Ei mollata, jookosta!

Tonttu Torvinen

Tällä palstalla on selvästi ainakin pari kiihkoilijaa, joilla on todella paha ongelma suhteessa Lidliin, K-kauppoihin ja S-ryhmään. Tuollainen julkine solvaaminen tekee vain kirjoittajan itsensä noloksi.

Eiköhän tavallinen järjellä varustettu kaduntallaaja osaa itsekin tehdä omat mielipiteensä ks. kaupan ryhmistä. Jos K-ryhmä ja S-ryhmä on muka niin huonoja, pahoja jne. niin kyllä ihmiset osaisivat itsekin äänestää omilla jaloillaan. Ja jos Lidl on muka niin hyvä eiköhän ihmiset osaa itse tehdä omat päätelmänsä siitäkin.

Jotain tiettyä kauppaa ei voi väittää parhaaksi, koska jokainen tekee itse henkilökohtaisen mielipiteensä asiasta mikä heidän mielestään on paras. Syitä ihmisillä on erilaisia: Valikoima, sijainti, palvelu, hinnat, laatu jne. Jollekin pieni kauppa on paras ja toiselle taasen iso. Jos vain yksi kaupan ryhmä, koko, tyyppi tms. olisi ainut oikea, niin eihän tässä maassa muunlaisia kauppoja olisikaan, eikö vaan?

Jos Joulun kunniaksi ihmiset voisivat lopettaa lapsellisen loanheiton ja vaikka kertoisi täällä missä kaupassa heille on tulut hyvä mieli tai heidän odotuksena tuli ylitettyä, niin saadaan vaihtelua tähän mollivoittoiseen kirjoitteluun.

7

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akitaattori

      Joka viikon torstaista sunnuntaihin S-ryhmälle. Alkuviikosta ostamme, mutta vain säästäen ja harkiten silloinkin.

      K-ryrmälle on sovittu elinikäinen osto boikotti. Tai ainakin määräaikainen oliko se 2012 vuoden lopuun asti!

    • jookusta

      Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksttuna mitään. Vaan on oikeus sanao mitä haluan. Totuudesta voit käyttää muyös sanna mollaaminen.

      Minä taas Sinun tekstistäsi MIELISTELYÄ.
      "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!

      • totuudenpuhijille

        Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksettuna mitään. Vaan on oikeus sano aivan mitä haluan ja mitä olen kokenut ja todeklsi tiedän. Totuudesta voit käyttää myös sanaa mollaaminen.

        Minä taas Sinun tekstistäsi että se on MIELISTELYÄ.
        "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!


      • rasvanahka
        totuudenpuhijille kirjoitti:

        Ja saattaa se muillekkin tiedoksi. Onneksi mun et tarvitse kirjoittaa maksettuna mitään. Vaan on oikeus sano aivan mitä haluan ja mitä olen kokenut ja todeklsi tiedän. Totuudesta voit käyttää myös sanaa mollaaminen.

        Minä taas Sinun tekstistäsi että se on MIELISTELYÄ.
        "Keskosten" juoksuppoika- tyttö ilmeisesti!

        K-Keskokosia= Kepua ja muita


      • miltään osin
        rasvanahka kirjoitti:

        K-Keskokosia= Kepua ja muita

        - Kesko sanelee säännöt teollisuudelle ("kiristää")
        - myös kaupppialle
        - Kauppiaissa lienee psykopaatteejakin (ainakin siltä kuulostaa joidenkin työolot)
        - Pirkka Piraattituotteista on pakko valehdella
        - henkilöstö edellämainituissa on tiukemmassa hirressä
        - K-kaupoan myyjät (elliittirouvat eivät ole työssä vaa se on heiile hoppy)
        - Eliittirouvat hankkii meikkirahat K:sta (mies elättää perheen)
        - Ns. kuljetusyrittäjät ovat Keskon velkavankeudessa olevia torppareita,
        mitään yrittäjyyden tunnuksia ei siinä ole
        - kuppaneita manipuloudaan lahj. jne.
        - Kesko on aina hakenut palvelukseen yksinkertaisia ja työhulluja maalaispoikia


      • totuuden
        miltään osin kirjoitti:

        - Kesko sanelee säännöt teollisuudelle ("kiristää")
        - myös kaupppialle
        - Kauppiaissa lienee psykopaatteejakin (ainakin siltä kuulostaa joidenkin työolot)
        - Pirkka Piraattituotteista on pakko valehdella
        - henkilöstö edellämainituissa on tiukemmassa hirressä
        - K-kaupoan myyjät (elliittirouvat eivät ole työssä vaa se on heiile hoppy)
        - Eliittirouvat hankkii meikkirahat K:sta (mies elättää perheen)
        - Ns. kuljetusyrittäjät ovat Keskon velkavankeudessa olevia torppareita,
        mitään yrittäjyyden tunnuksia ei siinä ole
        - kuppaneita manipuloudaan lahj. jne.
        - Kesko on aina hakenut palvelukseen yksinkertaisia ja työhulluja maalaispoikia

        Totuuden pujille ei K-leirissä löydy sijaa


    • mutta ei koskaan K-k

      Kaikki kaupat hädänhetkellä kelpaa paitsi ei Yöööööök K-kaupat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe