Huone 7 Uranus,

Paljon naisia.

Kun miehen kartalla on huone 7 Uranuksessa, minkälaisen naisen kanssa mies tahtoo jakaa elämänsä?
On valmis jakamaan, vai onko sittenkään?

4

813

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesnainen50

Olen nainen, ja mulla uranus 7 huoneessa,
      kuin myös yhtymä kuuhun.
      Äkillisesti alkavia ja päättyneitä suhteita on ollut,
      melko kuluttavia.
      Tämä yhdistelmä luo eräänlaisen levottoman tunne-elämän.
      Paljon joutuu "töitä" tekemään, saadakseen itsetuntonsa
      vahvistettua ja "tunteiden mukana" menemistä hillittyä.

• Voi nuija!

Kiitos! Miehellä 6-7 pidempää suhdetta elämässä (synt -46). Mikään ei kestä. Räjähtelee! Minä olin yksi monista yhtäaikaa puolivuotta. Puheli puhelimessa, netissä, osti lahjoja toisille naisille. Ja minä seisoin vieressä!

Minulla oli Venuksen Paluu Neptunuksen sumuilla!

Nyt kehoittaa minulle, että otappa Elämän Iloa elämääsi!

• Raimo Nikula

Astrologiassa sanotaan että Uranus 7.huoneessa, eli planeetta tietyssä huoneessa, ei huone siirry planeettaan, ei jalat kanna. Ehkä astrologian perustason juttuihin kuuluisi oivaltaa että mikään asia kartalla, joka voidaan tulkita, ei yksin voi vastata juuri mihinkään kysymykseen. Joten vaikka Uranus olisi 7.huoneessa, ihmissuhteiden kokonaisuuteen vaikuttavat monet muut tekijät kartalla, tunne-elämästä vastaavat planeetat, Kuu/Aurinko, Venus/Mars, AS/DS -suhde ja niiden aspektit toisiinsa. Kaikesta tästä tulee jo monimuotoinen kokonaisuus. Tässä pätee hyvin ajatus että vaikka tieteellinen ihanne onkin monimutkaisten luonnonilmiöiden puristaminen kaavoiksi tai "laeiksi", ei se toimi astrologiassa sinällään. Astrologia on tyypillinen maailmantulkintaväline, jossa pätee "kaikki vaikuttaa kaikkeen" -periaate. Mutta tietysti on niin että voidakseen viihdyttää ihmisiä ja yleisöä, osa astrologeista alkaa heittää sloganeita ja kivan kuuloisia lauseita kaikista kartan tekijöistä. Ota yksi planeetta huoneessa ja käännä se koskemaan ihmissuhde-elämääsi, siinä ei vielä ole mitään oleellista. Lue perustulkintoja, onhan niitä netti pullollaan: Uranus 7.huoneessa= tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, suosii "projekteja" myös ihmissuhteissa, mutta ei välttämättä halua sitoutua. Kaipaa paljon seuraa ajoittain, viihtyy "muukalaisten, "erilaisten, ulkomaisten ja toisenlaisten" ihmisten joukossa. Painostettuna ja läheisyyden uhatessa emotionaalisella tasolla, ottaa herkästi etäisyyttä, pelkää tulevansa hallituksi, litistetyksi parisuhteessa. Parhaimmillaan siis epäpersoonallisissa porukkasuhteissa, kaverisuhteissa, asiasuhteissa jyystämässä omia tai yleisiä projekteja, joissa vaaditaan yhteistyökykyä ja solidaarisuutta.

Ja tietysti, on myös muita mahdollisia tulkintoja riippuen mitkä muut mainitut tekijät vaikuttavat ihmissuhteisiin. Ja niitä on väistämättä PALJON. Kuten Vesimiesnainen 50 totesi omastaan, Kuu/Uranus esim. tuo hänen kuvaamiaan ongelmia, mutta ei kaikilla ole Kuu/Uranus -aspektia kartoillaan. Jokainen ihminen, jolla on oma karttansa, on tapaus sinänsä, ainutlaatuinen yksilö.

• Ihmisyyden opissa.

Kiitos! Tiedän! Ihmisyyden opiskelu oli haastavaa aikaa 4 vuotta.

Koska itse lukeutuu "Sitoutumiseen" Uranus-ihmisen kohtaaminen oli suuri haaste.
        Itse lukeudun ihmisiin, jotka katsovat perhemallin/parisuhdemallin tulevan myös lapsuuden kodista.
        Tuossa tapauksessa historia lapsuudenmallista tuskin voisi olla vahvempi -
        Äiti myrkytti naapurin kaivon ollessaan mustasukkainen miehestään naapurin emännän vuoksi. Sai vankilatuomion kolme vuotta, jonka aikana perhe vieraili äitiä katsomassa vankilassa.
        Myöhemmin äiti tahtoi itsenäisyytensä takaisin ja otti tyttönimensä käyttöönsä.

Poika näyttää olevan paljonti äitinsä kopio, niin fyysisesti, kuin henkisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      87
      2049
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1323
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      136
      993
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      214
      933
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      80
      820
    6. 95
      803
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      714
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      72
      685
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      51
      680
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      621
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      601
    13. 37
      551
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      449
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40