Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huone 7 Uranus,

Paljon naisia.

Kun miehen kartalla on huone 7 Uranuksessa, minkälaisen naisen kanssa mies tahtoo jakaa elämänsä?
On valmis jakamaan, vai onko sittenkään?

4

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen50

      Olen nainen, ja mulla uranus 7 huoneessa,
      kuin myös yhtymä kuuhun.
      Äkillisesti alkavia ja päättyneitä suhteita on ollut,
      melko kuluttavia.
      Tämä yhdistelmä luo eräänlaisen levottoman tunne-elämän.
      Paljon joutuu "töitä" tekemään, saadakseen itsetuntonsa
      vahvistettua ja "tunteiden mukana" menemistä hillittyä.

      • Voi nuija!

        Kiitos! Miehellä 6-7 pidempää suhdetta elämässä (synt -46). Mikään ei kestä. Räjähtelee! Minä olin yksi monista yhtäaikaa puolivuotta. Puheli puhelimessa, netissä, osti lahjoja toisille naisille. Ja minä seisoin vieressä!

        Minulla oli Venuksen Paluu Neptunuksen sumuilla!

        Nyt kehoittaa minulle, että otappa Elämän Iloa elämääsi!


    • Raimo Nikula

      Astrologiassa sanotaan että Uranus 7.huoneessa, eli planeetta tietyssä huoneessa, ei huone siirry planeettaan, ei jalat kanna. Ehkä astrologian perustason juttuihin kuuluisi oivaltaa että mikään asia kartalla, joka voidaan tulkita, ei yksin voi vastata juuri mihinkään kysymykseen. Joten vaikka Uranus olisi 7.huoneessa, ihmissuhteiden kokonaisuuteen vaikuttavat monet muut tekijät kartalla, tunne-elämästä vastaavat planeetat, Kuu/Aurinko, Venus/Mars, AS/DS -suhde ja niiden aspektit toisiinsa. Kaikesta tästä tulee jo monimuotoinen kokonaisuus. Tässä pätee hyvin ajatus että vaikka tieteellinen ihanne onkin monimutkaisten luonnonilmiöiden puristaminen kaavoiksi tai "laeiksi", ei se toimi astrologiassa sinällään. Astrologia on tyypillinen maailmantulkintaväline, jossa pätee "kaikki vaikuttaa kaikkeen" -periaate. Mutta tietysti on niin että voidakseen viihdyttää ihmisiä ja yleisöä, osa astrologeista alkaa heittää sloganeita ja kivan kuuloisia lauseita kaikista kartan tekijöistä. Ota yksi planeetta huoneessa ja käännä se koskemaan ihmissuhde-elämääsi, siinä ei vielä ole mitään oleellista. Lue perustulkintoja, onhan niitä netti pullollaan: Uranus 7.huoneessa= tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, suosii "projekteja" myös ihmissuhteissa, mutta ei välttämättä halua sitoutua. Kaipaa paljon seuraa ajoittain, viihtyy "muukalaisten, "erilaisten, ulkomaisten ja toisenlaisten" ihmisten joukossa. Painostettuna ja läheisyyden uhatessa emotionaalisella tasolla, ottaa herkästi etäisyyttä, pelkää tulevansa hallituksi, litistetyksi parisuhteessa. Parhaimmillaan siis epäpersoonallisissa porukkasuhteissa, kaverisuhteissa, asiasuhteissa jyystämässä omia tai yleisiä projekteja, joissa vaaditaan yhteistyökykyä ja solidaarisuutta.

      Ja tietysti, on myös muita mahdollisia tulkintoja riippuen mitkä muut mainitut tekijät vaikuttavat ihmissuhteisiin. Ja niitä on väistämättä PALJON. Kuten Vesimiesnainen 50 totesi omastaan, Kuu/Uranus esim. tuo hänen kuvaamiaan ongelmia, mutta ei kaikilla ole Kuu/Uranus -aspektia kartoillaan. Jokainen ihminen, jolla on oma karttansa, on tapaus sinänsä, ainutlaatuinen yksilö.

      • Ihmisyyden opissa.

        Kiitos! Tiedän! Ihmisyyden opiskelu oli haastavaa aikaa 4 vuotta.

        Koska itse lukeutuu "Sitoutumiseen" Uranus-ihmisen kohtaaminen oli suuri haaste.
        Itse lukeudun ihmisiin, jotka katsovat perhemallin/parisuhdemallin tulevan myös lapsuuden kodista.
        Tuossa tapauksessa historia lapsuudenmallista tuskin voisi olla vahvempi -
        Äiti myrkytti naapurin kaivon ollessaan mustasukkainen miehestään naapurin emännän vuoksi. Sai vankilatuomion kolme vuotta, jonka aikana perhe vieraili äitiä katsomassa vankilassa.
        Myöhemmin äiti tahtoi itsenäisyytensä takaisin ja otti tyttönimensä käyttöönsä.

        Poika näyttää olevan paljonti äitinsä kopio, niin fyysisesti, kuin henkisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe