eli ruokajonossa ja 700000 vähintään. Hyvää joulua pakolaisille ja
maahanmuuttajille sosiaalitiloihin ja varoihin. JOS suunnitellaan meidän
veronpaljouksien nostamista, eiköhän se tehdä sinne mistä eniten kusee
ja vielä oma koira kintuille saati ulkolaiset. Hakiksessa ei ulkomaalaisia näkynyt
itsenäisyytemme päivänäkään värjöittelemässä. Heillä omat sossuntilat. Mitenkähän
mahtaa joulunvietto koko köyhälle vierasmäelle, saati meille suomalaisille, joilla ei kaikilla
varaa ostaa talvitakkiakaan, jotka ovat kuuluneet joka vuotuiseen tervetuliaislahjaksi
heille, jotka eivät lunta ennen nähneet, ja vuodesta toiseen. Mene sinä pyytämään
edes villapaitaa, se kuuluu meidän perusturvaan, ja johan on VIljaT! Jos ei omia pystytä
edes ruokkimaan, vedoten pykäliin, niin millä helvetin rahoilla täällä on, ja hyysätään
monikirjavaista poppoota meidän verorahoilla. Kaikki tuet suomalaisille täällä Suomenmaassa,
ja sitten katsotaan, jos jotain jää muille. Tähän tämä on mennyt. Kiitos kokoomuksen ja keskustan..
suomalaiset leipäjonossa,
14
351
Vastaukset
- Onnihan on...
Ainakin kananmuniin ja makarooneihin. Silakka on joskus edullista, kuin risotto. Hyvää joulua "päättäjille"
ja ISOT VEET.. Perussuomalaisissa minun vaihtoehto on, ja ne vissiin nälkäiset ulkomaalaiset ulos täältä!!- 28
Perussuomalaiset vallan kahvaan. Näin se menee.
- Jartsa70
28 kirjoitti:
Perussuomalaiset vallan kahvaan. Näin se menee.
sillä se lienee vaihtoehto astridillekin..
kuuluu, on montakin opiskelijaa, joilla usein risototkin vähissä.. Jeesaan minkä pystyn,
ja toivottavasti nuo vaalit ratkaisevat Perusteellisen suomalaisittain, ja tuolla ruokajonossakin
käydään usein kimpassa, ainakin kantoapuna ja henkisenä tukena. Eivät kaikki naiset pärjää "ostoksiensa"
kera, auttaminen on luonnollistakin..
- Häviö?
on kovaa. Meidän perhe on kohta taivassalla.
- Pärjää?
Meidän perhe on kohta taivassalla. "
Toivottavasti asut isommassa taajamassa. Silloin on helppo vuokrata itsepalvelukirppiksestä pöytä, ja laittaa irtaimistoa myyntiin. Ensin omat kamat, ja sitten voi kerjätä muilta. Tai kuten yleistä on, kiertää kirppiksiä, löytää alihinnoiteltua kamaa, ja laittaa omaan pöytään myyntiin sitten. Myös huonokuntoista kannattaa ostaa jos osaa kunnostaa.
Lumenluonti on nyt myös rahakasta bisnestä. Eiku mainos naapurustoon, tai kolkuta ovia missä näet että niillä on auto jumissa tai katolla liikaa lunta, niin eiköhän hinnasta sovita? Tienaat helposti satasen päivässä? - koetus.
Pärjää? kirjoitti:
Meidän perhe on kohta taivassalla. "
Toivottavasti asut isommassa taajamassa. Silloin on helppo vuokrata itsepalvelukirppiksestä pöytä, ja laittaa irtaimistoa myyntiin. Ensin omat kamat, ja sitten voi kerjätä muilta. Tai kuten yleistä on, kiertää kirppiksiä, löytää alihinnoiteltua kamaa, ja laittaa omaan pöytään myyntiin sitten. Myös huonokuntoista kannattaa ostaa jos osaa kunnostaa.
Lumenluonti on nyt myös rahakasta bisnestä. Eiku mainos naapurustoon, tai kolkuta ovia missä näet että niillä on auto jumissa tai katolla liikaa lunta, niin eiköhän hinnasta sovita? Tienaat helposti satasen päivässä?Vai vielä lisää lumenajoa, mutta totta kai naapureita autetaan pyynteettömästi, ja kutsu kävi klo 11.00
- mikä on
Pärjää? kirjoitti:
Meidän perhe on kohta taivassalla. "
Toivottavasti asut isommassa taajamassa. Silloin on helppo vuokrata itsepalvelukirppiksestä pöytä, ja laittaa irtaimistoa myyntiin. Ensin omat kamat, ja sitten voi kerjätä muilta. Tai kuten yleistä on, kiertää kirppiksiä, löytää alihinnoiteltua kamaa, ja laittaa omaan pöytään myyntiin sitten. Myös huonokuntoista kannattaa ostaa jos osaa kunnostaa.
Lumenluonti on nyt myös rahakasta bisnestä. Eiku mainos naapurustoon, tai kolkuta ovia missä näet että niillä on auto jumissa tai katolla liikaa lunta, niin eiköhän hinnasta sovita? Tienaat helposti satasen päivässä?kirppiksen ja kaatiksen ristetys?
V:Tosivihreä!
P.S. Mukana myös löyhkä!
- Suomalaisuus missä?
Jo RUOKAJONOA?? SE LISÄÄNTYY jos ei hiljaisuudessa PÄÄTETÄ, ETTÄ SUOMENKANSA ETUSIJALLE KAIKESSA!!!
- Jartsa70
tai pitäisikö lausua, ettei näin (koin) kärpäsen tai muunkaankaan suomalais"ötökän" kannata
pahemmin valittaa, kun onhan noita ulkomaalaistoukkia.?
Katso kuuudespäivän hakaniemen jono... - vieno huttuin
Jartsa70 kirjoitti:
tai pitäisikö lausua, ettei näin (koin) kärpäsen tai muunkaankaan suomalais"ötökän" kannata
pahemmin valittaa, kun onhan noita ulkomaalaistoukkia.?
Katso kuuudespäivän hakaniemen jono...eipä ole näkynyt mustaihoisia leipäjonoissa ovat varmaan isopalkkaisia!
- Jartsa70
vieno huttuin kirjoitti:
eipä ole näkynyt mustaihoisia leipäjonoissa ovat varmaan isopalkkaisia!
iso menottajia ja monottajiakin..
- soska pamali
Jartsa70 kirjoitti:
iso menottajia ja monottajiakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514