Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei mollata, jookosta!

Tonttu Torvinen

Tällä palstalla on selvästi ainakin pari kiihkoilijaa, joilla on todella paha ongelma suhteessa Lidliin, K-kauppoihin ja S-ryhmään. Tuollainen julkine solvaaminen tekee vain kirjoittajan itsensä noloksi.

Eiköhän tavallinen järjellä varustettu kaduntallaaja osaa itsekin tehdä omat mielipiteensä ks. kaupan ryhmistä. Jos K-ryhmä ja S-ryhmä on muka niin huonoja, pahoja jne. niin kyllä ihmiset osaisivat itsekin äänestää omilla jaloillaan. Ja jos Lidl on muka niin hyvä eiköhän ihmiset osaa itse tehdä omat päätelmänsä siitäkin.

Jotain tiettyä kauppaa ei voi väittää parhaaksi, koska jokainen tekee itse henkilökohtaisen mielipiteensä asiasta mikä heidän mielestään on paras. Syitä ihmisillä on erilaisia: Valikoima, sijainti, palvelu, hinnat, laatu jne. Jollekin pieni kauppa on paras ja toiselle taasen iso. Jos vain yksi kaupan ryhmä, koko, tyyppi tms. olisi ainut oikea, niin eihän tässä maassa muunlaisia kauppoja olisikaan, eikö vaan?

Jos Joulun kunniaksi ihmiset voisivat lopettaa lapsellisen loanheiton ja vaikka kertoisi täällä missä kaupassa heille on tulut hyvä mieli tai heidän odotuksena tuli ylitettyä, niin saadaan vaihtelua tähän mollivoittoiseen kirjoitteluun.

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akitaattori

      Joka viikon torstaista sunnuntaihin S-ryhmälle. Alkuviikosta ostamme, mutta vain säästäen ja harkiten silloinkin.

      K-ryrmälle on sovittu elinikäinen osto boikotti. Tai ainakin määräaikainen oliko se 2012 vuoden lopuun asti!

    • jookusta

      Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksttuna mitään. Vaan on oikeus sanao mitä haluan. Totuudesta voit käyttää muyös sanna mollaaminen.

      Minä taas Sinun tekstistäsi MIELISTELYÄ.
      "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!

      • totuudenpuhijille

        Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksettuna mitään. Vaan on oikeus sano aivan mitä haluan ja mitä olen kokenut ja todeklsi tiedän. Totuudesta voit käyttää myös sanaa mollaaminen.

        Minä taas Sinun tekstistäsi että se on MIELISTELYÄ.
        "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!


      • rasvanahka
        totuudenpuhijille kirjoitti:

        Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksettuna mitään. Vaan on oikeus sano aivan mitä haluan ja mitä olen kokenut ja todeklsi tiedän. Totuudesta voit käyttää myös sanaa mollaaminen.

        Minä taas Sinun tekstistäsi että se on MIELISTELYÄ.
        "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!

        K-Keskokosia= Kepua ja muita


      • miltään osin
        rasvanahka kirjoitti:

        K-Keskokosia= Kepua ja muita

        - Kesko sanelee säännöt teollisuudelle ("kiristää")
        - myös kaupppialle
        - Kauppiaissa lienee psykopaatteejakin (ainakin siltä kuulostaa joidenkin työolot)
        - Pirkka Piraattituotteista on pakko valehdella
        - henkilöstö edellämainituissa on tiukemmassa hirressä
        - K-kaupoan myyjät (elliittirouvat eivät ole työssä vaa se on heiile hoppy)
        - Eliittirouvat hankkii meikkirahat K:sta (mies elättää perheen)
        - Ns. kuljetusyrittäjät ovat Keskon velkavankeudessa olevia torppareita,
        mitään yrittäjyyden tunnuksia ei siinä ole
        - kuppaneita manipuloudaan lahj. jne.
        - Kesko on aina hakenut palvelukseen yksinkertaisia ja työhulluja maalaispoikia


      • totuuden
        miltään osin kirjoitti:

        - Kesko sanelee säännöt teollisuudelle ("kiristää")
        - myös kaupppialle
        - Kauppiaissa lienee psykopaatteejakin (ainakin siltä kuulostaa joidenkin työolot)
        - Pirkka Piraattituotteista on pakko valehdella
        - henkilöstö edellämainituissa on tiukemmassa hirressä
        - K-kaupoan myyjät (elliittirouvat eivät ole työssä vaa se on heiile hoppy)
        - Eliittirouvat hankkii meikkirahat K:sta (mies elättää perheen)
        - Ns. kuljetusyrittäjät ovat Keskon velkavankeudessa olevia torppareita,
        mitään yrittäjyyden tunnuksia ei siinä ole
        - kuppaneita manipuloudaan lahj. jne.
        - Kesko on aina hakenut palvelukseen yksinkertaisia ja työhulluja maalaispoikia

        Totuuden pujille ei K-leirissä löydy sijaa


    • mutta ei koskaan K-k

      Kaikki kaupat hädänhetkellä kelpaa paitsi ei Yöööööök K-kaupat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe