyseessä on otsikossa laulu Oi kiitos sä luojanani armollinen jonka olen joskus laulanut duettona nauhalle.hengellinen laulu
        Mutta on myös hengellinen laulu ja virsi 341 4 säkeistö kiitos myöskin kukkasista jotka teilläin kukoisti.Kiitos myöskin ohdakkeista jotka mua haavoitti.

Aika kovaa muiston olet saanut sinäkin
        Mutta kun lapsesta lähtien olen laulanut yksin niin muistan isän sotajermun joskus vääntäneen joululaulua "Kiitos sulle rättimikko maihinnousu kengistä" ja kun se juolahti mieleen niin jo totesin alkua laulussa kiitos sulle rät ja lopetin sitten opettaja kuiskasi kiitos sulle Jeesuksemme kallis vapahtajani.
        Pikkuusen äitee oli kotona isälle vihaanen kun tuallaasia lauleskelet ,jotta kersa alako laulamaha ja minä sain hävetä.
        Olin sitten nyt aikuisena Ryskööllä laulamassa synnyinpitäjässä ja olimme isän kanssa radiohaastattelussa niin oli isällä tippa linssissä niin äitee sano sitten ennen esitystäni vaari menähä kaueemmaksi jottei poijaan sanat mee sekaasi jos näköö sun niin se elämä vaan on, vuosi sitten äiteen kannoin mutta justihi silloon en laulanut mutta ennen hautajaisia lauloin kilpailussa Eron hetki on kaunis ja voitin kisan.
        Joten sellaasta muistoa MK

• 2tA
        Pääsen pois, TÖITÄ kirjoitti:

Ihan pitää kysyä, että kirjoititko tuon selvinpäin. Tai paremminkin kun nyt arki koittaa muistatko ees töhertänees tuon.

• 2tA kirjoitti:

Ihan pitää kysyä, että kirjoititko tuon selvinpäin. Tai paremminkin kun nyt arki koittaa muistatko ees töhertänees tuon.

Katos kun illalla vielä kävin kirkossa kuuntelemassa lauluja ja kun vielä X virkamies alkoi nälviä kirkon eteisessä politrukkina niin johan siitä.
        Mutta tuo esteellisyysasia tuntuu joitakin myös risovan

Mutta Katri Helenan olen tavannut lavatähtikoulutuksessa ja käynyt konserttissa myös jotta sillee

Muuten elämässä on erilaista kuviota ollut mukana löhöämään en ehdi MK

• 2tA

Katos kun illalla vielä kävin kirkossa kuuntelemassa lauluja ja kun vielä X virkamies alkoi nälviä kirkon eteisessä politrukkina niin johan siitä.

Mutta Katri Helenan olen tavannut lavatähtikoulutuksessa ja käynyt konserttissa myös jotta sillee

Pistin piruuttaan nm. Pääsen pois, TÖITÄ ( miinan ) kysymyksen, vaan niihän siinä kävi, että kirjoituksen alkuperä selvisi.

• Kyrpä-Jooseppi.

Lieksan etsii yhä säästöjä joka suunnalta, siksi ajattelin lähestyä Herra Korpista ja kysyä lähtisitkö sinä säästötalkoisiin mukaan?

Tuolla vesitornissahan on ollut kuuluvilla puolenpäivänaikaan klo 12 se keskipäivän merkki joka on kuulunut sireenistä!
        Nyt kuitenkin on todettu että sekin vie sähköä joten ajateltiin kysyä ryhtyisikö sinä markku uudeksi sireeniksi ?
        Voisit joka päivä, sekunnilleen tasan kello 12 ulahtaa vesitornin päällä ja matkia sireeniä. Ja että työ miellyttäisi sinua, saisit sen ulahduksen jälkeen laulaa aina yhden 2 minuutin mittaisen laulun , vapaavalintaisen!
        Jatkossa voi tulla kysymykseen jopa kansalaisten toivekkappaleita, joten näin alustavasti jo tunnustelen että mitä siitä tykkäisit?
        Ps: Jatkossa olisi tarkoitus karsia uudenvuoden menojakin, joten olisikko mahdoton ajatus jos sinä pitäisit uudenvuoden puheen vesitornin päältä ja mihin hintaan?

• vaan ei täällä

Ensin kymmenen riviä omaa kehua mitä tein ja sitten perään kymmenen riviä mitä teen. Harrastele ja kehuskele aamusta iltaan. Tämä on sitä oikiaa ajanvietettä.

• Kyrpä-Jooseppi. kirjoitti:

Lieksan etsii yhä säästöjä joka suunnalta, siksi ajattelin lähestyä Herra Korpista ja kysyä lähtisitkö sinä säästötalkoisiin mukaan?

Tuolla vesitornissahan on ollut kuuluvilla puolenpäivänaikaan klo 12 se keskipäivän merkki joka on kuulunut sireenistä!
        Nyt kuitenkin on todettu että sekin vie sähköä joten ajateltiin kysyä ryhtyisikö sinä markku uudeksi sireeniksi ?
        Voisit joka päivä, sekunnilleen tasan kello 12 ulahtaa vesitornin päällä ja matkia sireeniä. Ja että työ miellyttäisi sinua, saisit sen ulahduksen jälkeen laulaa aina yhden 2 minuutin mittaisen laulun , vapaavalintaisen!
        Jatkossa voi tulla kysymykseen jopa kansalaisten toivekkappaleita, joten näin alustavasti jo tunnustelen että mitä siitä tykkäisit?
        Ps: Jatkossa olisi tarkoitus karsia uudenvuoden menojakin, joten olisikko mahdoton ajatus jos sinä pitäisit uudenvuoden puheen vesitornin päältä ja mihin hintaan?

Tykkäisitkö sinä lähteä vesitornin taa kerrostaloon sanomaan sanasi? sieltä ei haeta työttömyyskorvausta vaan joskus kaveri totesi tulleessaan Kotini on sentään Linna

• saahan meillä olla

monenlaisia suosikkeja musiikissa;
        katri-helena soi usein vuosikymmeniä sitten ja joidenkin kohdalla jopa kyllästymiseen asti
        lieksassa on kait tenavatähti, missä lie nyt ?
        joskus aikoinaan oli vaakaninen yhtyeineen

mutta sitten tämä teittin mk. kova on poika ainakin itseään kehumaan,
        en vai ole löytänyt mistään miehen ääninäytettä ja liekö niin välikskään ?
        olen näitä karaokelaulajia kuullut joskus työni puitteissa ja tullut mieleen jospa ?? joskus vain v......aa

• Kyrpä-Jooseppi.

Tykkäisitkö sinä lähteä vesitornin taa kerrostaloon sanomaan sanasi? sieltä ei haeta työttömyyskorvausta vaan joskus kaveri totesi tulleessaan Kotini on sentään Linna

Mikäpäs siinä sillä vesitornin takanahan on kirjasto, josta myös Linnaa löytyy sekä myös kirjoja Rokan Antista ja Lauri Törnistä sekä muista sotasankareista!
        Jos tuo vesitorniserenaadien esitys on sinulle perin vastenmielistä, niin tulisitko joulupukisi 6:n pienen lapsen luokse?
        Ajattelin että voisit lapsia laulattaa niillä perinteisillä joululauluilla, kuten tip tap, jo joutui joulu, valkoinen joulu sekä tietenkin Juice Leskisen sika laulu!
        Palkkiota en kepulaiselle voi rahassa antaa, mutta varattuna olisi kylmäsavustettua poronlihaa, tehdäänkö diili?

• saahan meillä olla kirjoitti:

monenlaisia suosikkeja musiikissa;
        katri-helena soi usein vuosikymmeniä sitten ja joidenkin kohdalla jopa kyllästymiseen asti
        lieksassa on kait tenavatähti, missä lie nyt ?
        joskus aikoinaan oli vaakaninen yhtyeineen

mutta sitten tämä teittin mk. kova on poika ainakin itseään kehumaan,
        en vai ole löytänyt mistään miehen ääninäytettä ja liekö niin välikskään ?
        olen näitä karaokelaulajia kuullut joskus työni puitteissa ja tullut mieleen jospa ?? joskus vain v......aa

Ääni kuului tänäänkin mutta nyt on laulut laulettu ja nuotit pantu nipuun. jotta ei parannut jäädä sairaslomalle luvatut talkoot on tehty. mutta nyt sitten on piirakat pöydässä juuri äsken oli akkoja tupa täynä niitä tekemäs, eri näkösiä näkyy olevan piirakat mutta maku hyvä mutta ainahan se oikea mielessä heh nam
        Laulan muualla mutten siellä missä pilkaajat ovat.MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Ääni kuului tänäänkin mutta nyt on laulut laulettu ja nuotit pantu nipuun. jotta ei parannut jäädä sairaslomalle luvatut talkoot on tehty. mutta nyt sitten on piirakat pöydässä juuri äsken oli akkoja tupa täynä niitä tekemäs, eri näkösiä näkyy olevan piirakat mutta maku hyvä mutta ainahan se oikea mielessä heh nam
        Laulan muualla mutten siellä missä pilkaajat ovat.MK

Mielenkiinnolla odotan torstain konserttia ovimiehenä MK

• Ront-vot ?

Eiköhän se kuulu Suomen aateliin iskelmä ja laulu urallaan ,
      Ei pilkata Karjalan esitaistelijaa alallaan .

• Pohjois-Karjalasta ainakin viimeisin maailmankuulu on Tarja Turunen

Mutta hyvin vaikutusta on ollut Pohjois-Karjalasta Toivo Kärjellä iskelmien osalta Koitere karjalan helmi lauloi aikanaan Pasi Kaunisto Toivo Kärjellä oli muistaakseni huvila koitereen rannalla. MK

Itse en ole laulanut kuin canarialla ja voittanut kisan canarian satakieli ja venäjällä olen segestassa ja siellä jotkut turistit kysyivät miten olet oppinut Suomen kielen.
        Myös Bulkariassa olen laulanut ja Ruotsin ja Viron laivoilla jotta taas jutun aihetta kateellisille.MK

• minälleeee

Pohjois-Karjalasta ainakin viimeisin maailmankuulu on Tarja Turunen

Mutta hyvin vaikutusta on ollut Pohjois-Karjalasta Toivo Kärjellä iskelmien osalta Koitere karjalan helmi lauloi aikanaan Pasi Kaunisto Toivo Kärjellä oli muistaakseni huvila koitereen rannalla. MK

Itse en ole laulanut kuin canarialla ja voittanut kisan canarian satakieli ja venäjällä olen segestassa ja siellä jotkut turistit kysyivät miten olet oppinut Suomen kielen.
        Myös Bulkariassa olen laulanut ja Ruotsin ja Viron laivoilla jotta taas jutun aihetta kateellisille.MK

Minät ja minät. tulihan ne sieltä. Nyt sitte paukuttele sata täyteen, niin ollaan minä keskiarvossa minä minää.
        Tiijäkkö muuten mitä. Minä, Minä, minä tiedän missä se Topin mökki on. Hähää.

• minälleeee kirjoitti:

Minät ja minät. tulihan ne sieltä. Nyt sitte paukuttele sata täyteen, niin ollaan minä keskiarvossa minä minää.
        Tiijäkkö muuten mitä. Minä, Minä, minä tiedän missä se Topin mökki on. Hähää.

Oikein arvasin yöpäivystäjä se siinä
        24 tällä viikolla 419tässä kuukaudessa 3934 "minää" kautta aikain MK

• minä paan paremmaks

Pohjois-Karjalasta ainakin viimeisin maailmankuulu on Tarja Turunen

itse olen laulanut Lieksan putkassa, Ilomantsin putkassa, Joensuun putkassa, Kisahallin putkassa,
        Pasilan putkassa, Tukholmassa putkassa, kanarialla putkassa ja monta muuta paikkaa on

olen minäkin puolueloikkari olen ollut jäsenenä SDP, Kesk, Kok, Skdl, Lib, Oko, Syp, Jyp
        ja nyt olen nähnyt läheltä kunnan valtuutetun ja jos joku minua arvostelee tapaamme takana

• minä paan paremmaks kirjoitti:

itse olen laulanut Lieksan putkassa, Ilomantsin putkassa, Joensuun putkassa, Kisahallin putkassa,
        Pasilan putkassa, Tukholmassa putkassa, kanarialla putkassa ja monta muuta paikkaa on

olen minäkin puolueloikkari olen ollut jäsenenä SDP, Kesk, Kok, Skdl, Lib, Oko, Syp, Jyp
        ja nyt olen nähnyt läheltä kunnan valtuutetun ja jos joku minua arvostelee tapaamme takana

Olet ainakin parempi solvaamaan

Olen minäkin joskus laulanut putkassa joten olen myös ollut erehtyväinen kun arvostelin orkesterin toimintaa aikanaan kun musiikki ei ollut elävää,muuten kallein hotelli ja seurauksena jänteen repeämä.
        Mutta oppia ja ikä kaikki lauloin sininen ja valkoinen. Kuoppamäki on myös Katri Helenalle tehnyt paljon lauluja.
        Kuitenkin valtuutettu edustaa kuntalaisia valituksi tullessaan

Koita nyt kuitenkin sopeutua yhteiskuntaan paremmin jotta pääsisit matkustamaan paremmin ja rahat riittäisi

• paras ja paras

Olet ainakin parempi solvaamaan

Olen minäkin joskus laulanut putkassa joten olen myös ollut erehtyväinen kun arvostelin orkesterin toimintaa aikanaan kun musiikki ei ollut elävää,muuten kallein hotelli ja seurauksena jänteen repeämä.
        Mutta oppia ja ikä kaikki lauloin sininen ja valkoinen. Kuoppamäki on myös Katri Helenalle tehnyt paljon lauluja.
        Kuitenkin valtuutettu edustaa kuntalaisia valituksi tullessaan

Koita nyt kuitenkin sopeutua yhteiskuntaan paremmin jotta pääsisit matkustamaan paremmin ja rahat riittäisi

Pakko lainata tuosta laulu ja sanat. Oikeesti tunnettu paikallinen taiteilija.
        Pistäkeepä paremmaksi aiheesta ja kehuista.

http://www.youtube.com/watch?v=N7b2Df2fSjY

• paras ja paras kirjoitti:

Pakko lainata tuosta laulu ja sanat. Oikeesti tunnettu paikallinen taiteilija.
        Pistäkeepä paremmaksi aiheesta ja kehuista.

http://www.youtube.com/watch?v=N7b2Df2fSjY

Kyöstillä sentään oli tuo keltainen patja mutta saattaapi olla ettei ole patjaa ollenkaan.
        Pistän paremmaksi koska vaadin jälkihoitoa eli psykologia paikalle.Sen jälkeen nimismies oli vuodattanut asiaa ja todennut kertojalle häneltä lähtee tukka minun vuoksi.
        No kuten tiedätte siitä on aikaa.
        Rlämässä täytyy nähdä miten tämä yhteiskunta toimii silloin tietää mistä puhuu ja järjestelmien toimivuus.MK

• 5714!!!!

Kyöstillä sentään oli tuo keltainen patja mutta saattaapi olla ettei ole patjaa ollenkaan.
        Pistän paremmaksi koska vaadin jälkihoitoa eli psykologia paikalle.Sen jälkeen nimismies oli vuodattanut asiaa ja todennut kertojalle häneltä lähtee tukka minun vuoksi.
        No kuten tiedätte siitä on aikaa.
        Rlämässä täytyy nähdä miten tämä yhteiskunta toimii silloin tietää mistä puhuu ja järjestelmien toimivuus.MK

Mukava tämä ketju,jossa keskustellaan Katri-Helenasta.Siis kukas hän olikaan?

• hän oli yksi
        5714!!!! kirjoitti:

Mukava tämä ketju,jossa keskustellaan Katri-Helenasta.Siis kukas hän olikaan?

karjalainen runolaulaja,
        no tietenkään en ole varma ehkäpä tämä teittni helposti loukkaantuva kaveri voi sitä valaista
        tuntuu tietävän kaiken ja kukas tämä turunen sitten on

• hän oli yksi kirjoitti:

karjalainen runolaulaja,
        no tietenkään en ole varma ehkäpä tämä teittni helposti loukkaantuva kaveri voi sitä valaista
        tuntuu tietävän kaiken ja kukas tämä turunen sitten on

Katri Helena lähtöisin Tohmajärveltä Tarja Turunen on maailmankuulu jolla koti myös Brasiliassa lähtoisin kiteeltä mutta Ei ole enää Holopaisen porukassa.Pitää kirkkokonsertteja seuraa asiaa.
        Timo Turunen kiteeltä edellisen veli myös tunnettu laulaja
        Timo Turunen Lieksasta on entinen lapsitähti ja myös Tangoprinssi Pitää konsertin lähiaikoina Lieksassa opiskelee tiettävästi Turussa
        On myöskin muita Turusia hyviä taiteilijoita ja kirjailija Heikki asuu Juuassa

siinä vastaus kompakysymykseen MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Katri Helena lähtöisin Tohmajärveltä Tarja Turunen on maailmankuulu jolla koti myös Brasiliassa lähtoisin kiteeltä mutta Ei ole enää Holopaisen porukassa.Pitää kirkkokonsertteja seuraa asiaa.
        Timo Turunen Lieksasta on entinen lapsitähti ja myös Tangoprinssi Pitää konsertin lähiaikoina Lieksassa opiskelee tiettävästi Turussa

Bomballa on runonlaulajan patsas jonka sukulaisia on tiettävästi myös Lieksassa Myöskin Parpein pirtillä tietoa Nurmeksesta säveltäjä Hannikainen ja Lieksasta Heino Kaski sävellys esim talot nukkuu lumiset Joululaulu, pankakoski mahtava pianokappale jonka kuulin aikoinaan Jannen soittavan musiikkiopistolla missä lienee hän MK

• vaan kysynyt, kuka

Te olette Markku Korpinen
        ihan vaanmielenkiinnosta taiteilija vai pikkupolitiikko

• Kyrpä-jooseppi.

Bomballa on runonlaulajan patsas jonka sukulaisia on tiettävästi myös Lieksassa Myöskin Parpein pirtillä tietoa Nurmeksesta säveltäjä Hannikainen ja Lieksasta Heino Kaski sävellys esim talot nukkuu lumiset Joululaulu, pankakoski mahtava pianokappale jonka kuulin aikoinaan Jannen soittavan musiikkiopistolla missä lienee hän MK

Vaen jos Mateli Kuivatar vieläkin eläisi, niin siinä se olisi sellaine nainen, että laulasi korpisenkin suonsilimäkkeeseen sätkyttelemään!

• Kyrpä-jooseppi. kirjoitti:

Vaen jos Mateli Kuivatar vieläkin eläisi, niin siinä se olisi sellaine nainen, että laulasi korpisenkin suonsilimäkkeeseen sätkyttelemään!

Mutta tässä vaan kisaillaan.MK

• vaan kysynyt, kuka kirjoitti:

Te olette Markku Korpinen
        ihan vaanmielenkiinnosta taiteilija vai pikkupolitiikko

Kokemusta on kummaltakin alalta ja suu ei ole supussa, ei tänäänkään kun kysyin kirkkovaltuustossa hieman asioita.MK

• etköoikeinymmärrä

Kokemusta on kummaltakin alalta ja suu ei ole supussa, ei tänäänkään kun kysyin kirkkovaltuustossa hieman asioita.MK

Miten tämä liittyy Katri-Helenaan? Eikös tämän ketjun aihe ollut juuri Katri-Helena?

• Kyrpä-Joosepi.
        etköoikeinymmärrä kirjoitti:

Miten tämä liittyy Katri-Helenaan? Eikös tämän ketjun aihe ollut juuri Katri-Helena?

Kutri helunanan laulut on hyviä, mutta aika kulkee ja uusia tähtiä tulee aina lisää!

http://www.youtube.com/watch?v=lmHYoApKwIw

• Jardee ikävä
        Kyrpä-Joosepi. kirjoitti:

Kutri helunanan laulut on hyviä, mutta aika kulkee ja uusia tähtiä tulee aina lisää!

http://www.youtube.com/watch?v=lmHYoApKwIw

Katri Helena on viimisen päälle POP, mutta aikoinaan meillä savossa eräs teinipoika(pukeutui ja piipasi tukkaansa katri-helenatyyliin, olihan näky? Paha sanoa tässä vaiheessa oliko hyvä näy vai huono? Nooh, parikymmentä vuotta siitä etiäpäin, voin sanoa, etttä "jumalainen näky" ja meijjän Jartsa on umpihomona hesassa:))

• etköoikeinymmärrä kirjoitti:

Koska kirkovaltuutettu joku totesi iskelmälaulaja ei voi esiintyä kirkosssa ja juuri koska hän ei edusta luterilaista näkemystä ajatuksiltaan Se siitä.
        Mutta minultä kysyttiin olenko taiteilija vai pikkupolitiikko.
        No vastaan vielä tänäänkin tein kumpaakin asiaa ensin kuorovierailulla vanhusten parissa sitten Sos terv lautakunnassa ja vielä talkoilemassa järjestyksenvalvojana konsertissa joten oli hyvä kuulla Lieksalaisia toimijoita samalla.MK

• Routius ruma

Koska kirkovaltuutettu joku totesi iskelmälaulaja ei voi esiintyä kirkosssa ja juuri koska hän ei edusta luterilaista näkemystä ajatuksiltaan Se siitä.
        No vastaan vielä tänäänkin tein kumpaakin asiaa ensin kuorovierailulla vanhusten parissa sitten Sos terv lautakunnassa ja vielä talkoilemassa järjestyksenvalvojana konsertissa joten oli hyvä kuulla Lieksalaisia toimijoita samalla.MK

Kyllä laulaja kuin laulaja voi esiintyä ,Temppeleissäkin .
        Koska niissä nykyään suvaitaan heti kaikki muukin meno,
        Mikä pakana se on Jätkän humpan hoilaaja ?
        Osaahan se laulaa Joulu laulujakin .
        Voin tietysti olla vääärässäkin totuttuun tapaan .

• köhä

aivan aluksi Lut. kirkolle nyt on sama laulaako siellä kuka vain,
        Kristus on tuosta laitoksesta ajettu pois ja luodun palvominen noussut
        Luojan ohi

no toivotan onnea työssänne ja hyviä hetkiä musiikin parissa
        olette pienessä piirissä varmaan tunnettu mies

• köhä kirjoitti:

aivan aluksi Lut. kirkolle nyt on sama laulaako siellä kuka vain,
        Kristus on tuosta laitoksesta ajettu pois ja luodun palvominen noussut
        Luojan ohi

no toivotan onnea työssänne ja hyviä hetkiä musiikin parissa
        olette pienessä piirissä varmaan tunnettu mies

Piiri pieni pyörii mutta vaikka olen hyvinkin leikkisä niin en tottuile kovin pienessä piirissä joten nytkin lähden nääs muailimalle.
        Mutta kuitenkin kyllä Lieksassa on paikkoja minne mahtuu kukin koska muualla pitäjässä ei ole näin paljon eri uskontokuntien rakennuksia esim tiloja ja meillä on oikein patsas joenrannassa muistuttamassa rinnakkaiselosta kansan suussa sille patsaalle tuli nimitys "työttömän hampaat" ilmeisesti tuon taideteoksen hinnan vuoksi aikanaan mutta ainahan keskusteluja käydään eri asioista.
        Mutta hei taasen.MK

• ja pyörii

Piiri pieni pyörii mutta vaikka olen hyvinkin leikkisä niin en tottuile kovin pienessä piirissä joten nytkin lähden nääs muailimalle.
        Mutta kuitenkin kyllä Lieksassa on paikkoja minne mahtuu kukin koska muualla pitäjässä ei ole näin paljon eri uskontokuntien rakennuksia esim tiloja ja meillä on oikein patsas joenrannassa muistuttamassa rinnakkaiselosta kansan suussa sille patsaalle tuli nimitys "työttömän hampaat" ilmeisesti tuon taideteoksen hinnan vuoksi aikanaan mutta ainahan keskusteluja käydään eri asioista.
        Mutta hei taasen.MK

Milloinkas se oli tämä esiintyminen Olterissa, jossa saadaan kuulla hienoa esiintymistä. Kuulin, että tämä sama essintyjäporukka esiintyisi ennen joulua. Liekkö sama joka oli viime jouluna.
        Upeaa, että lieksasta löytyy tälläisiä musiikaalisesti lahjakkaita laulajia sekä esiintyjiä. Helmiä.

• snadi yllär

Mutta hei taasen.MK

Nyt kun lähet mualimalle, niin on oiva tilanne seurata tämä kirjoitusten määrän väheneminen. Tommonen sata tehtailua ka.a. Pitäs puota tohon parinkymmeneen. Vuorokaudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe