Olen nyt tälläistä homaamassa, (audi a4, 1.8 turbo vm.2005, aj.85000km) automaatilla.
Nyt haluaisinkin käyttöohjeita tuohon laatikkoon, kuinka sitä tulisi käyttää, eli lähinnä, kun tuossa on myös manuaali vaihtoehto, niin voiko esim. vaudissa heitää d:ltä suoraan manuaalille...ym?? Kertoilkaa...
Audi A4 Multitronic- automaattilaatikko.
38
14054
Vastaukset
- saatava hintaan
noin 5000€ alennus tuon laatikon takia. Parempi tietysti kun et osta ollenkaan sillä SE MULTITRONIC EI KESTÄ edes normaalia käyttöä. Paska on paskaa eikä se siitä muuksi muutu.
- TFSI
Montako kilometriä olet multitronicilla varustetulla Audilla ajanut?
itsellä kokemuksia 240 tkm eikä ongelmia.
Taidat kuulua ns paskankirjoittajien sankkaan joukkon.
Omakohtaista käyttäjän faktaa pitäsi olla tukena ei luuloja. - hajosi laatikko
TFSI kirjoitti:
Montako kilometriä olet multitronicilla varustetulla Audilla ajanut?
itsellä kokemuksia 240 tkm eikä ongelmia.
Taidat kuulua ns paskankirjoittajien sankkaan joukkon.
Omakohtaista käyttäjän faktaa pitäsi olla tukena ei luuloja.65 tuhannen kilometrin kohdalla eikä sitä saatu enää kuntoon. Uusi laatikko onneksi takuuseen ja hankkiuduin autosta sen jälkeen eroon. Takuuajan jälkeen tavallisella ihmisellä ei ole varaa pitää näin heikkolaatuista preemiumia.
- Kokemusta 240tkm
TFSI kirjoitti:
Montako kilometriä olet multitronicilla varustetulla Audilla ajanut?
itsellä kokemuksia 240 tkm eikä ongelmia.
Taidat kuulua ns paskankirjoittajien sankkaan joukkon.
Omakohtaista käyttäjän faktaa pitäsi olla tukena ei luuloja.Monellako autolla tuo kilometrimäärä ?
- >>aloittaja<<
TFSI kirjoitti:
Montako kilometriä olet multitronicilla varustetulla Audilla ajanut?
itsellä kokemuksia 240 tkm eikä ongelmia.
Taidat kuulua ns paskankirjoittajien sankkaan joukkon.
Omakohtaista käyttäjän faktaa pitäsi olla tukena ei luuloja.pelle lukemaan ensin viesti oikein, vaikka peruskoulun kautta, jos ei kaltaiseltasi muuten onnistu. Palataan sitten asiaan.
- heittää`
>>aloittaja<< kirjoitti:
pelle lukemaan ensin viesti oikein, vaikka peruskoulun kautta, jos ei kaltaiseltasi muuten onnistu. Palataan sitten asiaan.
D:ltä suoraan manulle vaikka 400km tuntivauhdista.
- TYYTYVÄINEN A4-A6
Ilmeisesti joku Tojo ukko taas kertoilee kateellisia satujaan, minulla kolmas auto jossa tuo MULTITRONIC. iksi kutsumasi laatikko, ainoa haitta on kuten kaikissa automaateissa kallis öljy kun se vaihdetaan 60000 välein, mutta sen maksaa mielellään kun ei koskaan ole tullut manuaalien kytkin murheita. Joku kysyi voiko heittää vauhdissa manuaalille, kyllä voi, voi kytkeä vaikka ykköselle, tosin se kytkeytyy vasta kun nopeus sen sallii, laatikossa on myös S asento joka käy täyskiihdytyksessä kaikki 7, tai uudemmassa mallissa 8 vaihdetta läpi kierrokset mittarin punaiselle rajalle asti. Laatikko on minulla toiminut täydellisesti, nyt kolmas uutena ostettu menossa.
- A4 1.8T multi
että multi on yksi parhaista vaihteistoista markkinoilla.
Ei nyi, jatkuva veto päällä, ei viiveitä "vaihdoissa", aina optimaaliset kierrokset,
käytännössä erittäin pätevä ja mukava käyttönen.
D.ltä voi heittää suoraan manuaalille,jos sitä haluaa,ja takaisin myös.
Silloin käytössä 7 "vaihdetta".
Itselläni alla 3. Audi missä multi vaihteisto ja olen ollut tyytyväinen.
Nykyinen A4 75tkm ajettuna ilman mitään huolia.- hyvityshintaa
tuntuvasti auton vaihtotilanteessa mikäli laatikkoa ei ole juuri vaihdettu. Riskiä ei kukaan järkevä kauppamies ota.
- .
hyvityshintaa kirjoitti:
tuntuvasti auton vaihtotilanteessa mikäli laatikkoa ei ole juuri vaihdettu. Riskiä ei kukaan järkevä kauppamies ota.
Kumpi on järkevämpää, vaihtaa laatikko vai öljyt siihen laatikkoon 60tkm välein?
- mikä pelle tää on
hyvityshintaa kirjoitti:
tuntuvasti auton vaihtotilanteessa mikäli laatikkoa ei ole juuri vaihdettu. Riskiä ei kukaan järkevä kauppamies ota.
älä jauha skeidaa, ei pidä paikkaansa!
Multi nostaa auton arvoa, juuri sen käytettävyyden ja ylivoimaisuuden vuoksi.
Kateus kyllä teettää ihmeellisiä asioita, ei voi kun ihmetellä - vai muuten niin
mikä pelle tää on kirjoitti:
älä jauha skeidaa, ei pidä paikkaansa!
Multi nostaa auton arvoa, juuri sen käytettävyyden ja ylivoimaisuuden vuoksi.
Kateus kyllä teettää ihmeellisiä asioita, ei voi kun ihmetelläepävarma itsesi kanssa että että pitää kommentoida asiaviestiin kuin mikäkin räkänokka. Ota ne ruusunpunaiset Audi-lasit pois silmiltä ja uskalla katsoa totuutta sellaisena kuin se on. Multitronicista on kai tälläkin palstalla käyty keskustelua ja useat ovat todenneet että hienohan se on kun toimisi mutta kun ei kestä niin ei kestä. Joku kertoi että täältä on jopa poistettu hajoavia vaihdelaatikoita koskevia keskusteluja jotka ovat olleet täysin palstan sääntöjen mukaisia. Kun vertaa kielenkäyttöä muilla palstoilla täällä suomi24:ssä niin siistihän täällä on meininki.
- Vain faktaa
vai muuten niin kirjoitti:
epävarma itsesi kanssa että että pitää kommentoida asiaviestiin kuin mikäkin räkänokka. Ota ne ruusunpunaiset Audi-lasit pois silmiltä ja uskalla katsoa totuutta sellaisena kuin se on. Multitronicista on kai tälläkin palstalla käyty keskustelua ja useat ovat todenneet että hienohan se on kun toimisi mutta kun ei kestä niin ei kestä. Joku kertoi että täältä on jopa poistettu hajoavia vaihdelaatikoita koskevia keskusteluja jotka ovat olleet täysin palstan sääntöjen mukaisia. Kun vertaa kielenkäyttöä muilla palstoilla täällä suomi24:ssä niin siistihän täällä on meininki.
miksi sitä vaihteistoa myydään vieläkin ja todella paljon jos asia olisi noin kuin sinä väität? Vähän luulen että vastaat tähän jotain mutua, koska faktaa sinulla ei ole.
- tietää että miksi.
Vain faktaa kirjoitti:
miksi sitä vaihteistoa myydään vieläkin ja todella paljon jos asia olisi noin kuin sinä väität? Vähän luulen että vastaat tähän jotain mutua, koska faktaa sinulla ei ole.
Olin hakemassa Euroopasta autoa tilauksesta ja tilattu oli A4Tdi Multitronic 1.9 l koneella. Etsin enkä meinannut löytää autoa lainkaan. Olisi ollut vain 2.5 l koneisia joista taas tiesin että siinä vasta vihonviimeinen moottori on. Tiedät kai itsekin, nokka-akselit, öljyvuodot, jakopään hihna ym.
Samalla kerrottiin jopa merkkiliikkeissä ettei Multitronicia kannata edes harkita koska eivät kestäneet silloin eivätkä näköjään kestä vieläkään. Hommasin sitten auton tilanneelle todella hienokuntoisen A4:n kovalla laatikolla ja se olikin hyvä ostos paitsi pari vuotta sitten sekin vaihdelaatikko piti korjata, joku laakerivika.
Eiköhän sinun nyt olekin jo aika ilmoittaa tämäkin viesti asiattomaksi niinkuin olet tietysti tehnyt noillekin viesteille joista kuulin. Muuten tuosta faktasta, lue Auto-Bild (D) n:o 48/2010 sivu60 Siinä on sinulle faktaa ihan tarpeeksi. Kolmesta kestotesti-Audista on hajonnut 100.000 km kestotestin aikana vaihdelaatikko. Katso itse. Ai niin, ethän sinä saksan kielestä mitään ymmärrä niinkuin et näköjään vielä mistään muustakaan. - faktaa.piste
vai muuten niin kirjoitti:
epävarma itsesi kanssa että että pitää kommentoida asiaviestiin kuin mikäkin räkänokka. Ota ne ruusunpunaiset Audi-lasit pois silmiltä ja uskalla katsoa totuutta sellaisena kuin se on. Multitronicista on kai tälläkin palstalla käyty keskustelua ja useat ovat todenneet että hienohan se on kun toimisi mutta kun ei kestä niin ei kestä. Joku kertoi että täältä on jopa poistettu hajoavia vaihdelaatikoita koskevia keskusteluja jotka ovat olleet täysin palstan sääntöjen mukaisia. Kun vertaa kielenkäyttöä muilla palstoilla täällä suomi24:ssä niin siistihän täällä on meininki.
että nyt on alla 3. Audi multilla eikä mitään vikaa ole ollut.
Minä siis TIEDÄN kun sinä jauhat skeidaa, siinä on se ero.
Nykyisellä A4:lla ajettu 75tkm vuodesta 2008 eikä mitään ongelmia tms
ole ollut, normi huollot ja bensaa tankkiin.
Ja tämä on fakta. - mietippä uudestaan
vai muuten niin kirjoitti:
epävarma itsesi kanssa että että pitää kommentoida asiaviestiin kuin mikäkin räkänokka. Ota ne ruusunpunaiset Audi-lasit pois silmiltä ja uskalla katsoa totuutta sellaisena kuin se on. Multitronicista on kai tälläkin palstalla käyty keskustelua ja useat ovat todenneet että hienohan se on kun toimisi mutta kun ei kestä niin ei kestä. Joku kertoi että täältä on jopa poistettu hajoavia vaihdelaatikoita koskevia keskusteluja jotka ovat olleet täysin palstan sääntöjen mukaisia. Kun vertaa kielenkäyttöä muilla palstoilla täällä suomi24:ssä niin siistihän täällä on meininki.
niin miksi ihmeessä maailman suurin/toiseksi suurin auton valmistaja niitä
silti edelleen tekisi ja myisi, multeja on myyty miljoona vuosien aikana.
Ei kai ne sakemannit nyt niin tyhmiä olisi että viallisia vuodesta toiseen
tekisivät? Vai mitä luulet.
Kumpi oikeassa? Sinä vai maailman toiseksi suurin auton valmistaja? - voi kiesus
faktaa.piste kirjoitti:
että nyt on alla 3. Audi multilla eikä mitään vikaa ole ollut.
Minä siis TIEDÄN kun sinä jauhat skeidaa, siinä on se ero.
Nykyisellä A4:lla ajettu 75tkm vuodesta 2008 eikä mitään ongelmia tms
ole ollut, normi huollot ja bensaa tankkiin.
Ja tämä on fakta.No miksi helvetissä niistä testiautoista on laatikot hajonneet, ja miksi laatikko hajosi myös suomalaisessa kestotestissä. Kerro sinä kun TIEDÄT etkä jauha skeidaa. Eikö ne muut osaa ajaa niillä laatikoilla oletko SINÄ AINUT JOKA OSAA.
- 567876567
mietippä uudestaan kirjoitti:
niin miksi ihmeessä maailman suurin/toiseksi suurin auton valmistaja niitä
silti edelleen tekisi ja myisi, multeja on myyty miljoona vuosien aikana.
Ei kai ne sakemannit nyt niin tyhmiä olisi että viallisia vuodesta toiseen
tekisivät? Vai mitä luulet.
Kumpi oikeassa? Sinä vai maailman toiseksi suurin auton valmistaja?Montako multia on korjattu vuosien aikana , 2 miljoonaa?? 3 miljoonaa??? Ihan paska laatikko , ekat pamahtaneet alle 50 tkm kuten Suomen kestotestissäkin, olikohan 35 tkm , vau mitä laatua..
- Audin OMISTAJA
tietää että miksi. kirjoitti:
Olin hakemassa Euroopasta autoa tilauksesta ja tilattu oli A4Tdi Multitronic 1.9 l koneella. Etsin enkä meinannut löytää autoa lainkaan. Olisi ollut vain 2.5 l koneisia joista taas tiesin että siinä vasta vihonviimeinen moottori on. Tiedät kai itsekin, nokka-akselit, öljyvuodot, jakopään hihna ym.
Samalla kerrottiin jopa merkkiliikkeissä ettei Multitronicia kannata edes harkita koska eivät kestäneet silloin eivätkä näköjään kestä vieläkään. Hommasin sitten auton tilanneelle todella hienokuntoisen A4:n kovalla laatikolla ja se olikin hyvä ostos paitsi pari vuotta sitten sekin vaihdelaatikko piti korjata, joku laakerivika.
Eiköhän sinun nyt olekin jo aika ilmoittaa tämäkin viesti asiattomaksi niinkuin olet tietysti tehnyt noillekin viesteille joista kuulin. Muuten tuosta faktasta, lue Auto-Bild (D) n:o 48/2010 sivu60 Siinä on sinulle faktaa ihan tarpeeksi. Kolmesta kestotesti-Audista on hajonnut 100.000 km kestotestin aikana vaihdelaatikko. Katso itse. Ai niin, ethän sinä saksan kielestä mitään ymmärrä niinkuin et näköjään vielä mistään muustakaan.tarvitse mitää lehtiä lueskella. Minulla on ihan omaa kokemusta multitronicista, mutta sinulla ei! Omat kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Sinä voit köyhänä ihmisenä lueskella niitä lehtiä ja haaveille Audista jossa on automaattilaatikko. Kyllä niitä vikoja on muissakin merkeissä on. Esim. BMW 5 GT mallista meni laatikko rikki Iltalehden koeajossa kun autolla oli ajettu 3000 km. Sinua olet vain säälittävä ja kateellinen ihminen.
- voi voi
tuo siitä saa kun leikki-ikäiset valvoo liian myöhään,
tulee tuollaisia ärrimurreja.
poika hei, äkkiä nukkumaan ettei iskä huomaa että oot netissä vielä - ?
567876567 kirjoitti:
Montako multia on korjattu vuosien aikana , 2 miljoonaa?? 3 miljoonaa??? Ihan paska laatikko , ekat pamahtaneet alle 50 tkm kuten Suomen kestotestissäkin, olikohan 35 tkm , vau mitä laatua..
Köyhiä keljuttaa, kun porvarit Audeilla kaasuttaa....
- Multitronic
? kirjoitti:
Köyhiä keljuttaa, kun porvarit Audeilla kaasuttaa....
keskustelut joita aloitettiin useita ja jotka olivat täysin asiallisia. Loukkasivatko ne herkkää mieltäsi. Eikö ikävistä aiheista voi täällä keskustella koska sinulla nössöllä sattuu olemaan juuri osamaksulla ostettu Audi juuri tuolla surullisenkuuluisalla laatikolla. Usko nyt, se ei tule kestämään.
- ?
Multitronic kirjoitti:
keskustelut joita aloitettiin useita ja jotka olivat täysin asiallisia. Loukkasivatko ne herkkää mieltäsi. Eikö ikävistä aiheista voi täällä keskustella koska sinulla nössöllä sattuu olemaan juuri osamaksulla ostettu Audi juuri tuolla surullisenkuuluisalla laatikolla. Usko nyt, se ei tule kestämään.
Käteisellä :)
- Ei teikäläiset
? kirjoitti:
Käteisellä :)
pysty nykyaikaan ostamaan mitään muuten kuin osamaksulla. Kuuluu kulttuuriin nääs.
Ja velkarahalla ne hajonneet autotkin korjataan. - Kokenut!
Ei teikäläiset kirjoitti:
pysty nykyaikaan ostamaan mitään muuten kuin osamaksulla. Kuuluu kulttuuriin nääs.
Ja velkarahalla ne hajonneet autotkin korjataan.Kyllä jokainen autoilija tietää nuo vaihteisto-ongelmat!
Ei niistä tarvitse riidellä!
Näkeehän sen jo VAG:n markkinaosuuden laskustakin että ongelmia on niin vaihteistoissa juin moottoreissa! - myyjiä ole
Kokenut! kirjoitti:
Kyllä jokainen autoilija tietää nuo vaihteisto-ongelmat!
Ei niistä tarvitse riidellä!
Näkeehän sen jo VAG:n markkinaosuuden laskustakin että ongelmia on niin vaihteistoissa juin moottoreissa!vaan velkarahalla Audin Multitronicin ostaneita teini-ikäisiä pellejä joilla on nyt paskat housussa kun on valjennut että Audin laatu on monilta osin kallista paskaa. Kaukana preemiumeista. Otetaan vaikka esimerkkejä: kaikki v-moottorit, kaikki vaihdelaatikot, myös käsivaihteiset, akselistot, etenkin etuakseli, sähköiset lasinnostimet, lukot, ilmamassan mittarit, ohjaustehostimet nyt joitakin mainitakseni. Nämä kaikki ovat laadultaan selvästi heikompia kuin keskimäärin autoissa. Mutta eiväthän nämä pikkupojat usko.
- Voi voi trolleja
myyjiä ole kirjoitti:
vaan velkarahalla Audin Multitronicin ostaneita teini-ikäisiä pellejä joilla on nyt paskat housussa kun on valjennut että Audin laatu on monilta osin kallista paskaa. Kaukana preemiumeista. Otetaan vaikka esimerkkejä: kaikki v-moottorit, kaikki vaihdelaatikot, myös käsivaihteiset, akselistot, etenkin etuakseli, sähköiset lasinnostimet, lukot, ilmamassan mittarit, ohjaustehostimet nyt joitakin mainitakseni. Nämä kaikki ovat laadultaan selvästi heikompia kuin keskimäärin autoissa. Mutta eiväthän nämä pikkupojat usko.
Olet kyllä niin kateellinen! Ihme purkauksia koko ajan kirjoittelet. Mene töihin, tienaa rahaa ja osta se Audi jota niin kadehdit.
- voi`
myyjiä ole kirjoitti:
vaan velkarahalla Audin Multitronicin ostaneita teini-ikäisiä pellejä joilla on nyt paskat housussa kun on valjennut että Audin laatu on monilta osin kallista paskaa. Kaukana preemiumeista. Otetaan vaikka esimerkkejä: kaikki v-moottorit, kaikki vaihdelaatikot, myös käsivaihteiset, akselistot, etenkin etuakseli, sähköiset lasinnostimet, lukot, ilmamassan mittarit, ohjaustehostimet nyt joitakin mainitakseni. Nämä kaikki ovat laadultaan selvästi heikompia kuin keskimäärin autoissa. Mutta eiväthän nämä pikkupojat usko.
jumalauta! Arvostatteko autossanne mitään muuta kuin sitä ettei ole koskaan mitään vikoja? Vitut mukavuudesta, paskat ajettavuudesta, hitot turvallisuudesta ja ulkonäöstä. Näin ollen ostakaa vanha corolla. HelVETIN ruma, surkea ajaa, ei mitään varusteita, eikä sinne mahdu kuin kolme hobittia kerrallaan, mutta ei vikoja. Siinä teille köyhille, autoista mitään tietämättömille sopiva kulkupeli. Ohikulkijat katsoo kunnioittavasti kun ajatte korollalla hahahahahahaa
- ole mitään
voi` kirjoitti:
jumalauta! Arvostatteko autossanne mitään muuta kuin sitä ettei ole koskaan mitään vikoja? Vitut mukavuudesta, paskat ajettavuudesta, hitot turvallisuudesta ja ulkonäöstä. Näin ollen ostakaa vanha corolla. HelVETIN ruma, surkea ajaa, ei mitään varusteita, eikä sinne mahdu kuin kolme hobittia kerrallaan, mutta ei vikoja. Siinä teille köyhille, autoista mitään tietämättömille sopiva kulkupeli. Ohikulkijat katsoo kunnioittavasti kun ajatte korollalla hahahahahahaa
sellaista mitä ei muista vastaavista autoista löytyisi, paitsi se ettei Audin tekniikka moneltakaan osin vastaa kestävyydelle asetettuja vaatimuksia. Olipa auto muilta ominaisuuksiltaan miten loistava tahansa. Eikä auta myöskään korin kestävyys ruostetta vastaan jos remontit ovat niin kalliita ettei niitä yksinkertaisesti kannata teettää. Ei mulla muuta.
- ENTINENsakemannifani
voi` kirjoitti:
jumalauta! Arvostatteko autossanne mitään muuta kuin sitä ettei ole koskaan mitään vikoja? Vitut mukavuudesta, paskat ajettavuudesta, hitot turvallisuudesta ja ulkonäöstä. Näin ollen ostakaa vanha corolla. HelVETIN ruma, surkea ajaa, ei mitään varusteita, eikä sinne mahdu kuin kolme hobittia kerrallaan, mutta ei vikoja. Siinä teille köyhille, autoista mitään tietämättömille sopiva kulkupeli. Ohikulkijat katsoo kunnioittavasti kun ajatte korollalla hahahahahahaa
Hei! Tarvitseeko auton olla prerium luokan auto että se on hyvä ajaa??? Olen sen todennut että kun ostaa saksalaisen niin mitään muuta ei saa kun hyvät ajo-ominaisuudet mutta senkin edestä vikoja.Bemari hyvä ajaa mutta täysin sähkövikainen ja konevikainen auto.Audi kallis huoltaa,laatikko ja sähkövikoja.Mersusta en niin tiedä kun ei ole ollut mutta nyt kun on jo kolmas Honda accord alla niin en enää ikinä siirry saksalaiseen autoon. Vain hieman huonompi ajaa kuin esim 5sarjan bemari mutta sen suurta eroa ei ole ja sen korvaa olemattomat viat. -10 automaatti 2,4l ja ajellut sillä jo 160000 eikä vian vikaa ole ollut paitsi sisävalon polttimoita pari mennyt ja pyyhkijän sulkia joutunut vaihtelee ja muut perushuollot...että siinä sinulle ajamisen iloa....natsi!
- Älä osta
Tuo malli ei kestä muillakaan (Vaihteisto) niin miksi se sinulla sitten kestäisi. Ja laatikko maksaa saman verran kuin koko auton arvo on. Ei siis kannata. Monella on kokemusta, usko heitä. Palstan pikkupojat kiistävät tietysti kaiken mutta ei ne tajua muutenkaan mitään.
- Ei minulle!
Eikös toi multitronic ole joku portaaton viritys vähän kuin moottorikelkan variaattori?
Miksi autossa pitää olla voimansiirto kuin moottorikelkassa, varmaan on ainakin halpa valmistaa...? - ei vaan kestä
Ei minulle! kirjoitti:
Eikös toi multitronic ole joku portaaton viritys vähän kuin moottorikelkan variaattori?
Miksi autossa pitää olla voimansiirto kuin moottorikelkassa, varmaan on ainakin halpa valmistaa...?Luulis että kestäisi, kaksi hihnapyörää yhdistetty hihnalla toisiinsa, kierroksien noustessa välityssuhde muuttuu, pitäisi toimia. Hollintilainen DAF valmisti jo kymmeniä vuosia sitten samanlaista vaihteistoa, ihme että Audi vasta nyt huomasi kopsata sen.
- vaihteistoja
ei vaan kestä kirjoitti:
Luulis että kestäisi, kaksi hihnapyörää yhdistetty hihnalla toisiinsa, kierroksien noustessa välityssuhde muuttuu, pitäisi toimia. Hollintilainen DAF valmisti jo kymmeniä vuosia sitten samanlaista vaihteistoa, ihme että Audi vasta nyt huomasi kopsata sen.
Eiköhän ne osaa kopioida variaattorinkin. Tai oikeastaan Audiin voisi laittaa samanlaisen kytkimen kuin moottorisahassa. Se olisi aika yksinkertainen rakenteeltaan.
- yksi heikkous
vaihteistoja kirjoitti:
Eiköhän ne osaa kopioida variaattorinkin. Tai oikeastaan Audiin voisi laittaa samanlaisen kytkimen kuin moottorisahassa. Se olisi aika yksinkertainen rakenteeltaan.
Nyt puhutaan 5/7 kytkin pakkauksista, olisihan se suuri harppaus eteenpäin, jos alettaisiin toteuttaa samaa periaatetta kuin moottorisahoissa. Oikeastaan se sopisikin hyvin kuvaan, koska nyt on moottorielkan vaihteesto, miksipä ei silloin kytkin voisi olla moottorisahasta.
- tepe
Isäntä ajanut itse pikkasen vajaat 100tkm multitronikilla,auto a6 1,8t vm 2004 ja ei mitään vaihteistö häikkää..
- Vaihdelaatikko vikai
Terve! Esimerkiksi Autotalo pelttarilla ei enää oteta Audi a4 vuosimallia 2001 eteenpäin koska keskimäärin jokatoisesta on saanut vaihtaa automaattilaatikon uuteen ja se on tullut erittäin kalliiksi autokaupalle, joten ei kannata tuo audin automaatti!
- mese mies
tuollainen laatikko on todellinen "nautinto" ajaa.
Konee huutaa kokoajan kuin tapettava porsas ja viimeinenkin teho moottrista tuntuu hukkuvan kuminauhan venyttämiseen.
PYSY KAUKANA.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1215717- 292090
- 1771922
Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.651080Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101073Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24977- 73957
Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42887Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24882Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12745