Vistan käynnistymisen aikana kerkiää käydä vaikka kaupassa

Jusu1978

Koneessa on 3500 ja 2gt muistia ja vista home basic. Vista ollut pari vuotta käytössä ja toiminut suht ok. Kerran olen formatoinut asentanut uudelleen.

Nyt sitten alkoi tökkiä ja kunnolla. Koneen kun laittaa käynnistymään niin menee semmoinen 15 minuuttia kun on ihan valmis vaikka nettiin. Tätä jatkunut jo pari viikkoa. Ensin ajattelin että se lataa jotain isoa tiedostoa (päivitys-) mutta ei kun ei. (asetuksena lataa valmiiksi ja kysy ennen asennusta).
Kaikki päivitykset on kohillaan.
Virustorjuntana f-secure, ja se on tietysti raskas, mutta ongelmia ei ole ollut aiemmin.
Onko jotain vinkkiä?? Viruksia koneessa?

F-securea on ajettu, Advanced systemcare, ccleaner, malvare bytes anti-malvare yms..

Jos ei muuta niin uusia osia hakemaan kaupasta ja konetta päivittämään ja siinä samalla kaikki softat uusiksi..

4

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita sitä, että ota F-secure pois, ota indeksointi ja superfetch pois ja eheytä kiintolevy. Tarkista myös, että ei ole mitään ohjelmia käynnistässä mukana, kuten jonkun officen, PDF-lukijan yms. pikakäynnistyksiä.

Kerro Windows Vistan versio ja miten nuo toimet vaikutti.

• Jusu1978

Vistan versio Home Basic 2007 ja ser.pack 2 asennettu. Tein nuo kyseiset toimenpiteet ja kyllä muuttu ihan täysin. En sitten tiedä mikä siellä oli niin juntturassa.
        Eheytystä joskus olen kattellut ja aina on ilmoittanut, että ei tarvitse eheyttää, nyt kuitenkin tein sen ja siinä kyllä kesti vaikka kuinka ja pitkään... (oliskohan kuitenkin ollut suurin syy) BTW, mut nyt pelaa ihan OK.
        Kiitos sinulle!

• 135
        Jusu1978 kirjoitti:

Vistan versio Home Basic 2007 ja ser.pack 2 asennettu. Tein nuo kyseiset toimenpiteet ja kyllä muuttu ihan täysin. En sitten tiedä mikä siellä oli niin juntturassa.
        Eheytystä joskus olen kattellut ja aina on ilmoittanut, että ei tarvitse eheyttää, nyt kuitenkin tein sen ja siinä kyllä kesti vaikka kuinka ja pitkään... (oliskohan kuitenkin ollut suurin syy) BTW, mut nyt pelaa ihan OK.
        Kiitos sinulle!

Milläs ajalla ny sitten kaupasta mäyris, atrian pitsa ja hk:n sininen.

• Kaikkea näkee
        Jusu1978 kirjoitti:

Kiitos sinulle!

Kyllä jusu oot ovela tyyppi. Kerroit mkaarille JÄLKIKÄTEEN, että onkin home basicci. Sehän joutui pakkosaumassa laittamaan ihan epästandardin vastauksen sitten, kun oikea vastaus olisi ollut mainita tuosta käyttiksen käyttöpäivämäärästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe